Jarozakr6446
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Jarozakr6446
Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Zakroczym
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Jarozakr6446
0
Reputacja
-
Witam, czy ktoś zerknął by na te logi? Przy ok 2000-2500 tys. obr mam dziwny świst jakby uciekającego powietrza z dv (ori nowy) tak jakby nie utrzymywał ciśnienia. szczelność sprawdzałem, do 0,7bar jest ok. Dorzucę jeszcze logi samej przepływki bo chyba coś źle wskazuje. https://log.malonetuning.com/chart/248912#H8KLCADCscKOelwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/248916#H8KLCABkwo96XAIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D
-
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
Jarozakr6446 odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Czyli moduł z końcówką N nie obsłuży multi od b7, ale multi od b6 obsłuży? Dobrze rozumiem? -
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
Jarozakr6446 odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Koledzy chciałbym uruchomić multifunkcje od b7 w moim b6. Moduł pod kierownica mam z końcówką N. Co muszę jeszcze mieć żeby to ruszyło? -
Po paru dniach Mogę podzielić się kilkoma spostrzeżeniami. Po nocy auto ma normalną moc, do momentu nagrzania. Jak się nagrzeje koniec - brak mocy. Po jeździe wystarczy że postoi 15min znowu ma moc, i znowu przez parę minut... Już nie mam sił...
-
Witam, czy ktoś z forumowiczów mógłby zerknąć na logi: http://log.malonetuning.com/chart/230861#H8KLCADCtcKew4JaAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA http://log.malonetuning.com/chart/230859#H8KLCADDhcKew4JaAgNNw4vDkQrDgjAMwoXDoXfDiXUCFsKmL1N6UV3CqMKBw5nCjDTCk8Opw5NrNxjCuzzDp8Ojwo8RHsO6wrpLZSrCpsOLw5wALwnDuznCqcOJwpfDvxPCoXBlw4vDjsKwS33CsznCucOSSnnClV7DrE0eR8O6HBfCmMKUwqdvSWM%2FQQw4w6AVbwkhbMKcF8OXNk%2FDol3Dg8KQw5IPH8K7CTvClQAAAA%3D%3D Dodam, że autko podczas robienia logów było w miarę żwawe, czasem jest tak jakby turbo w ogóle nie dzialało. Turbo jest po regeneracji, czy to może być wina DV ? Sprawdzałem go pod kompressorem, już ok 1.Bar zaczyna puszczać. Dodam że podczas przyśpieszania słyszę jakby wydostające się powietrze. Szczelność dolotu robiłęm do 0,7 bar wszystko szczelne. Po odczytaniu błędów wyskakuje błąd P0299 Nie osiągnięte ciśnienie doładowania. Proszę o pomoc
-
Cześć, mam na imię Jarek i posiadam audi a4 1.8t Quatto BEX