Skocz do zawartości

MichałTL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MichałTL

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MichałTL

0

Reputacja

  1. Płyn chłodniczy cieknie mi z tych dwóch króćców. Czy ktoś wie jak je wymontować z reduktora? Pytałem kilku gazowników ale żaden z nich wcześniej nie naprawiał reduktora IG1. Kolanka się obracają więc raczej się ich nie wykręca
  2. Witam Czy orientuje się ktoś czy różni się czymś oprócz kostką sonda lambda przed katalizatorem między tą za katalizatorem?
  3. Czy jest jakiś klubowicz w Warszawie który mógłby mi to sprawdzic?
  4. Witam. Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie wiec zakładam temat. Mam wyciek płynu chłodniczego. Prawdopodobnie z reduktora IG1. Czy jest jakiś proces kalibracji, ustawiania reduktora po naprawie (wymianie uszczelek i o-ringów)?
  5. Pojechałem do innego diagnosty. Powiedział że luz na końcówce drążka jest minimalny i dopuszczalny. Co do spalin to nie ma obowiązkowego badania. Tylko w przypadku uzasadnionych podejrzeń np. zwiększonego dymienia. Stacje diagnostyczne specjalnie doszukują się najmniejszych usterek ze względu na opłatę jaka trzeba uiścić w przypadku dodatkowego badania (21 zł/usterka). W każdym razie, w wolnym czasie zajmę się serwisem instalacji LPG
  6. Niestety nie pamietam który parametr
  7. Zapomniałem dodać że w miejsce katów wleciały strumiennice. Co do diagnosty - zmienię filtry i spróbuję jeszcze raz u niego. Nie za bardzo mam ochotę wydawać jeszcze raz 162 zł ?
  8. Ale na benzie jest wszystko ok. Czy to nie kwestia regulacji instalacji LPG/filtrów itd?
  9. Witam. Dzisiaj na badaniu technicznym spotkała mnie niemiła niespodzianka. Moja A4 nie przeszła badania technicznego przez przekroczone normy spalin na LPG. Po przełączeniu na benzynę, skład spalin był w normie. Dodam, że mam wycięte katalizatory. Spalanie jest w normie. Gdzie szukać przyczyny?
  10. Pytanie do użytkowników którzy w miejsce katalizatorów wspawali rurę. Czy taki zabieg spowodował wydawanie jakiś dziwnych odgłosów? W piątek usuwam katy i zastanawiam się co wstawić. Rurę, strumiennicę czy przelotówkę. Skłaniam się ku rurze ale mechanik mówi że wydech będzie wydawał dziwne dźwięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...