21kyre

Pasjonat
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O 21kyre

    Informacje

    • Imię
      Eryk
    • Lokalizacja
      wit

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. 21kyre

      Pierwsza opcja jak najbardziej trafna, tak też jest i winna jest grucha od podcisnienia, jutro obejrzy mechanik i wymiana tej części, co dalej się okaże
    2. 21kyre

      Błąd wałka tym razem nie wyskoczył, lecz tym razem wraz z kontrolka świec, zapalił się check engine, komputer pokazał błąd p0299- turbosprężarka podcisnienia, błąd stały
    3. 21kyre

      Zdradzę gdy tylko, znajdę czas
    4. 21kyre

      Nie pokazuje żadnego nowego błędu
    5. 21kyre

      Niechcący drugi raz, do usunięcia
    6. Witam, Co chwilę coś mi się dzieje z autem, teraz zaswieca się kontrolka świec (sterowanie silnika) I miga, oczywiście wchodzi w tryb awaryjny, podczas wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów zostałem poinformowany przez swojego mechanika, że mam już trochę wytarte szklanki na wałki, ale silnik chodzi bez zmian, nie chodzi głośniej ani nie pracuje inaczej, dodam także, że wywalilo mu błąd czujnika, położenia wałka, więc może walek, już do wymiany, może egr zapachany, czy może gdzieś keble nie stykają? Jakieś sugestie, będę bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
    7. Witam, Co chwilę coś mi się dzieje z autem, teraz zaswieca się kontrolka świec (sterowanie silnika) I miga, oczywiście wchodzi w tryb awaryjny, podczas wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów zostałem poinformowany przez swojego mechanika, że mam już trochę wytarte szklanki na wałki, ale silnik chodzi bez zmian, nie chodzi głośniej ani nie pracuje inaczej, dodam także, że wywalilo mu błąd czujnika, położenia wałka, więc może walek, już do wymiany, może egr zapachany, czy może gdzieś keble nie stykają? Jakieś sugestie, będę bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
    8. 21kyre

      Witam, I przepraszam za brak mojej obecności w wątku, ale problem został rozwiązany. Problemem był zapachany wężyk, oraz termostat się nie zamykał. Dzięki wszystkim za zaangażowanie w mojej sprawie
    9. 21kyre

      Ilość płynu jest bez zmian, zero ubytku, nieszczelności nie znalazłem, czujników nie sprawdzałem, bo nie mam czym, a nie mam czasu jeździć i sprawdzać. Najwięcej ile miałem to ponad 110 st. Wskazówka była za pierwszą kreska po 90 st. Wtedy już się zapalilo ostrzeżenie o wysokiej temperaturze. I nie wiem czy płynu ubywa, ponieważ na zimnym silniku go nie katuje
    10. Witam, mam problem z gotują a się b7ka, mianowicie od czasu wypalania dpf zaczął się grzać (tak wiem, wypalanie wiąże się z większą dawka paliwa podawane go przez pompowtrsyki), ale dpf został wypalony a silnik grzeje się dalej, noga z gazu i ratowanie wraca do normy, grzeje się tak głównie przy wyższych prędkościach na 5 i 6 biegu,jakieś sugestie?
    11. 21kyre

      Cześć, witam wszystkich mam nadzieję, że sobie nawzajem pomożemy jestem Eryk, lubuskie
    12. Problem został rozwiązany, problem był w wariujacym elektrozaworem od doładowania, który został wymieniony, ale znalazłem także pewien kabelek, który był odizolowany oraz znalazły się kable które były podłączone na jakieś badziewne wsowki.
    13. Witam, Od wczoraj mam problem z moją B7 2.0TDI 140KM BPW 4X4. Zaświeciła się kontrolka od świec żarowych i migala a auto wchodzi w tryb awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu gaśnie i jest ok, ale w trakcie jazdy zapala się dalej i tak w kolko. Potem zapaliła się jeszcze kontrolka silnika, komputer wykazał elektrozawór od ciśnienia doładowania kod błędu p0243. Ma ktoś jakieś sugestie? Czy to tylko czujnik? Czy turbina siada? Dodam, że ojciec posiada również ten sam model z tym samym silnikiem i miał również taka sytuację z kontrolka świec, lecz kontrolka od silnika się nie zapaliła, a problemem był zapchany EGR. Z góry dzięki za pomoc.