Ok. Dzięki wielkie jeszcze raz. Już korzystam z podanych przez Ciebie linków.
Cewka kupiona, wymieniona i ....świeci się teraz non stop check engine. Przeczytałem wszystkie możliwe tematy, poznałem zasadę działania fazatora itd. Pytanie brzmi czy wymienioną cewkę muszę adaptować? Znalazłem dwie takie informacje na forum, inne informacje negują potrzebę adaptacji. Cewka jest nowa, identyczne oznaczenia (zarówno cewka jak i napinacz oryginalne). Na starej nic nie świeciło. Co ciekawsze-po wymianie silnik chodził na wolnych obrotach kilkanaście minut i nie zaświeciła żadna kontrolka ( a wówczas pracuje fazator na wałku ssącym). Po ruszeniu samochodem kontrolka od razu się zapaliła.
Mam do wyboru: wstawić starą cieknącą (odpada), wyciąć fazator w ECU lub co jeszcze? Silnik chodzi idealnie, żadnych negatywnych zmian.
Ma ktoś jakiś pomysł?