Skocz do zawartości

MadMarcin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MadMarcin

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MadMarcin

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc. Skontaktuje się z tą firmą. pozdrawiam,
  2. Tyle, że z tego co mi wiadomo to panel nigdy nie był wymieniany, poprzedni właściciel też raczej nie zmieniał kodowania... w ASO zmienili kodowanie? Jest miejsce gdzie można znaleźć oryginalne kodowanie ? dzięki za pomoc.
  3. W kodowaniu przynajmniej ja nic nie grzebałem.
  4. Witam, Był wymieniany przedni zderzak i mogły być zdemontowane lampy ale wszystko robiło ASO. Poniżej zrzut z VCDS Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8K1 820 043 S HW: 8K1 820 043 S Component: KLIMA 3 ZONEN H04 0121
 Revision: C0000000 Serial number: 01070920121141 Coding: 642002C000 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 387F42868B92A18258-806C 2 Faults Found: 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422) '' 009 - Open or Short to Ground - Intermittent '' Freeze Frame: '' Fault Status: 00101001 '' Fault Priority: 3 '' Fault Frequency: 1 '' Reset counter: 93 '' Mileage: 122798 km '' Time Indication: 0 '' Date: 2017.12.19 '' Time: 09:32:58 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422) '' 006 - Short to Plus - Intermittent '' Freeze Frame: '' Fault Status: 00100110 '' Fault Priority: 3 '' Fault Frequency: 22 '' Reset counter: 105 '' Mileage: 122808 km '' Time Indication: 0 '' Date: 2017.12.19 '' Time: 10:21:13 '' '' Freeze Frame: '' Voltage: 14.60 V '' Voltage: 14.60 V '' Voltage: 14.60 V '' Voltage: 14.60 V '' Bin. Bits: 00000000 '' Time: 240.00 s '' Speed: 0.0 km/h '' Count: 65534 ----
  5. Witam, Pojawił mi się błąd w zaworem zwrotnym płynu chłodzącego w układzie klimatyzacji. Po wizycie w ASO stwierdzono, że zawór jest do wymiany i został wymieniony, natomiast błąd pojawił się ponownie - teraz po diagnozie w ASO okazało się, że należy wymienić panel układu klimatyzacji bo on jest kolejny na schematach elektrycznych. Prośba do Was o pomoc czy faktycznie panel może powodować błąd w działaniu zaworu zwrotnego? Jeśli macie jakiś pomysł co z tym zrobić to chętnie posłucham. Idąc dalej tym tokiem to po kolejnym powrocie błędu ASO wymyśli, że trzeba coś kolejnego wymienić i tak wymienią mi cały układ klimatyzacji, elektryczny itp. pozdrawiam,
  6. Witam Wszystkich, Jestem tu nowy i od pół roku jestem posiadaczem Audi A4 B8 Lift z silnikiem 2.0 TFSI, napędem Quattro i skrzynią S-Tronic. Bardzo jest mi miło dołączyć do Waszego grona pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...