
vamos
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O vamos

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Opolskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, odkąd kupiłem auto z 3 lata temu od początku był problem z ubytkami płynu chłodniczego. Na pierwszy ogień poszła uszczelka pod głowica ( rosło ciśnienie w zbiorniczku i wyrzucało płyn) po wymianie nadal były małe ubytki płynu. Minęło 1.5 roku i płyn zaczął mocniej ubywac oraz auto dymi na biało. Ciśnienie nie wzrasta w zbiorniczku oraz w oleju też nie ma płynu. Następnie postanowiłem wymienić chlodniczke egr lecz była to nie trafiona diagnoza i teraz auto stoi na warsztacie i na dniach będzie ściągana głowica i wysyłana do sprawdzenia. Czy zna ktoś jakiś dobry warsztat lub wie gdzie może ewentualnie nabyć głowice po regenracji czy coś w tym stylu?? Auto z 2009 roku Caha 170km. Chyba, że ktoś ma jakieś inne propozycję co może być uszkodzone.
-
Musisz znaleźć warsztat który posiada wywazarke z testem.
-
Też miałem ten problem i też nie wierzyłem, że to koła są źle wyważone. Sprawę załatwiło wyważenie kół z testem drogowym, jak u kogoś nie pomaga wyważanie na zwykłej wywazarce to polecam z testem drogowym. Dodam jeszcze, że jak koła miałem wyważone na zwykłej wywazarce to były drgania powyżej 100 km/h, a gdy pojechałem na wyważenie z testem drogowym to się okazało, że musieli opone obrócić o 180°.
-
Ja założyłem do siebie zawieszenie eibach b12 pro-kit komplet. Miałem seryjne zawieszenie 1ba i po wymianie inne auto dużo lepiej się prowadzi plus też założyłem fele 19" Tak to wygląda.
-
Udało sie dzieki myślałem, że przy bi xenon nie da sie regulowac manualnie.
-
Witam mam problem ze światłami po wymianie zawieszenia z 1ba na eibach b12 pro kit które obniżyło nadwozie o jakieś 35mm. Światła świecą zdecydowanie za nisko ktoś wie w czym może być problem??
-
Wysłałem do wtryskinowak firma z Bolesławca cały kpl.
-
Szybko z wysylkami tydzień Max
-
Ja dawałem wtryski do regeneracji po opilkowaniu 2200zl kpl. 4 szt. Powoli rok minie wszystko w porządku.
-
Ja zawsze w chłodne dni i mrozy robię tak: włączam zapłon czekam aż się świecę nagrzeją następnie wciskam sprzęgło i jeszcze raz kluczyk wciskam.
-
Co na vcds było to nie wiem bo to mechanik który pomagał mi to wszystko ogarnąć patrzył. Odkrec czujnik ten na górze pompy i sprawdź czy masz tam czysto. Kontrolka świec i check to są raczej ogólne kontrolki o awarii jakiejś nie koniecznie pompa.
-
Załóż te koła pierw (chyba ze masz juz je założone) przystaw coś prostego do błotnika np. Jakiś pręt i zmierz ile jest mm od preta do opony. Jak Ci wyjdzie np. 10mm to 10mm dystans mozesz wsadzić.
-
Mi jak padala pompa to były właśnie takie objawy pierw świecę później check. Auto nie miało mocy ale jakoś się kulalo, zgasilem i uruchomilem silnik przez 1 km bylo ok pozniej to samo spadek mocy i kontrolki a po kilku kilometrch silnik juz nie odpalil a liczyłem, że dojadę do domu bo 2km zostały ^^
-
.
-
Tankuj na markowych stacjach tyle możesz zrobić i nie pozwól żeby Ci brakło paliwa bo chwilę pompa na sucho po chodzi i cześć. A najlepiej to unikać drastycznych rezerw. A ten filterek w pompie nie ma nic wspólnego z tym, że opilki nie pójdą w układ paliwowy bo rok temu wymieniłem pompę i cały układ paliwowy mimo iż był filterek.