Skocz do zawartości

inspirs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O inspirs

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia inspirs

0

Reputacja

  1. Ookej, ale jest to do zrobienia na liczniku z b6 z 2002 roku ? Nic tam nie będzie stało na przeszkodzie ?
  2. Witam forumowiczów Mam kilka pytań do ludzi bardziej wtajemniczonych w skrzyniach i napędzie w b6/7 Obecnie posiadam a4 b6 1.8 T quattro silnik avj, skrzynia FPT i dyfer ETT Z racji ze przebieg minął już 4 setki i skrzynia z dyfrem maja dość postanawiam wrzucić nowa skrzynie i dyfer tym razem 6 biegowa bo dużo robię tras mam do kupienia cały napęd cały zestaw z A4 b7 2.0 tfsi silnik BUL oznaczenie skrzyni i dyferencjału tylnego to GMV i FUB. mam pewne wątpliwości stąd moje pytania 1. kupuje cały zestaw Czyli skrzynia dyfer wybierak wał napędowy ale co z półosiami ? Czy moje będą pasować czy kupić tez do kompletu 2. kwestia sprzęgła czy sprzęgło może zostać od AVJ ? Co z łożyskiem dociskowym i cięgiem popychacze ? czy będzie pasować od starej skrzyni ? ? 3. moja skrzynia ma impulsator od prędkości, skrzynia z b7 już nie ma. Czytałem ze wystarczy wgrać nowy wsad w licznik który będzie czytać prędkość z ABS. Czy z tym mogą być jakieś komplikacje ? 4. Łapa pod skrzynie jest taka sama czy inna w obydwu przypadkach ? Jeśli ktoś jest w stanie pomoc to bardzo bym prosił o słowo. Pozdrawiam
  3. Niestety muszę odświeżyć temat ? po wymianie czujnika temperatury błąd czujnika zniknął auto odpalalo i jeździło,, niestety przez dwa dni. Sytuacja teraz wygląda tak. na zimnym odpala elegancko jeździ bez żadnych błedów. Podczas normalnej jazdy potrafi zgasnąć na biegu, przewaznie gdy sie zagrzeje to gaśnie. wtedy silnik wyrzuca masę błędów. wszystkie są o jednym. wszystko zwiera do masy. Oo kody błędów : 17633 wtryskiwacz cylinder 1 – zwarcie do masy 17635 wtryskiwacz cylinder 3 - zwarcie do masy 17636 wtryskiwacz cylinder 4 – zwarcie do masy 17634 wtryskiwacz cylinder 2 - zwarcie do masy 17833 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP - zwarcie do masy 17843 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy 17829 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR - zwarcie do masy 17697 Zawór Bypass Turbosprężarki TC - zwarcie do minusa 17525 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - grzałka zwarta do masy 16486 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia 17523 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - grzałka zwarta do masy 17522 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki Wydaje mi sie że nie ma takiej opcji, żeby na raz spaliło sie tyle rzeczy. Wszystko zwiera do masy. Tak jakby był jaki problem z instalacją gdzieś jakies zwarcie, podczas gdy silnik pracuje juz niema tych błedów, pojawiają sie gdyu auto zgaśnie. mała ciekawostka, gdy samochód zgaśnie czasami nie może odpalić bo znow nie slychać pompy paliwa,, a przekaźnik od pompy jest piekielnie gorący, po podmienieniu go na zimny auto odpala, zagrzeje sie przekaźnik i AMEN. jakieś sugestie ? zacząć od zasilania pompy paliwa? może tam cos zwierać przez to tyle błędów na raz wyrzuca ?
  4. wymieniny czujnik temperatury o którym mowa,, i póki co auto odpala i jeździna zimnym i cieplym,, dziwna sprawa że po zalozneiu nowego czujnika auto zgasło podczas jazdy dwa razy i teraz chyba jest okej,, póki co nie mam gdzie przetestowac czy auto w porzadku jedzie, Ale pomogło za co dziekuje bardzo na chwile obecną temat do zgaszenia mam nadzieje ze juz nie bede do tego wracał
  5. Czyli czujników jest więcej niż dwa ? Jeden znalazłem na dolnym wyjściu z chłodnicy. A drugi pod kolektorem. Chyba ? Poszukam tego przy grodzi. On jest w głowice wkręcony czy w jakiś wężyk ?
  6. Od początku. A4 B6 1,8 T quattro AVJ PB+LPG STAG 200 Auto w pierwszy miesiąc pykło nieco ponad 3 tysiace km bez zarzutu. W dzień na równo miesiąc po zakupie auto przejechało kilka km bez problemu, po zgaszeniu i próbie odpalenia po kilku minutach juz nie odpaliło. Pierwsza diagnoza, nie słychać pompy Paliwa, na szybko sprawdzony bezpiecznik przekaźnik wszystko okej, podpięty VCDS i silnik bez błędów. Po podpięciu pompy na ostro okazało sie ze sie nie odzywa,, tak po prostu postanowiła sie jakoś uszkodzić bez wczesniejszych znaków. Samochód zaciagnięty do mechanika. Nowa pompa paliwa wszystko działa jeździ. W weekend przejechane 400 km bez problemu, Jednak po zagrzaniu auta jadąc kilka kilometrów i zgaszeniu auto znów nie odpala ?. Znów nie slychać pompy paliwa, znów hol do mechanika i okazuje sie spalony przekaźnik pompy paliwa. Został wymieniony na nowy i auto dalej pojechało. W miedzyczasie auto pojechało do kielc w weekend,, kolejne kilkaset kilometrów, po zgaszeniu i próbie odpalenia możemy kręcić do upadłego, ale tym razem slychać pompę paliwa. Tak jak by nie było iskry albo wtryski by nie puszczały paliwa, dodam że na ostro z gazu nie da sie go odpalić, mechanik stwierdził że istalacja gazowa tak została podpięta by go nie odpalać na ostro.(może ktoś coś więcej powie na ten temat) Przekaźnik od pompy paliwa gorący jak ogień, ale nie spalony. po zalożeniu drugiego używanego ale "chłodnego" auto odpala od strzała. Dzisiaj rano samochód nie odpalił na zimno po całej nocy stania, słychać pompę że pompuje a nie odpala nic. samochód zamknąłem i otworzyłem i odpalił. Po dojechaniu do Wwa i zgaszeniu juz nie odpalił. Auto wyrzuca ogrom błędów np. 17700 Czujnik temperatury silnika ECT - otwarty obwód 17698 Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu - wysoki sygnał > ECT, przewody 18010 Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) 17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture) Pytanie. Czujniki temparatury silninika to czujniki od cieczy ? po odpięciu ich bez reakcji, jeśli są inne to gdzie są zlokalizowane? Wyczytałem w internecie że może szwankować czujnik położenia wału, lub tez podobno czujniki polożenia wałków rozrządu. Rozumniem że te drugie gdzies sa w głowicy. a gdzie jest czujnik polożenia wału? W miedzyczasie auto dostało nowy akumulator, bo ten poprzedni "zakręciłem" na amen Prosze o jakąś pomoc ukierunkowanie mnie bo bez sensu jest wymieniać pól silnika szukając przyczyny
  7. Witam forumowiczów Marcin 24 lat, pochodzę z Tomaszowa Lubelskiego, Obecnie mieszkam pracuje i studiuję w Warszawie Zakupione niedawno A4 B6 1.8 T z napędem na dwie ośki , poprzednie auto to A3 8l w dieselu Mam nadzieję że uzyskam tutaj odpowiedzi na moje problemy z autem, jak i postaram sie sam pomóc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...