Skocz do zawartości

Gab.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gab.

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Dzierżoniów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gab.

0

Reputacja

  1. Ok. Dzięki wielkie jeszcze raz. Już korzystam z podanych przez Ciebie linków. Cewka kupiona, wymieniona i ....świeci się teraz non stop check engine. Przeczytałem wszystkie możliwe tematy, poznałem zasadę działania fazatora itd. Pytanie brzmi czy wymienioną cewkę muszę adaptować? Znalazłem dwie takie informacje na forum, inne informacje negują potrzebę adaptacji. Cewka jest nowa, identyczne oznaczenia (zarówno cewka jak i napinacz oryginalne). Na starej nic nie świeciło. Co ciekawsze-po wymianie silnik chodził na wolnych obrotach kilkanaście minut i nie zaświeciła żadna kontrolka ( a wówczas pracuje fazator na wałku ssącym). Po ruszeniu samochodem kontrolka od razu się zapaliła. Mam do wyboru: wstawić starą cieknącą (odpada), wyciąć fazator w ECU lub co jeszcze? Silnik chodzi idealnie, żadnych negatywnych zmian. Ma ktoś jakiś pomysł?
  2. Cieknie jednak z "solenoida". Wykręciłem go, zmieniłem ten zielony oring na taki sam, później nawet odrobinę grubszy (przy zachowaniu tej samej średnicy) i cieknie nadal. Napinacz jest suchy, nie ma na nim grama oleju. Olej wypływa centralnie spod wtyczki solenoida- tzn. tych dwóch pinów. Wiem, że to dziwne ale tam właśnie cieknie. Dlaczego? Pojęcia nie mam. Napinacz jak i łańcuch mam założony oryginalny z ASO, przebieg około 5 tyś km. Nie słychać go nawet po długim postoju z rana. Ale jakim cudem ten olej we wtyczce to nie mam pojęcia. Dzięki za pomoc. Zaraz poszukam jakąś używkę.
  3. Witam! Nie chcę zakładać nowego tematu, bo moje pytanie również dotyczy okolic napinacza łańcucha a dokładniej fazatora rozrządu w BEX. Cały czas sączy mi się olej z zaworu N205 (z tej cewki, a dokładniej z wtyczki). Moje pytanie: czy mogę założyć tą cewkę z innego silnika 1,8T, np 150 KM AUM? Oznaczenie dokładnie to samo C271300702. Byłem u dwóch mechaników i jeden wymienił uszczelkę pod klawiaturą, drugi stwierdził że musi wyjąć silnik żeby zlokalizować wyciek... ręce opadają... A wina leży po stronie cewki.
  4. Radio jak w temacie. Wszystko w oryginale. Tylne głośniki raz grają a raz nie. Czasem się aktywują po nocnym postoju, następnie kilka dni zero odzewu. Podmieniałem inny wzmacniacz, inny głośnik subwoofera (oczywiście o pasujących kodach) i żadnej poprawy. Bezpieczniki sprawdzone-są ok. Pomierzyłem przewody w kostce przy wzmacniaczu-stały plus z akumulatora jest cały czas, Remote nie zawsze. Może ktoś się spotkał z podobnym problemem. Kable (te widoczne) w dobrej kondycji, nie wiem gdzie szukać problemu (może jakieś stałe miejsce uszkodzenia przewodów?). Przednie głośniki grają ok, radio wyłącza się po wyciągnięciu stacyjki. Gdzie szukać przyczyny?
  5. Siemanko. Po wielu latach przerwy powróciłem do Audi. Posiadam A4 B6 Avant 1,8T BEX Quattro. Póki co doprowadzam ją do stanu jak najbardziej mnie interesującego, czyli igła Jestem z okolic Dzierżoniowa, dolnośląskie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...