Koles833
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Koles833
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Giżycko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Koles833
0
Reputacja
-
Mój błąd, w blokach pomiarowych 2 pozycja. Przerabiałem temat z przezroczystym wężykiem i nie widać żeby były w nim bąbelki. Tak, rozrząd wymieniałem sam - przed wymianą było podobnie.
-
Świece to pierwsza rzecz jaka sprawdzalem są ok. Aq ma 1,5 roku... Rozrusznik tak jak pisałem kręcić kreci normalnie ale ok 180 obr wiec nie wiem czy nie za malo ? Może ktoś by mógł podpiac vaga i sprawdzić obr silnika podczas odpalania bo wywalić 200 na coś co okaże sie w porządku to nie sztuka :/
-
Otóż tak jak w temacie mam problem z odpalaniem 1.9 tdi. Tak wiem ze jest masa tematów o tym i przeczytałem już dosyć sporo a jednak nie znalazłem odp. Do sedna : auto strasznie długo kreci, na zimnym silniku jest tragedia na ciepłym trochę lepiej ale tez bez szalu. Pompa szczelna, Wstawiony zaworek zwrotny na zasilaniu, ustawiona na 47-54 stopnie ( bs grupa 0, 2 wers) natomiast kiedy wejdę w nastawy podstawowowe żeby sprawdzić kat na wykresie silnik zaczyna inaczej pracować i wyświetla wartość 255 cały czas. O co tu chodzi ? Dodam ze ma wymieniony rozrząd, nowy filtr paliwa, zmienione Przewody przelewowe wszystko szczelne, podgrzewacz na filtrze nowy. Podczas rozruchu na vagu pokazuje ok 180 obr, nie za mało ? Wtrysk sterujący sprawny sprawdzalem jego oporność 105 omow. Zwiększenie dawki rozruchowej troszkę pomaga ale tez nie za wiele. Ma ktoś jakiś pomysł ?
-
Cześć mam na imię Łukasz, mieszkam na mazurach i dosyć często przegladam to forum aż w końcu przyszła pora na założenie konta