Skocz do zawartości

Jarozakr6446

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarozakr6446

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Zakroczym

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jarozakr6446

0

Reputacja

  1. Jarozakr6446

    Logi bex

    Witam, czy ktoś zerknął by na te logi? Przy ok 2000-2500 tys. obr mam dziwny świst jakby uciekającego powietrza z dv (ori nowy) tak jakby nie utrzymywał ciśnienia. szczelność sprawdzałem, do 0,7bar jest ok. Dorzucę jeszcze logi samej przepływki bo chyba coś źle wskazuje. https://log.malonetuning.com/chart/248912#H8KLCADCscKOelwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/248916#H8KLCABkwo96XAIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D
  2. Czyli moduł z końcówką N nie obsłuży multi od b7, ale multi od b6 obsłuży? Dobrze rozumiem?
  3. Koledzy chciałbym uruchomić multifunkcje od b7 w moim b6. Moduł pod kierownica mam z końcówką N. Co muszę jeszcze mieć żeby to ruszyło?
  4. Jarozakr6446

    Logi Bex do oeny

    Po paru dniach Mogę podzielić się kilkoma spostrzeżeniami. Po nocy auto ma normalną moc, do momentu nagrzania. Jak się nagrzeje koniec - brak mocy. Po jeździe wystarczy że postoi 15min znowu ma moc, i znowu przez parę minut... Już nie mam sił...
  5. Jarozakr6446

    Logi Bex do oeny

    Witam, czy ktoś z forumowiczów mógłby zerknąć na logi: http://log.malonetuning.com/chart/230861#H8KLCADCtcKew4JaAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA http://log.malonetuning.com/chart/230859#H8KLCADDhcKew4JaAgNNw4vDkQrDgjAMwoXDoXfDiXUCFsKmL1N6UV3CqMKBw5nCjDTCk8Opw5NrNxjCuzzDp8Ojwo8RHsO6wrpLZSrCpsOLw5wALwnDuznCqcOJwpfDvxPCoXBlw4vDjsKwS33CsznCucOSSnnClV7DrE0eR8O6HBfCmMKUwqdvSWM%2FQQw4w6AVbwkhbMKcF8OXNk%2FDol3Dg8KQw5IPH8K7CTvClQAAAA%3D%3D Dodam, że autko podczas robienia logów było w miarę żwawe, czasem jest tak jakby turbo w ogóle nie dzialało. Turbo jest po regeneracji, czy to może być wina DV ? Sprawdzałem go pod kompressorem, już ok 1.Bar zaczyna puszczać. Dodam że podczas przyśpieszania słyszę jakby wydostające się powietrze. Szczelność dolotu robiłęm do 0,7 bar wszystko szczelne. Po odczytaniu błędów wyskakuje błąd P0299 Nie osiągnięte ciśnienie doładowania. Proszę o pomoc
  6. Cześć, mam na imię Jarek i posiadam audi a4 1.8t Quatto BEX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...