Jump to content

21kyre

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About 21kyre

Informacje

  • First name
    Eryk
  • Location
    wit

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Już wszystko wiem, dzięki wielkie
  2. Witam, chciałbym obniżyć trochę (po- 30)swoją b7ke w q, lecz nie wiem czy wymienic same sprężyny czy muszę wraz z amortyzatorami?
  3. Sprawa rozwiązana, zatarta zębatka silniczka, która doprowadziła do jego spalenia
  4. Witam, niedawno zauważyłem brak nawiewu na szybę, dmucha tak jakby cos blokowalo powietrze, czyli zapewne klapy. Czy to wina samego silniczka? Czy może jest inna przyczyna. Prosiłbym także o numery tego silniczka oraz jakie mogą być koszty takiej wymiany?
  5. Pierwsza opcja jak najbardziej trafna, tak też jest i winna jest grucha od podcisnienia, jutro obejrzy mechanik i wymiana tej części, co dalej się okaże
  6. Błąd wałka tym razem nie wyskoczył, lecz tym razem wraz z kontrolka świec, zapalił się check engine, komputer pokazał błąd p0299- turbosprężarka podcisnienia, błąd stały
  7. Zdradzę gdy tylko, znajdę czas
  8. Nie pokazuje żadnego nowego błędu
  9. Niechcący drugi raz, do usunięcia
  10. Witam, Co chwilę coś mi się dzieje z autem, teraz zaswieca się kontrolka świec (sterowanie silnika) I miga, oczywiście wchodzi w tryb awaryjny, podczas wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów zostałem poinformowany przez swojego mechanika, że mam już trochę wytarte szklanki na wałki, ale silnik chodzi bez zmian, nie chodzi głośniej ani nie pracuje inaczej, dodam także, że wywalilo mu błąd czujnika, położenia wałka, więc może walek, już do wymiany, może egr zapachany, czy może gdzieś keble nie stykają? Jakieś sugestie, będę bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
  11. Witam, Co chwilę coś mi się dzieje z autem, teraz zaswieca się kontrolka świec (sterowanie silnika) I miga, oczywiście wchodzi w tryb awaryjny, podczas wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów zostałem poinformowany przez swojego mechanika, że mam już trochę wytarte szklanki na wałki, ale silnik chodzi bez zmian, nie chodzi głośniej ani nie pracuje inaczej, dodam także, że wywalilo mu błąd czujnika, położenia wałka, więc może walek, już do wymiany, może egr zapachany, czy może gdzieś keble nie stykają? Jakieś sugestie, będę bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
  12. Witam, I przepraszam za brak mojej obecności w wątku, ale problem został rozwiązany. Problemem był zapachany wężyk, oraz termostat się nie zamykał. Dzięki wszystkim za zaangażowanie w mojej sprawie
  13. Ilość płynu jest bez zmian, zero ubytku, nieszczelności nie znalazłem, czujników nie sprawdzałem, bo nie mam czym, a nie mam czasu jeździć i sprawdzać. Najwięcej ile miałem to ponad 110 st. Wskazówka była za pierwszą kreska po 90 st. Wtedy już się zapalilo ostrzeżenie o wysokiej temperaturze. I nie wiem czy płynu ubywa, ponieważ na zimnym silniku go nie katuje
  14. Witam, mam problem z gotują a się b7ka, mianowicie od czasu wypalania dpf zaczął się grzać (tak wiem, wypalanie wiąże się z większą dawka paliwa podawane go przez pompowtrsyki), ale dpf został wypalony a silnik grzeje się dalej, noga z gazu i ratowanie wraca do normy, grzeje się tak głównie przy wyższych prędkościach na 5 i 6 biegu,jakieś sugestie?
  15. 21kyre

    Witam

    Cześć, witam wszystkich mam nadzieję, że sobie nawzajem pomożemy jestem Eryk, lubuskie
×
×
  • Create New...