Skocz do zawartości

rasiak94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rasiak94

Informacje

  • Imię
    Majkel
  • Miasto
    Sląśk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.6 i
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia rasiak94

0

Reputacja

  1. Zastosuj płukankę przed nowym olejem , polecam po prostu wlać naftę nie przepłacać w markecie na te produkty płukanki itd . Zalej go olejem Valvoline 10 W40 MAX LIVE . Zmieniamy normalnie po 15 tys lub po roku . Pozdrawiam
  2. Na 99 % popychacze zaworowe . Pierwsze musisz sprawdzić to poziom oleju , jesli jest max sprawdz cisnienie oleju . Jesli to nie pomorze odpal silnik i utrzymuj 2,5 tys oborotów przez 4 min nastepnie puść pedał gazu i sprawdź czy dźwięk ustał . Komplet popychaczy koło 200-250 zł + do tego trzeba sprawdzić czy wałek rozrządu jest okej bo jesli jest powycierany to trzeba oddać również wałek do szlifu co daje nam kolejke +- 250-300 zł + robocizna w zależności od warsztatu .Może się jescze okazać ze kanały olejowe sa zawalone i góra silnika nie ma dobrego smarowania . Powiedz mi jeszcze jaki tam lejesz olej ??
  3. rasiak94

    Audi a4b7 1.6 alz

    Witam, U mnie występował ten problem tylko przy przebiegu 170 tys . Po remoncie silnika problem znikł . Gdzieś kiedyś czytałem ze winowajca są jakieś "klapki i uszczelnki " na kolektorze dolotowym które się nie do końca otwierają i zamykają . Na początek zrzucił bym kolektor, wstawił tam nowe uszczelki i to wszystko wyczyścił . Pozdrawiam
  4. rasiak94

    Remont Silnika ALZ

    Witam, Pacjent audi a4 b51.6 102 km ALZ . Silnik po remoncie wymienione : - panewki wału korbowego - pierścień oporowy wału - panewki korbowodu - pierścienie - komplet rozrzad - kompletny zestaw uszczelek silnika - uszczelniacze trzonka zaworów - śruby głowicy - prowadnice zaworowe - popychacze zaworów INA - świece , przewody - paski itd Po około 1500 km +- zaczęły stukać popychacze zaworowe.(Cicho bo cicho ale jednak ) Przez pierwsze 1000 km silnik nie przekraczał 3 tys obrotów potem wymiana na świeży olej ,zalany Valvoline 10 w40 Max life . Zero ubytków płynów po 3 tys km bez zmian . Co może być przyczyną oraz Czym to grozi ? *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...