Skocz do zawartości

Mickprodigy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mickprodigy

Informacje

  • Imię
    Mick
  • Miasto
    łódź

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mickprodigy

2

Reputacja

  1. Witajcie Otóż dzisiaj popiołem lapka, dpf ma się daleko od wypalania, różnica ciśnień 17, a przejechane 250 km, więc luzik. Ja obstawiam chyba na coś innego albo specjalna procedura dogrzania silnika. Temat otwarty jak dla mnie, na pewno tego nie zostawię...
  2. Dzisiaj podepne kompa i sprawdzę jak ciśnienie w dpf....
  3. Witam Odnowie temat Też mam taki problem, wiem że to nie jest wypalanie dpf bo sprawdziłem vcds i jest ok z dpf. Czy to może być coś takiego ze silnik chce się dograć szybciej do temperatury? Akumulator nowy naładowany przez noc, zmasowania sprawdzone, błędów nie ma... Nie rozumiem, raz jest super i jest ok a czasami po odpaleniu utrzymuje jak u kolegi ciut poniżej 1000 obrotów. Dodam że po dojechaniu do pracy około 8 km obroty się normuja silnik ma jakoś wtedy trochę powyżej 70 stopni, Czy silnik ma taką procedurę jakąś dziwną dogrzania się czy co?
  4. Witam Mam sterownik ABS : 8K0 907 379 AE . Sterownik przyjął pięknie kodowanie pod kontrolę ciśnienia . W instruments też mi poszło gładko , ale na swoim mmi 2g Basic nie mogę uruchomić żeby mi pokazał funkcję odnośnie zapisu ciśnienia w kołach . Czy jest jakiś myk odnośnie tego ? Zrobiłem wszystko zgodnie z postem pierwszym w tym temacie dla 2G . No ale to chyba było dla 2G High ? Pozdrawiam was ciepło i może coś pomożecie
  5. Mickprodigy

    Wypalanie DPF

    Wiem wiem ? ale cenna uwaga dla kogoś, trza nowe wkładać a nie uklepane ?
  6. Witam próba przelewowa jest ok, wszystkie dają bardzo malutko na przelewy i dla wszystkich jest to porównywalna wartość Co do czujnika różnicy ciśnień? Chodzi o ten czujnik od dpf? Zaklamywal i miał wpływ na wartości podawane przez wtryski? Hmm to by była nowa cenna uwaga na temat pracy CR ? Napisz coś więcej o tym co miałeś u siebie jak możesz z tym czujnikiem
  7. Mickprodigy

    Wypalanie DPF

    witam Żeby wyjąć dpf przynajmniej ja , wyciągnąłem kolektor wydechowy razem z turbo , do tego trzeba podnieść cały egr z nagrzewnicą , wyjąć całą obudowę filtra powietrza i ponaginać rurki olejowe . Potem przy odrobinie sprytu wychodzi do góry . Naprawdę jest co rozbierać i wcale nie jest tak łatwo dojść do niektórych zapieczonych śrub
  8. Mickprodigy

    pomoc z wtryskami

    Witam Was moi mili Sprawa ma się tak następująco : Ostatnio zauważyłem iżprzy normalnym użytkowaniu trochę miasto trochę trasa koło 60 km dpf wypala się co 300 km , a jak jadę w miasto małe odcinki około 3-6 km i jest często odpalany to wypala go co 20 km ... ? szukam przyczyny więc proszę o pomoc i spojrzenie na logi z wtrysków : Silnik CAGA 2.0 tdi 143 km Pozdrawiam i Dziękuję za sugestie co diagnozować i jak żeby rozwiązać problem
  9. Mickprodigy

    Wypalanie DPF

    Witam Otóż podjąłem się tematu dpf. Wiem już co trzeba zrobić żeby go wyjąć i włożyć na miejsce . Nie było to proste żeby dojść do tego co i jak , ale oznajmiam że odniosłem sukces . Zdjęć nie robiłem ale jak ktoś będzie potrzebował jakiejś podpowiedzi w tej kwestii służę radą i pomocą Pozdrawiam was i dziękuję
  10. Mickprodigy

    Wypalanie DPF

    Witajcie Pacjentka : Audi A4 B8 2.0 TDI 143 km CAGA Mam prośbę o pomoc przy demontażu filtra dpf. Dokładnie chodzi mi o wyjęcie dpf na powierzchnię . Czy ktoś już wyjmował dpf z Laleczki ? Wychodzi do góry przy turbo czy na dół i trza wózek opuszczać ? Może ma ktoś jakiś manual odnośnie tego zabiegu ? Filtr będę czyścić więc potrzebuję go wyjąć na powierzchnię Pozdrawiam i Dziękuję za odpowiedź
  11. Podłącze się do kolegi, ma ktoś jakiś opis? Pozdrawiam
  12. też tak myślę tylko nigdzie nie mogę znaleźć tego odpowietrzenia zbiornik mam : 8K0 201 085 A046129 Jakieś propozycje gdzie może się znajdować takowy odpowietrznik ?
  13. Witam Czy nikt się nie orientuję w tym temacie? Pozdrawiam
  14. Siemka Najprawdopodobniej masz pasek rozrządu a nie łańcuch. Ja mam pasek w swoim Caga ? Pasek wieloklinowy ( wielorowkowy) służy do napędu podzespołów typu klima alternator itd Co do Dpf to sprawdzisz tylko Vcds ? masz tam konkretne wskazania dotyczące dpf. Ilość popiołu zmierzona itd. Co do wypalania dpf to u mnie też nie ma kontrolki ale łatwo zobaczyć kiedy jest procedura. Auto podnosi samo minimalnie obroty biegu jałowego na jakieś 950. Jest tak ponieważ musi mocno dograć ten filtr ? Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłem ?
  15. Witam Jestem posiadaczem Audi a4 b8 2009 r silnik CAGA 2.0 tdi 143 KM. Otóż pojeździe jak próbuję otworzyć korek wlewu paliwa to jest spore podciśnienie w baku . Nie wiem czy tak ma być czy mam zatkany jakiś odpowietrznik , a jeżeli jest to gdzie się znajduje takowy ? Szukałem podobnego tematu ale nie za bardzo znalazłem . Może ktoś poratuje radą ? A może tak właśnie ma być i się tylko czepiam Wrzucam filmik z tym o co mi chodzi, nakręcony dzisiaj na stacji po około 5 km Pozdrawiam i Dziękuję za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...