Skocz do zawartości

danonix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danonix

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Brwinów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ARG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia danonix

1

Reputacja

  1. Witam. Mam od pewnego czasu taki problem. Autko przy temperaturach około 15 stopni Celsjusza odpala tylko na LPG. Jak silnik się rozgrzeje to bezproblemowo odpala zarówno na LPG jak i PB. Problem występuje tylko na bardzo zimnym silniku, auto odpali na benzynie, zafalują obroty i zgaśnie po około sekundzie, następnie można odpalić go tylko na LPG. Około dwa miesiące temu wymieniłem wtryskiwacze gazu, wężyki idące od wtryskiwaczy do kolektora ssącego zostawili mi stare. Przy czym jeden wężyk pękł mi jakiś czas temu, wtedy samochód nie odpalał na benzynie nawet gdy na dworze były temperatury powyżej 20 stopni, (zasysał lewe powietrze), po wymianie wężyka od razu wszystko wróciło do normy, aż do dziś gdy spadła rano temperatura poniżej 15 stopni. Gazownik twierdzi, że instalacja gazu nie ma tu nic do rzeczy, na razie do żadnego warsztatu auta nie wstawiam bo jest mi potrzebne do jazdy. Czy ktoś miał podobny problem? Bym zapomniał, po podpięciu pod komputer pokazuje błędy sond lambda, które były od zawsze, mam wycięty katalizator.
  2. Witam ponownie. Dodaję ten wpis by zakończyć temat, może komuś się przyda. Nie pisałem nic ostatnio by nie zaśmiecać wątku. Tak więc wymieniona cewka, przewody, świece zapłonowe, oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej, wszystko niepotrzebnie ;). Problemem okazał się czujnik położenia wału korbowego, który wymieniłem na końcu. Koszt używanego 50 zł z przesyłką. Jeżdżę po wymianie prawie dwa tygodnie i autko ładnie odpala na gorącym silniku. Zagadką pozostaje czemu nie wyskoczył błąd uszkodzonego czujnika. Teraz muszę pokombinować czemu pokazuje błędy sondy lambda. Dzięki za porady, pozdrawiam.
  3. Więc tak, oczywiście, że sprawdziłem w google co oznaczają błędy, tylko nie wiem czy któryś ma coś wspólnego z tym, ze samochód nie odpala po dłuższej jeździe gdy silnik jest mocno nagrzany. Błędy sondy lambda mam chyba od zawsze , mówili mi, że to przez instalację LPG, więc chyba autko by odpalało, ale sam już nie wiem. Problemów z centralnym zamkiem i alarmem nie kojarzę, a co do oświetlenia faktycznie, nie działa podświetlenie co jest po nogami od strony kierowcy. Przy otwartych drzwiach powinno się zapalić, a jedynie słyszę jakieś cykanie przekaźnika i czasem zaskoczy i się zapali, ale rzadko. Nie działają mi również przednie światła przeciwmgielne i tylne od początku gdy mam ten samochód Pokazał tez błąd uszkodzenia czujnika temperatury, ale to chyba dlatego, że próbowałem odpalać na zdjętej wtyczce z tego czujnika. Po skasowaniu tego błędu już nie ma. Zamówiłem nowy czujnik temperatury i jak nie będzie poprawy muszę znaleźć porządny warsztat, który będzie chciał się podjąć diagnozy, a o to w mojej okolicy ciężko niestety.
  4. Po podłączeniu Audi pod komputer, system wykazał kilkanaście błędów. Niestety za wiele mi to nie mówi, może ktoś by mógł rzucić okiem? 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 35-10 - - - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 - - 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit P1237 - 35-10 - - - Intermittent 17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit P1239 - 35-10 - - - Intermittent 17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit P1240 - 35-10 - - - Intermittent 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-10 - - - Intermittent 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ Po wykasowaniu błędów i przejechaniu około 15 km wyskoczyły następujące kody. 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 - - 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+
  5. Jak sprawdzić w programie VAG COM bądź w Polski Vag wskazanie czujnika temperatury na kompie?
  6. Tak jak pisałem mechanik twierdzi, że błędów żadnych nie wykazuje. Według niego jakby winowajcą był czujnik temperatury to tak czy inaczej auto by odpalało, choć ja już sam nie wiem. Posiadam kabel viaken, lecz jestem tak zaawansowanym użytkownikiem, że nie umiem się podłączyć Butle mogę zakręcić i pojeździć tak nawet z tydzień, tylko nie rozumiem jaki to ma sens?
  7. Od pewnego czasu borykam się z przypadłością jak w temacie. Rano auto odpala bez problemu, natomiast po jeździe, gdy silnik jest już mocno rozgrzany i go zgaszę, to muszę odczekać około 20 minut, by móc go odpalić. Czasem zdarzy się, że odpali po krótkim kręceniu rozrusznikiem i zaraz zgaśnie. Przeważnie muszę odczekać te minimum 15 minut, zależy pewnie od tego jak bardzo nagrzany jest silnik. Teraz gdy temperatury są ponad 20 stopni silnik dość długo stygnie. Najgorzej jest po jeździe w korku wtedy dodatkowo auto traci trochę na mocy i przerywa, ale to może nie być związane z tym, że auto nie odpala na gorącym silniku, gdyż ten problem występuje już od dłuższego czasu. Wymienione zostały świece zapłonowe, przewody i cewka, to na nią padło podejrzenie mechanika. Niestety już dwóch mechaników rozkłada ręce, nie chcą dalej diagnozować mojego samochodu. Podobno auto nie wykazuje żadnych błędów. Jeżeli ktoś miał podobny problem, albo ma jakiś pomysł to proszę o porady. Byłbym zapomniał auto posiada instalację LPG i nie odpala zarówno na benzynie i gazie gdy silnik jest gorący.
  8. Witam Was. Mam na imię Daniel, mieszkam w Brwinowie woj. mazowieckie. Jestem posiadaczem Audi A4 [b5 ARG] 1.8. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...