Skocz do zawartości

ksky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ksky

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1991
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia ksky

0

Reputacja

  1. I co dalej? Sam musze wymienić pompę, zastanawiam się nad SKV ale potrzebuje trochę więcej opinii i informacji.
  2. Witam zgromadzonych forumowiczów. Od początku zaczynając, po kupnie samochodu (silnik BFB) kilka miesięcy temu przy zapłonie i odpalaniu słyszałem czasem dźwięk z tyłu, który okazał się pompa paliwową, która po dwóch miesiącach padła. Wymieniłem pompę na używana, problem ustał, jak reką odjął (fakt ten może być istotny), w międzyczasie też kontrolnie wymieniłem filtr paliwa na Knechta, co się okazało poprzedni był w fatalnym już stanie, niewymieniany długi czas. Mineły dwa tygodnie, padł filtr. Paliwo lało się ciurkiem na zewnątrz, przewody, odpowietrzniki i tak dalej również zalane z tego co mówił mechanik, jednym słowem tragedia. Zamówiłem nowy filtr, tym razem Manna, ze względu na brak dostępności w pobliżu ORI, i po przejechaniu kilkuset metrów odezwała się pompa. Z tym, że wyje teraz bez przerwy. Zaczyna chwilę po starcie i odpuszcza tylko podczas hamowania bądź czasem luzu. Wiem, że nikt z was mi nie zdiagnozuje problemu, ale wierzę, że może nakieruje na rozwiązanie którym niekoniecznie musi być pompa. Czytałem gdzieś, że akurat te modele przy podmianie filtrów lubią po prostu wyć, kwestia zamienników. Może to przewody gdzieś przytkane? Może sitko przy silniku? W najbliższych dniach zatankuje do pełna i zobaczę czy czuć różnicę, póki co czy przy rezerwie (przy odbiorze samochodu po wycieku), czy przy połowie baku nie ma praktycznie różnicy. Za wszelkie wskazówki z gory dziękuje, jeśli ktoś miał podobny problem, będę wdzięczny za komentarz. Pozdrawiam
  3. Mała aktualizacja. Byłem u mechanika, sprawdził wszystkie wahacze no i żaden nie daje oznak zużycia czy właśnie skrzypienia. Ktoś mi zasugerował, że może to być górne mocowanie amortyzatora, lecz to jeszcze nie jest zweryfikowane. Co myślicie? Czy jest to możliwe?
  4. Witam forumowiczów. W ostatnich dniach zauważyłem, a raczej usłyszałem pewien problem. mianowicie podczas skretów od strony koła po lewej stronie słychać niepokojące skrzypienie. W ciągu kilku dni mocno się nasiliło, od sporadycznego początkowo, do niemalże stałego teraz. Niezależnie czy silnik jest odpalony, czy zgaszony, czy na postoju czy w drodze, słychać ten sam skrzypiący dźwięk, coś podobnego do starych skrzypiących drzwi. Pokonując łuki jest to dźwięk "pulsujący", tj skrzypi cały czas z minimalnymi odstępami czasu. Co to może być? Miał ktoś podobny problem? Dodam, że wahacze po lewej stronie były wymieniane przez poprzedniego właściciela, niedalej jak pół roku temu, choć nie była to najwyższa półka. Sam wymieniałem dwa miesiące temu maglownice, różnicy we wspomaganiu raczej nie dostrzegam, jeśli to mogłoby iśc w te strone. Wiadomo, w najbliższych dniach podjąde do mechanika albo na kanał, jednak ktoś może ma jakiś pomysł, miał podobny problem i mnie nakieruje. Dziękuje z góry za odpowiedz. Pozdrawiam
  5. Cześć wszystkim, od niedawna jestem (oby) szczęśliwym posiadaczem A4 B6 Avant S-line z 2002 roku, 1.8T 163km, zapewne nie raz, nie dwa zasięgnę opinii doświadczonych kolegów, tym bardziej, że mam kilka rzeczy do zrobienia, więc do przeczytania w innych tematach! Pozdrawiam! Jak się wypogodzi trochę, wyjdzie trochę słońca, to może wstawię kilka zdjęć mojego słońca nowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...