Skocz do zawartości

Xmifal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Xmifal

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Mniszków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Xmifal

    Problem z ABS w A4 B8

    jakby kto potrzebował to wymieniłem czujnik ABS i śmiga. wyjąć ten czujnik ABS nie było łatwo a wręcz tragicznie. Ułamał się, potem wkręcając wkręta nie dało rady wyciągać więc decyzja padła żeby rozwiercić i udało się potem poczyszczone i włożony nowy błąd skasowany i śmiga.
  2. Xmifal

    Problem z ABS w A4 B8

    Mam problem z abs prawdopodobnie. prawdopodobnie jest to prawe przednie koło. poratuje ktoś opisem kostki na pompie abs ? Chce sprawdzić na początek ciągłość przewodów. wyrzucilo mi takie błędy na sterowniku absu moze jakieś propozycje jak najlepiej to sprawdzić/zdiagnozować czy to może wina samego czujnika.
  3. Panowie posiadacie moze zdjecia i info gdzie powinny wchodzić te uszczelki i simmeringi? jeszcze wymiary i ilość jakby sie udało to byłbym szczęśliwy jeden to na pewno 6x16x5 jeden simmering wiem gdzie był w tym plastiku czarnym króćcu. Przy rozkładaniu wyleciał mi jeszcze oring i za chiny nie wiem gdzie on powinien siedzieć.
  4. Temat rozwiązany. U mnie okazało się że winowajcą było cięgno Bowdena. Gdzieś na forum czytałem że u kogoś cięgno nie wracało do swojej pozycji i mowie to ostatni ratunek dla mnie 😄 no i strzał w środek. W miejscu w którym zaznaczyłem było pęknięte. Zamek śmigał w rękach a na aucie już loteria. Najczęściej jak podczas zamkniętego auta pociągnąłem za klamkę. Potem otworzyłem z pilota to już nie chciały się drzwi otworzyć ponieważ cięgno ustawiało się w losowej pozycji (co najlepsze było cały czas na miejscu) - wystarczyło że delikatnie zmieniło kąt w uchwycie. Zaznaczam na zdjęciach.
  5. Panowie odgrzewam temat. W przypadku kiedy rozebrałem i wyczyściłem silniki itd itd. Poskładałem i dalej to samo jest. Raz na jakiś czas złapie coś i otworzę drzwi od zewnątrz. Ale to loteria totalna. Co można jeszcze sprawdzić. Nie skręcałem tego i po niedzieli będę wracał do tematu. Straciłem na to dziś cały dzień. Silniki też sprawdzałem na krótko pod zasilaczem 12v i działają
  6. @idunnpl@Berserker udało sie cos z tym olejem?
  7. @ddaz67 Udało Ci się poprawić te fabrykę? przestał pic ten olej?
  8. @Dev to kto Ci to robił? moze sam robisz takie perełki? to ja sie pisałbym
  9. Dev masz jakiegoś sprawdzonego mechanika co by podjął się tematu remontu tego CGLC?
  10. Dla potomnych. jeżeli komuś raz działa raz nie działa to u mnie pomogło przedmuchanie sprężonym powietrzem bez rozbierania, poklikanie rolką i poprzesuwanie góra-dół w tę i nazat około pół miesiąca działa cały czas bez żadnego laga
  11. no racja o tym to wiem zeby to wyciagnac to trzeba zdjąć.
  12. to co pozostaje jezdzic i obserwowac?
  13. idzie ten moduł lewcy jakos rozebrac? nie chce czegoś uszkodzić
  14. to niezla akcja u mnie bierze okolo litra na 2000 km. ale ja to stale pilnuje stanu cały czas i to co pokazuje mmi to pokrywa sie z bagnetem serwisowym tym uniwersalnym. tez mi sie nie widzi remontu robic. ale znowu sprzedac to komus to bedzie czepianie sie po chwili bo bierze olej. ciekawe czy plukanka by pomogła. co myslicie?
  15. Cześć, Przychodzę z zapytaniem i prośba o pomoc w diagnozie. Mianowicie od jakiegoś czasu mam problem z lewą rolka na kierownicy. Przewijanie góra dół działa ale jak chce zatwierdzić wybór to już nie działa. Raz na jakiś czas zaskoczy jak np. klikam kilkanaście razy zatwierdzenie wyboru czy też wciskając ją przesuwam ją prawo lewo. W czym może tkwić problem? Miał ktoś podobnie? Poniżej fotka jaką mam kierownicę. Ona raczej nie była zmieniana. Fotka pożyczona z forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...