Skocz do zawartości

kimizz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kimizz

Informacje

  • Imię
    Matthew
  • Miasto
    Ostrów wlkp.

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kimizz

0

Reputacja

  1. Cześć mam problem, chodzi o turbine, przy 2k rpm zaczyna przeładowywać a następnie jest duże nie doładowanie co skutkuje mocnym szarpnięciem podczas jazdy. Sprawdzone podciśnienie - szczelne, geometria w turbinie nie zacina się i sztanga pracuję w pełnym zakresie, króciec na pompie tandemowej siedzi szczelno, n75 podmieniony, egr wywalony z softa i fizyczenie, dolot czysty nie zatkany, kat out, przepływomierz chyba trochę zaniża wartość - podmieniony na sprawny = to samo. Rozkładam ręcę powoli ? jest jeszcze coś co można sprawdzić bo brakuje pomysłów? Logi: 11: https://log.malonetuning.com/chart/252698#H8KLCADClxbCslwCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA 08: https://log.malonetuning.com/chart/252699#H8KLCADCqhbCslwCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQJ2w6xtSi%2FCuhnCusKANsKSw4bDocO2w7TCswrDg8OLcz7DvhjDocKpw7NDKlMxXcKXBjgkw6zDp8KkJl%2FDnidCw6HDisKWwp3DocKUw7pmc3LCpcKNw7Imwr04wps8wo7DtMO5X2BSXn4kwo3DvQJxw4DCgMK3woQQDsOMwqtrWybDsW7DocKew5IPwpPCiMKUTMKTAAAA 03: https://log.malonetuning.com/chart/252700#H8KLCADCsxbCslwCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA 11 BS: https://log.malonetuning.com/chart/252701#H8KLCADCjhfCslwCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D
  2. G72 to czujnik temperatury dolotu masz przerwe w obwodzie ale to nie jest powód braku mocy, zsuń gumkę z wtyczki obstawiam że tam będzie urwany przewód. Czujnik znajduję się na plastikowej rurzę wychodzącej od kolektora. Pozatym jak kolega wyżej wspomniał MAP sensor widzi ciśnienie atmosferyczne, sprawdź wężyk wychodzący obok czujnika G92 aż do samego kompa, będziesz widział go jak wyciągniesz jest obok wtyczki z tył ecu
  3. Miałem u siebie podobny temat i okazało się że ułamał się kabel przy konektorze od elektrozaworu pompy. Ty masz PD ale możesz sprawdzić u siebie wtyczki przy czujnikach obrotów wału itp. bo może dawać podobne objawy
  4. http://log.malonetuning.com/chart/232305#H8KLCADCojHDrFoCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA Czy ten wykres powinnien tak skakać? Myślę że powinnien być "gładki" macie może log z seryjnego 1Z dla porównania?
  5. Powiem szczerze że nie spodziewałem się takiej opini Dla porównania wrzucam dodatkowo wykres. Jesteś pewien że program jest źle napisany? Podobno ludzie chwalą tego tunera..
  6. Cześć Mam pytanko, czy to normalne że wykres nie jest gładki tylko ma takie skoki? Audi ma wsadzone wtryski od 110 KM oraz program zrobiony na hamowni na 130KM Mam wrażenie że turbo troche późno wstaje bo do 2000 tyś obr/min jest straszny osiołek http://log.malonetuning.com/chart/231194#H8KLCADDmMOPw41aAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...