
3ugatt1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 3ugatt1

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Kamieńsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
Za bardzo zjechany jest już ten korek. To jest m16, później próbowałem nabić m18 i tak się ślizga. To co pokazałem na zdjęciu to jest jakaś zębatka plastikowa w otwór włożyłem tam 10cm wężyka coś później blokuje dalej się nie da, niby wężyk ubrudzony jakimś olejem, tylko ciemny bardzo.
-
Ten korek jest aluminiowy, musiałbym szukać spawacza. Myślałem wlać przez to katalogowo ile powinno wejść świeżego oleju
-
Cześć, chciałem wymienić olej w skrzyni biegów lecz niestety korek wlewowy nie chciał się wykręcić i jest wyrobiony, próbowałem większą gwiazdkę nabić niestety też nie idzie. Pytanie czy mogę odkręcić ta rzecz (obrazek) i wlać przez to olej? Znajduje się to po drugiej stronie, wyżej.
-
Mi się znowu wydaje, że w moim przypadku to czujnik położenia wału ale niech się ktoś wypowie co się zna
-
Witam, tak jak w tytule. Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem, raz pali od dotyku a raz dłużej i z taką jakby przerwą(zacięciem). Podczas jazdy nigdy nic się nie dzieje, nie przerywa itp. Od tygodnia samochód stoi, rozrusznik kręci nie odpala. W środku czuć benzyną po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Wymienione zostały: świece, czujnik temp. cieczy(zielony). Akumulator 7 lat, sprawdzany w dwóch sklepach jest OK można jeździć jeszcze. Filtr paliwa wymieniony Podpiąłem komputer wynik w załączniku. Audi a4 b6 2.0alt LPG
-
Cewki są ok. Właśnie o to chodzi, że jak odpali mogę zrobić 200km na raz i nic się nie dzieje. Problem jest raz na jakiś czas przy odpalaniu.
-
Witam, tak jak w temacie. Zazwyczaj samochód odpala bez problemu lecz czasami ma taki dzień, że nie chce odpalić. Rozrusznik kręci jak się należy i nic. Zazwyczaj i tak odpala tylko po długim kręceniu, po czym wyskakują żółte kontrolki ESP i EPC. Po dłuższej jeździe gasną. Dodam, że samochód podczas jazdy, nie przerywa. Akumulator jest ok, świece wymienione NGK, czujnik temperatury płynu (zielony)wymieniony, filtr paliwa wymieniony. Proszę o odpowiedź i pozdrawiam. Ps. Po podpięciu pod komputer brak błędów.
-
Zacznę może od czujnika ABS, ktoś wie jaki jest numer katalogowy? a4 b6 2.0alt 2002
-
Witam, tak jak w temacie. Od jakiegoś czasu wyskakują mi dwie żółte kontrolki ABS i ESP. Pojawią się raz na jakiś czas i gasną dopiero po zgaszeniu silnika. Co może być przyczyną problemu?
-
Zamówiłem już przekaźnik z kostką czekam na przesyłkę i lutowanie. Widać, że musiała tam długo woda stać. Wystarczy teraz tylko te kanały wyczyścić odprowadzające wodę tak?
-
Sprawdziłem dzisiaj i faktycznie, przekaźnik z wtyczką skorodowany. Co do przekaźnika jest łatwo dostępny, problem będzie tylko z zamówieniem wtyczki, nie znalazłem, żadnego numeru serii.
-
Witam, problem polega na tym, gdy zgasze silnik, zamknę samochód, wentylator załącza się i chodzi do momentu, gdy akumulator się rozładuje. Elektryk samochodowy, podpiął pod komputer stwierdził, że moduł sterujący wentylatorem do wymiany, część wymienił lecz problem nadal został. Proszę o pomoc co to może być
-
Witam, potrzebuję wymienić jeden przewód gumowy, który ewidentnie syczy, niestety nie wiem jak się nazywa ten przewód. Proszę o pomoc, załączam obrazek.