-
Content Count
11 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
4About Marcin22248

Informacje
-
First name
Marcin
-
Location
Pogorzela
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Avant
-
Year of production
1986
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
BFB
-
Drive
quattro
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB+LPG
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Skoro nie ma mocy to pozostaje pompa tylko podejrzana, czas wyjąć i sprawdzić numery. Podobne pompy wystepuja w nowszych modelach np. 3.2.fsi itp.
-
Za kierowcą jest tylko pływak
-
Wystarczy dbać o wymiane filtra na oryginalny i nie trzeba nic zmieniać
-
Druga pompa jest przelewowa, zbiornik quattro jest 2 częściowy ze wzgledu na wał. Jeśli pompa jest tej samej wydajności co oryginał to wymień filtr paliwa bo w nim jest regulator
-
Marcin22248 started following Wymiana pompy paliwa 1.8 Turbo quattro and Dekoder VIN - wyposażenie naszych aut
-
Witam, jeśli da radę to prosiłbym o rozkodowanie passata b6 Najbardziej chodzi mi o kod lakieru ponieważ nie ma wlepki WVWZZZ3CZ7E214435
-
Marcin22248 voted for A4 B6 in a competition
-
Marcin22248 voted for Fake s4 b6 in a competition
-
Ja również zabralem sie za wymiane pompy na wydajniejsza. To co zobaczylem po rozebraniu mnie zaskoczylo. Okazalo sie ze mam założona pompe z 2.0tfsi. Mial ktoś doczynienia z taka pompa w b6 1.8tq bfb 2004r. Na zdjeciu pompa ori w koszu oraz pompa s4. Ori ma 2 króćce
-
Marcin22248 changed their profile photo
-
Witam,jestem na etapie wkladania motoru do auta. Wypiolem przewód wysprzeglika co okazalo sie błędem poniewaz mogłem go poprostu wykrecic ale myslalem ze szybciej i wygodniej bedzie wypiac przewód. Problem w tym ze zgubilem gumke ktora uszczelnia połączenie wysprzeglika z przewodem i po podlaczeniu cieknie z niego. Zalupilem zestaw do regeneracji i szukam pomocy jak to zamontowac/poskladac zeby nie bylo z tym problemów . Pomoze ktos?
-
Niestety problem naprawilem chwilowo. Układ znow się zapowietrzyl. Nie wiem gdzie i jak
-
Pr Próbowałem napisc priv do deva ale ma zablokowane te wiadomosci
-
Witam, jestem nowy na forum jednak jestem juz tu z wami ponad rok. Mam a4 b6 1.8t quattro . Lecz piszę z powodu problemu z hamulcami. Jestem w trakcie swapu z 312/255 na zaciski z z18 porsche na tarczy 345mm i zacisku t5 na tarczy 330 z audi s5. problem polega w tym ze ciężko było odpowietrzyć układ. Udalo sie to prawdopodobnie po uzyciu maszyny do wymiany plynu. (wytwarzala cisnienie w zbiorniczku). Problem jest w tym ze pedal hamulca jest miekki i wpada w podloge pompujac go rosnie. Hamulce reaguja na wciakanie lecz w momecie kiedy pedal wpada spada sila hamoeania do zera. Wymienilem serwo r