Skocz do zawartości

COR72Z_United

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O COR72Z_United

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Chojnice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia COR72Z_United

1

Reputacja

  1. Jasna sprawa pytanie tylko co na tych 18 można stracić, co gorzej odczuwać itd.
  2. Witam, to mój drugi post poza przywitaniem się. Zwracam się do Was z prośbą o poradę i zgromadzenie argumentów do dyskusji. Otóż mam "sparing partnera" fana old schoolowego podejścia do kół czyli jak najmniejsze z jak największym balonem bo wygodniej i bezpieczniej dla felgi. W domu nowy samochód z A3 przejście do A4 Avant B8 (2012r.). Samochód przyjechał na oponach 225/50/17. Pytanie pierwsze było czy mogę zamienić opony na 225/45/17 bo wydawało mi się że ten delikatnie mniejszy profil zrobi fajny wizualny efekt. Przeczytałem kilka waszych wątków i wyszło, że ta opcja raczej odpada. Nie wiem jak ugryźć temat kół do A4, chciałem żeby samochód dobrze się prezentował ale również faktycznie raczej zabezpieczyć felgi bo sporo jeżdżę np po zniszczonych powiatowych drogach z koleinami, kocimi łbami itd. Tu zabawny przykład rozwiązania które wg mnie w miarę dobrze wyglądało to Koła 45/17 montowane seryjnie w Passacie B6. Jakieś rady co do rozmiarów itd. Wiem, że ludzie mówią że jeżdżą A4 z 19' i 20'. Szukam jednak rozwiązania które będzie w miarę optymalne i raczej asekuracyjne. Ukłon w stronę wyglądu, ale jednak muszę pamiętać o drogach które już wspomniałem nie są zbyt dobrej jakości.
  3. Witam, nazywam się Tomek pochodzę z Chojnic, sporo siedzę również w 3mieście. Poprzednio jeździłem A3 z 2006r. Obecnie na jakiś czas przesiadam się na A4 Avant z 2012r. Główne hobby to piłka nożna. Pozdrowienia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...