Eryk1310

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

1 obserwujący

O Eryk1310

    Informacje

    • Imię
      Eryk
    • Lokalizacja
      Niemcy Ulm

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 i 16V
    • Kod silnika
      BRD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    86 wyświetleń profilu
    1. Eryk1310

      Dużo czytałem wiem że ponoć turbo startuje od 2200 do 3000 tysiecy ale no kurde miałem wczesniej a3 101 koni może nie demon prędkosci ale na ziemi jak mu gazu dałem to auto zamieszało lekko a tutaj gaz w podłoge i nic a ma ponoć 170 km dla mnie to nie jest normalne
    2. Witam wszystkich opisze krótko swoj problem, Kupiłem a4 b7 2.0 brd nie mam w nim dpf tzn pucha jest ale jest wycięty środek, do grudnia mam ważny przegląd w niemczech, auta nie chce sprzedawać dlatego chce załozyc dpf. Na allegro znalazłem zamienniki za 950 zł czy to dobra opcja? Czy może lepsza bedzie używka z tym że tych mało jest na necie i ile wynoszą koszty montażu dpf?
    3. Witam potrzebuje pomocy, Audi a4 b7 2.0tdi 170 km BRD Wczoraj zostaly wymienione wtryski z oznaczeniem M(tym wadliwym) na wtryski o oznaczeniach T. Auto odpaliło lecz pojawił sie kolejny problem auto nie ma wgl mocy turbina działa lecz tylko przy małych obrotach, do tego dziwnie chodzi i buja sie cała buda czujniki wszystkie w porządku węże również. Gdzieś przeczytałem że może to być wina źle ustawionych wtryskiwaczy mechanik powiedział że ustawił na 90 stopni a czytałem że musi być ustawione na 180 stopni jakieś porady?
    4. Witam kupilem audi w de i padło po 200 km w pl okazolo sie że mam walniety drugi wtrysk o oznaczeniu 03g 130 073 M Pytanie mam nastepujace bo byłem wczoraj seriwsie audi powiedzili że mam szukac z oznaczeniem T gdyż te są poprawione to już wiem ale mam jeden wtrysk o oznaczeniu "D" i czy jak wymienie trzy inne o oznaczeniu M na T czy tak można? I czy bede cos musial ustawiać w komputerze? Dziekuje z góry za pomoc
    5. Eryk1310

      miałem podobnie z tym że auto zgasło i nie odpaliło, w niemieckim warsztacie powiedzieli że wtryski poszły
    6. Eryk1310

      A ze spalaniem jak wyszło? Wczoraj moj mechanik podłączył pod komputer wyszed) błąd przekaźnika ale na potwierdzenie musze czekać tydzień jeśli tak to sprawy groszowe
    7. Eryk1310

      A więc byłem dzisiaj w seriwsie audi powiedziała mi kobieta że nie mam żadnych wad i nie przysługuje mi żadna naprawa
    8. Eryk1310

      Dam znac jutro albo po jutrze co wyszło
    9. Eryk1310

      Robili to do 2016 zarowno w polsce jak i w DE Jeśli auta nie zwroxe na drodze prawnej i nie dostane z powrotem mojej kasy zostaje mi tylko naprawa na swoj koszt
    10. Eryk1310

      zobaczymy dzowniłem do serwisu w polsce nie wymieniają tych pompek a w niemczech mam iść do seriwsu polecił mi gościu z serwisu
    11. Eryk1310

      konieczna jest wymiana wszystkich ? czy wystarczy jednego
    12. Eryk1310

      Witam wczoraj zakupiłem w niemczech audi a4 b7 170 o oznaczeniu silnika BRD, do domu miałem około 300 km około 70 km przed domem zapaliły mi się kontrolki świec żarowych auto straciło moc zjechałem na pas awaryjny auto zgasło i nie chciało odpalić , auto laweta zaciągła do ATU w komputerze wyszły następujące błędy :Fehlercode P0102, P1040, P2146 powiedzieli mi że to wtryski i wymiana bd kosztować 2 tys euro a w serwisie jeszcze więcej oczywiście nie zgodziłem się bo nie mam tyle gotówki auto będe starał się zwrócić sprzedawcy zobaczymy jak to jest na drodze prawnej w niemczech ale może mi wyjaśnić ktoś te błędy ? *Zapraszam tu ->Regulamin. Co to za temat!!!
    13. Witam wczoraj zakupiłem w niemczech audi a4 b7 170 o oznaczeniu silnika BRD *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.