Skocz do zawartości

PatrycjuszR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PatrycjuszR

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PatrycjuszR

0

Reputacja

  1. Witam po ponad rocznej przerwie . W końcu mam większość gratów i trochę czasu więc zaczynam po godzinach rzeźbić. Przypominam temat jest taki żeby do AWX wrzucić GTD1752vkrl oraz Dwumas custom 3.0tdi, tarcze kevlar i wzmocniony docisk spróbować zamknąć w skrzyni 5B Autko mam wstępnie rozkręcone i na dniach wyjmuje silnik ze skrzynią. Kolejny update pojawi się na przestrzeni najbliższych 2tyg. w zależności od czasu i komplikacji Standardowo kilka fotek dla urozmaicenia
  2. Tak wiem po pierwszej korekcie planowałem rozwiercić BRD pod wirniki CAHA ale mam teraz na regale turbo z bmw na kulce więc nie ma co się bawić w toczenie Dziękuje za sugestie. Miłego dnia
  3. Nie był bym sobą gdybym nie zostawił trochę "krwi i nerwów" pod maską haha
  4. Teraz coś o dłubaniu przy silniku.. Pod koniec roku 2018 zdecydowałem się na chip-tuning. Zaprowadziłem auto do firmy Vtech, która zmodyfikowała sterownik i małyszówka generowała coś ponad 160ps fajnie to już jeździło ale później zaczęło brakować mocy. Długo zastanawiałem się nad turbo i w końcu wybór padł na słynne BRD, które fajnie trzyma górny zakres obrotów jednak drugi raz nie zdecydował bym się na użycie tej suszarki gdyż ma kiepski dół... ale od początku. Poczekałem ze swapem turbo do wymiany rozrządu. Kiedy wybiło licznikowe 280k km (nie wiem który raz) zabrałem się do roboty. Przy okazji sprawdziłem wałek, który nie trzymał wymiaru na pierwszym cylindrze więc wleciał kolbenschmidt + nowe panewki Szklanki wleciały czarne z firmy INA ponieważ dwie były prawie dziurawe. Wtryski co prawda wymieniłem później, chciałem zobaczyć na co stać serie. W silniku siedziały pompki z oznaczeniem AR, które zostały zastąpione AL. Przy wymianie zauważyłem, że jedno z gniazd wtryskiwacza jest bardziej podjechane od reszty i będę myślał o wstawieniu mosiężnych tulei jeśli będzie to konieczne narazie jednak przeleciałem gniazdo papierem złożyłem wszystko na nowych uszczelniaczach i śrubach. Stary icek poszedł na regał z gratami a zamiast niego wleciał centralny. Układ wydechowy zostawiłem seryjny zrobiłem "adapter" pod turbo czyli tzn pakiet lux..choć plecionka błaga już o litość zostawiłem ją.. w przyszłości będzie nowy dp oraz turbo które już czeka. Musiałem zastosować dystans między turbo a kolektorem wydechowym ponieważ gruszka turbiny wadziła o kolektor dolotowy.. Prawdopodobnie katalizator i ten właśnie dystans psuje wstawanie turbo ale myśle, że jak na pierwszy raz to i tak nieźle sobie poradziłem. EGR oczywiście szanuje więc zaślepiłem skur****** i został wprogramowany. Zapomniał bym o heblach.. Zrobiony został swap na 320 przód oraz 288 tył. Tarcze Rotinger klocki Ferodo. Wleciały też nowe fele JR21 choć avusy dobrze leżały Na fotkach: Pierwszy wykres to SERIA+PROGRAM. Drugi to BRD+AR a na trzecim BRD+AL Dorzucam też parę fotek z prac wykonanych przy silniku oraz fotki kolektora z LT oraz turbo GTD1752vkrl, które mam zamiar wrzucić wkrótce.. na razie zbieram na sprzęgło Po drodze wpadły nowe reflektory, atrapa na grill w plaster miodu oraz zegarek EGT Mam nadzieje że fajnie się to czytało. Dzięki i Pozdrawiam. CDN....
  5. Jeśli chodzi o wnętrze wymieniłem dekory na aluminium. Wcześniej siedziały plastiki soul oklejone w czarny carbon. Zmieniłem głośniki w przednich drzwiach ponieważ już charczały , zmodyfikowałem ori wstawiając w ich miejsce alpinki. Zwykłe fotele skórzane zmieniłem na elektryczne z lędźwiami i grzaniem. Dodałem wiązke oraz przerobiłem tunel 1din pod kosz 2din. Klimatronik wrzuciłem z b7 z regulacją grzania i temp. 16* ogarnąłem grzanie tylnej szyby przez przekaźnik oraz adaptowałem vin . Wleciała też ścięta kiera ze starej s3 oraz kolorowy fis 3DColorMFD. Zmieniłem plastikowe listwy na progach na aluminium z napisem s4 Pierwsze fotki przedstawiają jak to wyglądało przed modyfikacją
  6. Jak mówiłem na początku zawias był za niski i za sztywny. Choć prowadzenie jak i prezentacja była na wysokim poziomie (jak dla mnie). Dziury w drodze, łapanie garbów przez poduszkę na skrzyni oraz w późniejszym czasie wybite tuleje zmusiły do ingerencji w zawias. Zamiast sprężyn H&R wleciały dobrze znane obniżające Eibachy, amortyzatory przód wybrałem Sachs na tył natomiast wpadł Bilstein b4. Zestaw wahaczy na jaki się zdecydowałem to Meyle HD. Do dziś polecam ten zestaw zawieszenia ponieważ od 3 lat znosi wyboje i niski profil bez zająknięcia.. Zapomniałem dodać, że przy zakupie sprzedający nie wspomniał o pękniętej szybie czołowej. Kiedy to zauważyłem było już za późno żeby cokolwiek działać. Pęknięcie było nawiercone i zalane jakąś gumką niestety sztywność zawieszenia i droga do domu w super stanie spowodowała że pęknięcie postępowało, aż w końcu szybę trzeba było wymienić.
  7. Witam. Temat miał być założony rok temu ale z braku chęci robię to dopiero teraz. Małyszówka była wystawiona lecz żaden z kupujących nie był w stanie wyłożyć odpowiedniej gotówki i tak jak mówiłem jeśli jej nie sprzedam to zacznę w nią inwestować. Audi służy mi jako pojazd Daily. Jest to diesel o pojemności 1.9 z oznaczeniem AWX, który w serii wypluł 140ps. Na zdjęciach przedstawiam samochód zaraz po korekcie lakieru, jakieś pół roku po zakupie. Zawias 1bv + sprężyny obniżające H&R (niebieskie), które jak na moje warunki drogowe musiałem zmienić "smuteczek" Wszystko co zostało zrobione przy samochodzie postaram się opisać w następnych postach i w miarę możliwości dodam fotki.
  8. Witam. Pytanko czy to turbo jest z 2.0 brd 170ps? Jeśli nie to z czego? Pozdrawaiam
  9. Ogólnie to nie zawsze poddymia. Teraz jak z grubsza spojrzałem to szklanki tez do wymiany wiec jutro pomiar szczelności i będę działał
  10. Dokładnie tak po nocnym postoju puszcza biały/siwy dym
  11. Witam. Jest to mój pierwszy post wiec bez spiny ? Posiadam silnik awx po programie 165ps/366nm. Zauwazylem, że 4 cylinder tak jak by podlewał dlatego prosiłbym o potwierdzenie moich podejrzeń i ew pokierowanie co sprawdzić i czy się martwić. Dodam że z autem nie ma problemów i nie dymi Na pierwszych dwóch zdjęciach logi na zimnym zaraz po odpaleniu. Kolejne zdjęcia przedstawiają dane na rozgrzanym silniku. Zdaje sobie sprawę, że lepszy do diagnostyki byłby vag ale użyłem tego co było pod ręka (Delphi ori) Jest ktoś w stanie wywnioskować coś z tych zdjęć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...