Matgu
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Matgu
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Jaworzno
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Matgu
0
Reputacja
-
Witam, jak to jest z tymi tiptronicami 6HP19A, czy faktycznie ta sama skrzynia występuje w S4, 2.0TFSI, 3.0TDI? Czy ta w 2.0TFSI jest jakaś słabsza?
-
Alternator jednak w normie. Głównym źródłem było łożysko sprężarki wspomagania, jest już ok., ale napinacz i tak raczej wymienię.
-
Panie dorosły i praktyczny, kolejny raz proponuje zmianę tonu wypowiedzi. Tymczasem zluzowałem pasek i sytuacja ma się następująco: Alternator - brak luzów, coś tam słychać przy kręceniu (może jeszcze dziś uda się podjechać do speca od alternatorów) Pompa wspomagania - delikatny luz w poziomie na kółku, jeśli chodzi o dźwięk ciężko coś wyłapać. Sprężarka - odczuwalny luz w pionie i poziomie. Napinacz - po zakręceniu od razu staje w miejscu, chyba nie tak powinno być?
-
Po co takie nerwy... Jest jasno napisane, że ma być mineralny to będę lał mineralny, jak będę coś robił jeszcze z tym wspomaganiem to może zaleje LHM. Audi wpycha to co ma i tyle, tym bym się w ogóle nie sugerował sytuacja podobna jak z olejami silnikowymi, long life itp. nie zawsze trzeba ślepo w to wierzyć.
-
Tak FEBI, zawsze to lepsze rozwiązanie niż syntetyk od AUDI.
-
Wymieniłem całkiem płyn, był mocno przebarwiony ale czysty, zbiorniczek też. Mam wrażenie, że jest trochę ciszej ale wydaje mi się, że nie powinno tak szumieć. Moim zdaniem dźwięk dochodzi z okolic pompy, no chyba, że sprężarka klimy która jest pod nią. Chyba podjadę na jakiegoś spota, żeby porównać z innym, a może ktoś oceni czy to pompa.
-
Witam, parę dni temu usłyszałem lekkie wycie(wraz z wyższymi obrotami silnika), sprawdziłem poziom płynu wspomagania, było poniżej min więc dolałem FEBI mineralnego (weszła około 100ml do prawidłowego stanu) wycie ustało. Dzisiaj za to pojawił się szum, dodam że: -kierownica chodzi lekko -nie słychać jakiś innych dziwnych dźwięków przy skręcaniu - na zimnym szumi trochę ciszej - płyn w zbiorniczku się nie pieni, nie wylewa itp. Co w takiej sytuacji sprawdzić w następnej kolejności?
-
Siema mam na imię Mateusz, mieszkam w Jaworznie woj. Śląskie, niedawno zakupiłem B6, witam wszystkich.