Skocz do zawartości

Pokerbal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pokerbal

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Żary

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

214 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pokerbal

0

Reputacja

  1. To jak macie jakieś pomysły co do tego? Mogło się coś odłączyć? Albo może nie tak coś podłączyłem? Że takie objawy są?
  2. Da się to zrobić bez ściągania przodu? Jeżeli tak to jak? A może podczas składania wszystkiego po wymianie pompy wody czegoś nie podłączyłem albo coś się odłączyło? Że tak dziwnym trafem po wymianie pompy auto po 15min zgasło
  3. A więc tak. Zabrałem się za to tak jak kolega radził a mianowicie. Podłączyłem za filtrem wężyk przezroczysty nalałem do butelki dieselka również przezroczystej żeby było widać czy coś ubywa. Odkrecilem nakrętki na wtryskach. Pojawiło się paliwo na wszystkich 4 więc je zakręciłem. Podczas kręcenia butelke aż zassalo w wężyku było paliwo ale silnik nawet na chwilę nie zaskoczył ? co dalej sprawdzić? Jakieś rady macie? ?
  4. Głupota to mało powiedziane. Wrócę z pracy to podam mu paliwo z karnistra za filtrem bezpośrednio i odpowietrzę wtryski. Dam znać później co z tego wyszło
  5. Mam do was jeszcze jedno pytanie odnośnie którego w zasadzie powinienem zacząć temat. Mianowicie na początku naprawy tej usterki podjął się taki wiejski mechanik. Coś tam posprawdzał i po godzinie czasu stwierdził że naprawił. Co by tego było mało postanowił jej nie odpowietrzac bo za dużo z tym roboty. I wziął auto na linkę. Mam z tego filmik z kamerki. Skróciłem go by pokazać to co mnie zaniepokoiło a mianowicie bardzo dziwny dźwięk podczas holowania dochodzący oczywiście z mojej Audi i na koniec zapaliły się kontrolki widoczne na filmiku. Poniżej link do tego filmiku bo tutaj nie mogłem dodać. Proszę o waszą opinie na ten temat www.4shared.com/video/lq4lNAi7ca/aaudi.html
  6. Czyli dostać się do nich mam od spodu auta? Czy od bagażnika?
  7. Czyli dmuchać od strony zbiornika w stronę filtra? Chociaż i tak tego robić nie będę tylko zmątuje jakąś pompke która zrobi to za mnie ? zastanawiam się tylko czy jak odepne wąż przy baku to będę musiał spuszczać wszystko? Mam prawie pełen bak dlatego słabo mi się to by opłacało ?
  8. W takim razie co dawało by taki znak jak pompa po zapłonie? Jutro sprawdzę przewody ewentualnie przedmucham. A jakiś sposób na napełnianie tego przewodu ropa z baku do filtra? Chodzi o to by zaoszczędzić tyle kręcenia rozrusznikiem
  9. Od filtra do baku nie sprawdzałem. Nie wiedziałem właśnie jak to jest z tą pompa czy on ją tam ma czy nie. Bo po przekreceniu zapłonu słychać odgłos z bagażnika tak jak by pompa się załączała na chwilę. Dzisiaj wymieniłem filtr na nowy. Bo obstawialem że mógł zasięgnąć syf i zablokować wejście zasilania ze zbiornika do filtra
  10. Ok jutro tak zrobię rano i napiszę co wyszło. A jak myślisz dlaczego do filtra paliwo nie dochodzi? Posiada on pompę w zbiorniku?
  11. To również robiłem. Odłączylem od filtra przewód zasilający od pompy wtryskowej i podałem karnister z ropą. Pompa pobiera paliwo z karnistra jak i z filtra. Podaje na wtrysk zasilający i pierwszy od strony zderzaka. Te dwa tylko odkręcałem i paliwo się pojawiało tam
  12. Jeszcze zapomniałem napisać że po włączeniu normalnie zapala się spirala od podgrzewania świec i po chwili gaśnie tak jak było przed awarią. Dodatkowo mam immo auto z kluczem zapala się po włączeniu zapłonu i również gaśnie.
  13. Witam. Być może temat już wałkowany szukałem podobnych ale nie z tym modelem albo silnikiem. A mianowicie chodzi o to że po wymianie pompy wody. Uzupełnieniu płynu i naciagnieciu pasków. Auto zostało odpalane chodziło spokojnie przez jakieś 20min po czym chciałem się przejechać by sprawdzić temperature. I po przejechaniu jakiś 500m auto zgasło. Tak jak bym wyłączył z klucza i włączył zapłon. Zapaliły się kontrolki i od tamtej pory echo. Podając mu plaka odpala odrazu jednak chodzi do póki nie przestanę psikać. Sprawdziłem filtr Paliwa w środku sucho. Z racji tego że dość dawno byl wymieniany zakupiłem nowy. Założyłem, zalalem ropą, odpowietrzylem i dalej nic. Podając znowu plaka wysuszył paliwo z filtra i nic po za tym. Zasilanie na kablu nastawnika jest. Na elektromagnez występuje po włączeniu zapłonu przez jakieś 2/3 sekundy i spada do zera. Na starym filtrze podawałem na elektro bezpośrednio plus z akumulatora i również nie dało to nic. Z tego co wyczytałem to ten rocznik nie posiada pompki w baku jest zaciagane przez pompę wtryskowa. Z tym że jedna rzecz mi się nie zgadza a mianowicie po włączeniu zapłonu słychać taki odgłos dochodzący z bagażnika tak jak by się pompa włączała. Przekaźnik za bezpiecznikami od pompy również sprawdziłem. Ściąglem obudowę i włożyłem taki, przekrecajac zapłon dwa styki na przekaźnik zawierają się za każdym razem. Jednak w filtrze jak było sucho tak zostało. Co jeszcze mogę zrobić? Sprawdzić? Nie mam możliwości podpięcia vaga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...