Skocz do zawartości

bdkamil

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bdkamil

Informacje

  • Imię
    bdkamil
  • Miasto
    usa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bdkamil

0

Reputacja

  1. Ma ktoś z Krakowa zamontowane u siebie zawieszenie KONI SPORT, ewentualnie KONI STR??
  2. Tak z ciekawości - były takie fotele oryginalnie montowane w a4 (nie s4/rs4)??
  3. bdkamil

    Wydech RS4 do TFSI

    Bezsensowna modyfikacja, chyba że chcesz założyć body od RS. W innym wypadku szukaj czegoś od S4, bądź dedykowanego.
  4. Cześć, Same końcówki nie dadzą nic - to tylko estetyka. Układ w tym silniku ma 4 ogromne tłumiki. Bardziej basowy dźwięk uzyskasz juz przy pozbyciu się/wymianie na przelotowe tłumików (bądź tłumika, zależy od wesji) końcowych. Natomiast tutaj tez cudów nie będzie. W pełni zadowalające efekty uzyskasz montując układ typu catback. U siebie mam układ AWE i efekt jest... super! Na postoju jest bass, ale nie jakiś uciążliwy. Na autostradzie też nie przenosi do kabiny żadnych nieprzyjemnych dźwięków. Natomiast jak mu się choć trochę przyciśnie, to jest jak dla mnie bardzo głośny, strzela przy zmianach biegów, redukcjach i na przegazówce na postoju również. Jednym słowem MEGA
  5. Cześć, U siebie mam pierwszy tłumik przelotowy i dwa końcowe również przelotowe. Są to elementy całego układu, który wymieniłem (AWE), natomiast myślę, że przerabiając oryginalny wydech, mógłbyś osiągnąć coś zbliżonego. Co do efektu u mnie - na niskich obrotach w środku cicho, nie męczy, to samo na autostradzie. Natomiast jak mu dasz choć troszkę żwawiej gazu, to jest kosmos. Są strzały z wydechu, drze się itd. Polecam :D
  6. Cześć, W jednym aucie mam to: https://allegro.pl/prince-lionheart-mata-ochronna-pod-fotelik-i6623899366.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ds_rl=1262529&ev_campaign=_DCK_pla_dziecko_foteliki&ev_adgr=Foteliki+samochodowe&gclid=EAIaIQobChMIjbz-jtit3gIVj8myCh2sQgi9EAQYAyABEgKy1fD_BwE&gclsrc=aw.ds A w drugim to: https://allegro.pl/mata-pod-fotelik-seat-guard-complete-diono-40508-i7608813961.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ds_rl=1262529&ev_campaign=_DCK_pla_dziecko_foteliki&ev_adgr=Foteliki+samochodowe&gclid=EAIaIQobChMIg6GV8dit3gIVC-AYCh1qXwJIEAQYASABEgIrQPD_BwE&gclsrc=aw.ds Jedna i druga sprawdza się bardzo dobrze, nie ma z nimi problemu. Ta pierwsza jest może nieco lepszej jakości. Fotelik jest w moim przypadku montowany do podkładki isofix. Jeżdzę już z tym fotelikiem piąty miesiąc. Wielokrotnie wyciągałem cały zestaw, dobrze chronią tapicerkę. Pierwsza mata jest też dostępna w sklepie na zakopiańskiej, w okolicy tych dużych marketów meblowych, musiałbyś pogooglać.
  7. To nigdy nie będzie launch na zasadzie dwusprzeglowej skrzyni. start z takiej skrzyni robi się na zasadzie: wciskasz hamulec, podwijasz obroty na te 3k i puszczasz hamulec. Tak samo odbywa się to w RS6, w nowym RS4/5 i w wielu BMW. O ile nie będziesz tak robił kilka razy dziennie przez 7 dni w tygodniu, to nic jej nie będzie. To są bardzo mocne skrzynie. Oczywiście wszystko można rozpieprzyć, tak samo jak katujesz dsg czy manuala. ZF jest zwyczajnie dużo bardziej odporny niż wyżej wymienione.
  8. Jak w temacie. Próbował ktoś z was wymienić gałkę automatu w polifcie z przyciskiem bocznym (tiptronic) na tą z S4, z przyciskiem z przodu? Taka modyfikacja przechodzi w miarę bezproblemowo? Jeżeli ktoś ma doświadczenie w tym temacie, to proszę o jakieś podpowiedzi/fotki.
  9. Witam, Jak w temacie - próbował ktoś z Was wymienić intercooler bez zdejmowania zderzaka? Mam na myśli silnik 2.0TFSI. Chcę wymienić oem na np. FMIC.pl, jako kolejny krok do Stage 2. Skąd pomył na wymianę bez zdejmowania zderzaka? Otóż za każdym razem, kiedy w aucie był zdejmowany i ponownie zakładany przód, później coś mi nie grało ze spasowaniem. Drażniące różnice w przerwach między elementami. Dopiero wprawiony blacharz ustawił mi przód idealnie jak należy - wolałbym uniknąć ponownej wizyty w tym celu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...