Skocz do zawartości

Michu82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michu82

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Tuchola

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

257 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michu82

0

Reputacja

  1. Dziękuję za pomoc. Udało się usunąć problem, a dla pewności zlalem całość. Uzupełniłem nowym płynem i po przejechaniu około 10 km komunikat znikł.
  2. Tak, dolałem ponieważ samochód się upomniał
  3. wlałem około 5 litrów
  4. Witam, w moim audi mam problem z AdBlue, a mianowicie wyskoczył mi komunikat o braku rozruchu silnika za 1000 km, a po odczytaniu błędów mam kod P207F ( Parametry jakości środka redukującego). Błąd silnika tzw. check wykasowałem ale dalej pojawia się komunikat o przebiegu i braku rozruchu. pytanie moje brzmi następująco: czy płukanie zbiornika pomoże? (połasiłem się na tani adblue -no name), w jaki sposób wykasować ten przebieg? dziękuję za odp i pozdrawiam
  5. Turbo jest raczej ok. Minimalny luz wzdłużny. Jakie ciśnienia powinny być na cylindrach? Min i max wartości.
  6. Turbo bylo robione prawie 2 lata temu
  7. Tak dymi przy gazie w podłodze, jest też olej w ic
  8. Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z moim AWXem ponieważ bierze mi olej ponad normę i to dużo. Po 200 km trasy z prędkością zgodną z przepisami mam kontrolę na zegarach o niskim stanie i faktycznie taki robi się z full. Poza tym cieknie z uszczelki pokrywy, wywala olej na odme, turbo itp. Pierścienie na tlokach do wymiany, czy jeszcze jakieś inne pomysły - propozycje?
  9. Witam. Nie wiem, czy w dobrym miejscu piszę ale spróbuję. Ekran od FIS (mono) w moim AWX zaczyna się powoli kończyć i chciałbym go wymienić na kolorowy. Obecnie mam 8E0 920 900 G, wg tabeli powinienem założyć 8E0 920 930 J, czy ten licznik będzie działał? Dziękuję i pozdrawiam.
  10. Aaa, chyba, że tak. Chociaż patrzę w Else i nie ma rozwiązania z podłączeniem pod filtr powietrza dla AWX, AVF i AVB
  11. Na turbo jest gruszka z gumowym przewodem, poruszaj się w zdłuż niego, a trafisz na zawór N75, idąc w lewo (lampa, filtr powietrza) trafisz na biało-czarny "filterek" - zawór zwrotny, a atmosfera, to chyba wg. kolegi misiek95 zasobnik podciśnienia (okrągła bańka pomiędzy turbo, a zaworem N75)
  12. Uszkodzony N75 i do wymiany wężyk-i od podciśnienia.
  13. W wolnej chwili sprawdzę co jest z N75 i dam znać. Dziękuję i pozdrawiam.
  14. Dziękuję, chociaż jak na turbo to trochę szybko - było robione w zeszłe wakacje, ale dziękuję bardzo i będę obserwował.
  15. Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_3og041.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_97fH2w5.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KG7878v.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_q8GuB.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_9334Lkc.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ya4XZ.html Statyczny: Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_y942j.html Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_CgtUaB.html Grupy 014, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_014_4f9Z366.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_N7RdIv.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_3WHvda.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_QPza4.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...