adrian.t
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O adrian.t
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia adrian.t
0
Reputacja
-
Witam, wczesnij było a3 1.9TDI 90KM (chip na 120KM), turbina była studzona i po jezdzie i nie butowałem na początku i i tak się uszkodziła.. mam teraz nową furę a4 b6 1.8T BEX od tygodnia i zadaje pytanie, Jak prawidłowo dbać o turbinkę w 1.8T aby służyła i dawała frajdę jak najdłużej?
-
Witam serdecznie zalany był u niemca niby 10w40 marki niewiadomej, co polecacie drodzy użytkownicy ? Motul, valvoline czy jeszcze coś innego?
-
To czego ucza na kursie nie ma nic wspolnego z prawdziwa jazda samochodem "Eko jazda" miedzy 1,8k-2,6k zmiana biegow Hahah T
-
Witam serdecznie! Jestem nowym użytkownikiem tego forum oraz świeżo upieczonym posiadaczem a4 b6 1.8t bex. Wcześniej bylo a3 8l 110km diesel (tylko Audi ♥) mam kilka pytań odnośnie użytkowania takiego bolidu wszak wcześniej był diesel, z wiele mniejsza mocą. 1. W jakim przedziale obrotów powinno zmieniać się biegi (mam 6) tak aby było to zdrowe dla silnika, ale jednocześnie aby go nie żyłować? 2. Lecąc po trasie ze stałą prędkością w jakim przedziale powinny się znajdować obroty (oczywiście dla dobra silnika)? Np czy między 2.5k-3k czy 3k-3.5k czy jeszcze więcej? 3. Wczoraj miałem sytuacje kiedy chciałem użyć tempomatu, wrzuciłem go przy ok. 70km/h (po zwykłej szosie powiatowej) być może jeszcze na 3 biegu może 4 (nie pamiętam), obroty lekko ponad 3k miałem i zapalił się "check engine".. czy może przez takie użytkowanie tempomatu? Czy można go używać na niskich biegach przy małych prędkościach czy tylko na dalekich trasach ?
-
Bardzo miło mi powitać wszystkich użytkowników tego forum oraz posiadaczy jakże tych wspaniałych aut. ;)))