Skocz do zawartości

michalp92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalp92

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.6 V6
  • Kod silnika
    ABC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia michalp92

0

Reputacja

  1. Panowie mam niestety problem. Śruby które mocują zacisk do jarzma są nie dość że obrobione to zapieczone jak cholera. Bicie młotkiem nic nie daje, nie ruszą ani w przód ani w tył. Jest może jakiś patent na nie? W razie czego da się takie dokupić nowe? Czy to są jakieś specjalistyczne?
  2. Jeśli chodzi o wkładanie zacisku, to kiedyś wymieniałem klocki, ale w BMW i też trzeba było tłoczek cofać, bo od razu się wysuwał. Tutaj jak patrzyłem są tak 70 - 80% klocki, także na razie jeszcze pojeżdżą. Dziękuję za pomoc. Mam nadzieję, że auto po moich naprawach nie wybuchnie.
  3. Dzień dobry. Pojawiam się na forum z moim Audi A4 B5 ABC, manual z lutego 97, kolor czerwony/bordowy. Jest to moje pierwsze Audi. Jak zawsze jest coś do zrobienia, mam nadzieję, że będę mógł liczyć na Państwa porady. Pozdrawiam serdecznie Michał
  4. Jest to Audi A4 B5 silnik ABC, manual, sedan z lutego 97, napęd na przód, hamulce z ABS i ESP ale chyba tylko przy ruszaniu działającym. Przewód jest gumowy, dość gruby i twardy. Płyn właściwie to był wymieniany, bo 2 miesiące temu jak pisałem wcześniej, ciekł prawy tył i płyn zdążył w większości uciec. Teraz już też dolałem około 0,5 litra, ale układ nie jest na razie zapowietrzony, można jeździć, tylko na parkingu koło stoi w kałuży z płynu. Może napiszę jak ja to widzę. Ściągam koło, wyciągam linkę ręcznego, odkręcam zacisk od jarzma. Odkręcam przewód hamulcowy (w zbiorniczku płyn pod sam korek). W nowym zacisku popuszczam odpowietrznik, wkręcam w miarę szybko przewód do nowego zacisku. Jak płyn zacznie uciekać odpowietrznikiem, zakręcam go. Zakładam zacisk z powrotem, podpinam ręczny. Pompuję pedałem aż będzie twardy i trzymam wciśnięty. Druga osoba, popuszcza odpowietrznik, gdy pedał zacznie opadać, zakręca i tak ze 3- 4 razy. Cały czas kontroluję poziom w zbiorniczku. Może takie coś zadziałać? Głównie zależy mi, żeby nie zapowietrzyły się pozostałe koła, bo mam zamiar to robić na parkingu i niestety warunki spartańskie. Oczywiście uważam, żeby nic nie rozlać, bo z bloku patrzą.
  5. Dzień dobry. Mam taki problem, że cieknie mi z tylnego lewego zacisku. Z racji że za naprawę prawego zapłaciłem prawie 500zł u mechanika a z kasą średnio, postanowiłem sam wymienić lewy. Zamówiłem w internetach, pewnie mnie zmieszacie z błotem, ale nowy zamiennik, nie regenerowany, ponieważ Panowie chcieli kaucji, która wynosi tyle, ile zacisk a jak pisałem z kasą średnio. Zamiennik ma gwarancję 2 lata, mam nadzieję, że tyle wytrzyma, w razie czego stary oddam do regeneracji. Teraz moje pytania. Wykręcić zacisk to nie problem jak rdza pozwoli. Tylko jak zacznę odkręcać przewód hamulcowy, to pewnie zacznie płyn z niego wypływać, czy powinienem go jakość zacisnąć, czy może zrobić szybko zamianę zacisków? Czy trzeba wymieniać jakieś podkładki, oringi przy tym przewodzie? Gdy już złożę go do kupy, będę musiał odpowietrzyć, wystarczy, że popuszczę odpowietrznik i będę pompował hamulcem? Czy jest jakaś specjalna procedura? Jeśli nie zabraknie płynu w zbiorniczku, pozostałych kół nie będę musiał odpowietrzać? Zacisk jest żeliwny, nie aluminiowy. Wiem, że może głupie pytania, ale chciałbym to zrobić dobrze. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
  6. Witam Państwa. Dopiero od niedawna jestem posiadaczem Audi i z racji, że nigdy nie miałem to czynienia z autami tej marki, będę miał pewnie kilka pytań. W moim aucie (Audi A4 B5 1997, 2.6 V6 150KM) jest pomiędzy zegarami wyświetlacz. Problem w tym, że nic na nim się nie wyświetla, a naciskanie przyciskami w manetce jedynie zmienia podświetlenie niektórych jego części. Dołączam zdjęcia, zaraz po zakupie auta, obecnie dodatkowo ta górna ciemna część świeci się na czerwono. Jak go naprawić? Czy trzeba wymieniać zegary? Proszę o jakieś wyjaśnienie, bo do tej pory tylko BMW, tam też miałem problem z wyświetlaczem, ale to była chyba inna technologia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...