Cześć,
Mam podobny problem u siebie, rozrząd dobrze ustawiony, wałki tez. Wcześniej mechanik źle ustawił synchro i auto nie chciało odpalać od strzała, zapalał za 4,3 czasem 1 razem, różnie, jak mu się chciało. Ustawił prawidłowo i pali za każdym razem.
Problem pojawił się 2 tygodnie temu. Wyskoczył błąd P0012 - miał prawo bo nagle łańcuch z napinaczem zaczęły strasznie głośno chodzić. Po wyciągnięciu diagnoza: do wymiany napinacz i łańcuch - łańcuch luźny jak wór barana a napinacz można było palcem wciskać. Nowy napinacz autolog
Po wymianie zero poprzednich objawów, ale po przejechaniu około 70km dalej wyskoczył błąd P0012 i powiem, że trochę rozkładam ręce i nie wiem co tam może go boleć.
Podpowiedzcie od czego zacząć? Ciśnienie oleju słabe i hydraulika zawodzi ?
Mechanik mówił ze wałki wyglądały mu na lekko wytarte i jak by miały rysy. Wstępnie można by powiedzieć, że słabe ciśnienie oleju i wałki dostają po d*pie.
Może macie jakieś inne opcje które można by było sprawdzić?
Dodam, że auto nie straciło na mocy, nie faluja obroty. Kmpletnie nic mu sie niedzieje oprócz tej wyskakujacej kontrolki...