Skocz do zawartości

Lichyy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lichyy

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Piaseczno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.6 V6
  • Kod silnika
    ABC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lichyy

0

Reputacja

  1. Lichyy

    Swap z 2.6 na 2.8

    Witam, w budzie siedzi 2.6 ABC rok 96 immo nie w liczniku a sam licznik bez fisa generalnie zalega mi kompletny silniczek 2.8 ack razem ze skrzynia manualna z a6 rok 96 albo 97 nie pamietam ale jeden z tych dwoch ( brakuje tylko wiazki i sterownika) i pytanko rodzi sie takie jak wyglada sprawa z ta wiazka i sterownikiem napewno do wymiany jednak czy jesli chodzi o wiazke to wymiana bedzie tylko pod maska czy pod deska we wnatrz tez bedzie zabawa? licznik z tego 2.6 zostaje czy tez wylatuje? Sprawe immo mysle zeby rozwiazac wywalajac go ze sterownika oddajac specjaliscie no chyba ze w tych rocznikach a6 tez byly montowane oddzielne immo i by podeszlo. Generalnie auto nie jest moim "glownym" wiec moge go rozebrac i na spokojnie sie bawic bo jednak jak mam zalegajacy i sprawny silniczek to czemu by go nie wsadzic i sie czegos nauczyc przy okazji, sprawa wsadzenia go do budy to nie problem jednak juz ta elektronika troche rodzi pytan. Jesli chodzi o koszta to bez problemu jesli chodzi o wiazke sterownik immo i ewentualnie licznik pytanie czy cos jeszcze. Prosze o rady i z gory Dziekuje. Edit: Swap zakonczony jakis czas temu wiazka podeszla z manuala od a6 sterownik z automatu a8 (w vagcom zmienione na manual) lapy silnika od 2.6 z a4 sondy od 2.8 z a8 skrzynia zostala z 2.6 jedynie trzeba bylo gwint na czujnik polozenia walu wywiercic i nagwintowac oraz kostke w wiazce przelutowac na ten czujnik razem z kostka od czujnika plynu w zbiorniczku, linka gazu od 2.6 za krotka wiec konieczna wymiana, licznik z a4 zostal, immobilizer nie byl w liczniku wiec wystarczylo sam immo wymienic (w komplecie ze sterownikiem wzialem bez zadnego kombinowania jedynie wymienic peske w kluczyku bo stacyjka zostala stara) obudowa filtra powietrza zostala wymieniona na ta z 2.8 do ktorej da sie przykrecic przeplywke, i na koniec trzeba bylo przedluzyc waz od wspomagania z pompy do magiela poniewaz z 2.6 byl za krotki, generalnie w 2.8 w zaleznosci o modelu (a4, a6,a8) wystepowaly drobne roznosci np w kolektorach wydechowych da rade dostac takie ktore podejda pod uklad wydechowy z 2.6 bez przerabiania (sa dlugie i krotkie), pompa hamulcowa zostala (nic nie trzeba bylo adaptowac sterownik odrazu sie z nia dogadal) to by bylo chyba tyle generalnie mozna sie duzo nauczyc i dobrze spedzic czas bawiac sie w takie cos a czy warto to juz zalezy od gotowki, miejsca do roboty i checi bo jednak to tylko 43km wiecej chociaz frajde daje duzo wieksza, szkoda tylko ze nikt nic sie nie wypowiedzial w temacie watpie zeby nikt nie mial tutaj jakiejkolwiek wiedzy na ten temat. Tak czy siak Pozdrawiam i wybaczcie za brak polskich znakow i ewentualne bledy ;).
  2. Po zdjęciu półosi, zacisku i tarczy zabrałem się za oględziny wielowachacza, łożyska piasty oraz flanszy przegubu wew. Na niczym poza bananem nie czuć większych luzów z czego ten na bananie to dosłownie minimalny, łożysko nie lata na boki nie szumi nie wali jednak przy przegubie zauważyłem coś co mnie zainteresowało w znacznym stopniu a mianowicie przy maksymalnym wychyleniu tego przegubu on tak właśnie przeskakuje i strzela wiec nasuwa się pytanie czy przegub zewnętrzny w całym zakresie tych "skrętów" powinien chodzić gładko czy przy maks wychyleniu musi tak walić ? Dam tez filmik do pokazania https://m.youtube.com/watch?v=jNHsMCzM6-g Czy jest możliwość ze koło ma zbyt duży kat skrętu ? Wynikający np. Ze zle ustawionej geometrii? Bądź krzywego któregoś elementu zawieszenia ?
  3. Polos wymieniona była właśnie ze względu na te walenie, na początku było podejrzenie przegubów potem po zdjęciu całości okazało się ze cała polos jest za długa wiec kupiłem cała kompletna polos jednak nic nie pomogła
  4. Witam, mam problem z zawieszeniem ? Czy układem kierowniczym bądź napędowym nie wiem pod co to podpiąć, jednakże przy maksymalnym skręcie w lewo zaczyna coś tak walić buczeć gdy koła są na wprost bądź skręcone w prawo nie ma żadnych problemów dodam ze cała polos jest wymionona kompletna z przegubami felga o nic nie bije nie ma na niej żadnych śladów na oponie również. Wyżej daje filmik na którym wydaje mi się ze widać dosyć dużo i proszę o jakieś sugestie co może być problemem. Z góry dziękuje.
  5. Lichyy

    Stukanie

    Witam od jakiegoś czasu nie daje mi spokoju ten dźwięk dochodzący z prawej strony silnika może jakieś podpowiedzi co to może być ? Nagranie może niezbyt dobrej jakości ale mniejwiecej słychać gdzie dźwięk narasta edit. Tam w tle słychać jeszcze piszcząca pompę wspomagania mi jednak rozchodzi się o ten dźwięk stukania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...