karolll95
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O karolll95
Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia karolll95
0
Reputacja
-
Witam, Nie wiem czy piszę w odpowiednim dziale, ale potrzebuję pomocy. Rano samochód odpalił bez najmniejszego problemu, ale gdy po pracy wsiadłem ku mojemu zdziwieniu nie było totalnie żadnej reakcji na próby odpalenia. Wszystko odbywa się normalnie do momentu w którym silnik powinien odpalić. Autko na lawecie przejechało do domu do garażu i zacząłem diagnozę, ale trochę zgłupiałem, stąd ten temat. Pierwszym winowajcą jaki przychodzi do głowy jest oczywiście rozrusznik, ale jak zobaczyłem w jakim jest miejscu, to zacząłem kombinować czy to na pewno jego wina... Dostęp jest tragiczny. Poczytałem trochę i doszukałem się informacji żeby sprawdzić czy rozrusznik dostaje napięcie na cienkim kablu z kostki stacyjki. Sprawdzałem to miernikiem z lampką i napięcie jest, ale występuje tylko impuls. To normalne? Wydawało mi się że napięcie powinno być dopóki rozrusznik nie zakręci, ale nie jestem pewien, więc wolę dopytać. Inną kwestią jest fakt, że jak na ten kabel podałem 12V i włączyłem zapłon to rozrusznik i tak nie zakręcił, a to chyba oznacza, że to on jest winowajcą? I dla jasności, jak przebiega droga od stacyjki do rozrusznika? Bo domyślam się że po drodze jest gdzieś jakiś przekaźnik/moduł, ale pytanie jaki i gdzie?
-
Cześć, Aktualnie mieszkam w Gdańsku, a od kilku dni jestem posiadaczem A4 B8 2.0TFSI (2008). Jest to mój drugi samochód i przeskok po A3 8L (1999) jest ogromny Forum zacząłem przeglądać chwilę przed zakupem i ciągle znajduje tu wiele przydatnych informacji. Widzę wiele pomocnych osób z ogromną wiedzą i mam nadzieję że będę w stanie pochłonąć jak najwięcej z tej wiedzy, a przy okazji poznać fajnych ludzi