Strzala88
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Strzala88
Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Stegna
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ANA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Strzala88
0
Reputacja
-
Nie łapie temperatury nowy termostat i czujmik
Strzala88 odpowiedział(a) na marcin1023 temat w Audi A4 B5
Yyyy, bo tak ma być? Przykład z a4 b6 licznik fis kolorowy. Był czarny czujnik zalozony, vag - silnik 90c, licznik 70c pokazywał. Po wymianie na drugi czujnik też czarny, zero poprawy. Montaż poprawnego, czyli zielonego rozwiązało problem Zgadza się, też kiedyś miałem nie właściwe wskazania temperatury w samochochodzie z grupy Vaga, czujnik niby pasował, ale nie do końca dopiero po zmianie czujnika na taki jak miał byc wskazania wróciły do normy. -
Po etce patrzyłem właśnie że pasuje dużo części, wydaje mi się że powinny pasować, ale właśnie brakuje mi tej pewności. Skoro tak, rzeczywiście warto wyciągnąć tłoki i sprawdzić stan tuleji, możeliwe że wystarczy wymienić pierścienie. Zrobię jak napisałeś. Dzieki wielkie za pomoc.
-
Silnik właśnie mogę kupic w bardzo dobrej cenie, dobry znajomy się tym zajmuje, ale niestety nie ma akurat ANA, stąd pytanie czy AHL ma taki sam słupek, czy wiele się różni? Jeżeli chodzi o remont to może wystąpić problem z osiowością cylindrów, wtedy jeszcze dochodzi szlif cylindrów, założenie większych tłoków, lub wstawienie nowych tuleji pod nominalne tłoki, przy remoncie zdaje sobie sprawę z kosztów. Olej był właściwie zmieniany, co 10tyś 10W40 Valvoline, a przebieg na liczniku to 212tyś, samochód miał od pewnego czasu problem z termostatem, trzymał za niską temperature, ok 62 stopni, po wymianie okazało się że silnik na ciepłym ciągnie olej w dużych ilościach, może rzeczywiście prblem leży w tym że pierścienbie "stoją" w tłokach? Aha no i samochód zawsze jeździł tylko na benzynie.
-
Po rozgrzaniu pali olej w dużych ilościach, ok 0,8l na 100km, górą tyle by nie brał napewno, ale jutro jeszcze zmierze kompresje i ewentualnie zrobię test olejowy, olej z płynem chłodniczym się nie miesza, ciśnienie w węże od płynu nie idzie, budrzet im niższy tym lepiej, chciałbym zmieścić się w 1000zł ze wszystkim
-
W mojej Audi jest slinik ANA, niestety skończyły się w nim pierścienie, postanowiłem przełożyć silnik, żeby zrobić remont tak jak należy nie mam w tej chwili pieniędzy. W mojej okolicy jest problem z dostępnością takiego samego silnika jak mój, moje pytanie czy bedzie pasował któryś inny silnik bez zbytnich przeróbek, czym się różni AHL, ARM (słupek silnika)? Który najlepiej wsadzić, czy szukać koniecznie ANA?
-
Jestem ze Stegny, woj. Pomorskie, witam wszystkich!