Skocz do zawartości

Koles833

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Koles833

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Giżycko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Koles833

0

Reputacja

  1. Mój błąd, w blokach pomiarowych 2 pozycja. Przerabiałem temat z przezroczystym wężykiem i nie widać żeby były w nim bąbelki. Tak, rozrząd wymieniałem sam - przed wymianą było podobnie.
  2. Świece to pierwsza rzecz jaka sprawdzalem są ok. Aq ma 1,5 roku... Rozrusznik tak jak pisałem kręcić kreci normalnie ale ok 180 obr wiec nie wiem czy nie za malo ? Może ktoś by mógł podpiac vaga i sprawdzić obr silnika podczas odpalania bo wywalić 200 na coś co okaże sie w porządku to nie sztuka :/
  3. Otóż tak jak w temacie mam problem z odpalaniem 1.9 tdi. Tak wiem ze jest masa tematów o tym i przeczytałem już dosyć sporo a jednak nie znalazłem odp. Do sedna : auto strasznie długo kreci, na zimnym silniku jest tragedia na ciepłym trochę lepiej ale tez bez szalu. Pompa szczelna, Wstawiony zaworek zwrotny na zasilaniu, ustawiona na 47-54 stopnie ( bs grupa 0, 2 wers) natomiast kiedy wejdę w nastawy podstawowowe żeby sprawdzić kat na wykresie silnik zaczyna inaczej pracować i wyświetla wartość 255 cały czas. O co tu chodzi ? Dodam ze ma wymieniony rozrząd, nowy filtr paliwa, zmienione Przewody przelewowe wszystko szczelne, podgrzewacz na filtrze nowy. Podczas rozruchu na vagu pokazuje ok 180 obr, nie za mało ? Wtrysk sterujący sprawny sprawdzalem jego oporność 105 omow. Zwiększenie dawki rozruchowej troszkę pomaga ale tez nie za wiele. Ma ktoś jakiś pomysł ?
  4. Cześć mam na imię Łukasz, mieszkam na mazurach i dosyć często przegladam to forum aż w końcu przyszła pora na założenie konta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...