
banano7
Pasjonat-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O banano7

Informacje
-
Imię
Emil
-
Miasto
Pułtusk
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
banano7 obserwuje zawartość Brak podczepionej rurki, pomocy! i Brak świateł postojowych po lewej stronie
-
Witam , w moim B5 nie mam świateł postojowych po lewej stronie ( przód i tył ). Czytając poprzednie tematy sprawdziłem żarówki (są ok) sprawdziłem bezpieczniki 23 (spalony) wymieniłem go i przy włączaniu świateł zaraz go przepala. Robiłem też próbę bez kluczyków zostawiając na lewym kierunku, również bezpiecznik przepala. Pomoże ktoś w rozwiązaniu tego problemu? Czy do wymiany jest pająk ? Jutro rano planuje sprawdzić multimetrem złącze w bezpiecznikach. Kostki w kloszach lamp rownież wyglądają na ok
-
W dalszym ciągu nie wiem dokąd prowadzi brakującą rurka? Czy jest mi ktoś w stanie pomóc czy były różnice w podłączeniu ich miedzi silnikami APU a AEB? Nigdzie pod maską nie znalazłem odłączonej żadnej rurki którą mógłbym podłączyć do tego kroćca.
-
Witam wszystkich. W swoim aucie dziś zauważyłem jedno wyjście w jakimś zaworze które nie jest podłączone. Proszę was o pomoc co powinno być tam podpięte oraz jaką pełni rolę. Silnik Aeb wstawiony w miejsce apu. Element ten oznaczam kółkiem
-
Witam, połowy marca borykam się z problemem szarpania auta i strzałów w wydech ( tak obstawiam, że to w wydech). Problemy zaczęły się najpierw z szarpaniem i nie równą praca przy niskich obrotach. Występowało przerywanie, została wymieniona jedna cewka na Beru ( stara po odkręceniu i podniesieniu ze świecy nie dawała iskry) oraz 4 świece na nowe NGK PFR6Q ( te w czarno żółtych opakowaniach) . Problem na kilka dni ustał , lecz pojawił się gorszy kiedy jadąc do pracy z prędkością około 150 km/h musiałem zwolnić i usłyszałem bardzo głośny strzał w tłumik oraz po nim problemy z przyspieszaniem auta i falującymi obrotami, Przejrzałem świece i cewki , świece ok, jedna cewka miała uwaloną fajkę - bardzo wiele spękań, Zakupiłem nową i znowu kilka dni spokoju lecz po trasie ponad 150 km i spokojnej jeździe auto zaczęło znowu prychać i strzelać w tłumik. Zauważyłem, że zdarza się to zazwyczaj tylko na lpg a po przerzuceniu na benzynę i przejechaniu kilku km objawy ustępują. Auto ma instalację King, która ma już bodajrze 7 lat. Ostatnio w lpg były wymieniane filterki i trójnik który jest za filtrem fazy lotnej ze względu na uwalone kable w czujniku temperatury. Poprzednie podpięcie vaga ( przed wymianą drugiej cewki) pokazywał jedynie błąd sondy lambda. W ten weekend będę miał możliwość ponownego podłączenia. Proszę o jakieś wskazówki co i gdzie szukać .
-
Witam serdecznie! Drodzy koledzy od jakiegoś czasu mam urwane przewody w trójniku, który znajduje się pomiędzy reduktorem a listwą wtryskową ( dokładnie za filtrem). Czy podpowie mi ktoś pod jakim hasłem szukać tego trójnika bądź podlinkuje mi ktoś tą część? Jak wygląda jego wymiana ? Jest jakieś lutowanie ? Kabelki z tego trójnika idą najprawdopodobniej do mapsensora. Dokładnej konfiguracji instalacji gazowej na ten moment nie posiadam ale zamieszczam zdjęcia bebechów, które znajdują się pod maską.
-
Wielkie dzięki przem8. Jeszcze jedno pytanie do znawców tematu, czy po długim postoju(chodzi mi o 15 h) wskazówka temperatury płynu powinna się podnieść i wskazywać temperaturę 60°C bądź powyżej czy powinna leżeć aż do do momentu kiedy nabierze rzeczywiście ta temperaturę ? U mnie po przekręceniu kluczyka pokazuje od razu temperaturę powyżej 60°C.
-
kanał 49 pokazuje około 95 stopni. 51 pokazuje 90 . Jest problem z jakimś czujnikiem czy go nie ma ? Co jest przyczyną takiego pokazywania na blacie temperatury (100 stopni ) ?
-
W tym momencie nie mam dostępu do programu. Jak to sprawdzić? Czy jest jakaś możliwość ustawienia tej wskazówki? Zauważyłem też że w filmiku temperatura oleju i ładowanie aku i poziom paliwa też nie stoi idealnie w połowie skali
-
WItamn odgrzeję kotleta bo problem się powiekszył. Poniżej zamiszczam dwa filmy przedstawijące pracę zegarów podczas ich testó w porgramie vcds i same pomiary bloków w programie vcds https://www.youtube.com/watch?v=49Hjc_G3LSk https://www.youtube.com/watch?v=-wx1Oq1ftmw
-
Termostat wymieniany w maju i w styczniu :-) g62 to który kanał?
-
Witam, Od jakiegoś czasu w moim aucie mam następujący problem. W aucie wskazówka od temperatury płynu wychyla się ponad 90 stopni. Podczas jazdy ta temperatura nie spada ani nie wzrasta. Na kanale 49 mam temperaturę 95 stopni zaś na 51 - 90 . Co może być przyczyną takiego pokazywania na blacie temperatury ?
-
Nie nagrzewa się (Wymiana nagrzewnicy i termostatu)
banano7 odpowiedział(a) na Emejcz temat w Audi A4 B5
Panowie u mnie następująca sytuacja. Auto miało wymienianą pompę wody i termostat w czerwcu 2018, pompa doltz , termostat wahler . Auto grzało jak trzeba, do czasu . Od dwóch dni auto dobija na postoju do 90 stopni a w czasie jazdy spada do 65 min. Na kanale 49 temperatura jest zbliżona do tej, która jest na blacie, kanał 51 to 90 stopni. Wcześniej w aucie temperatura wychylała się na blacie troszkę za 90stopni. Temperatura oleju teraz dochodzi do 80 stopni gdzie dotychczasowa była 100 stopni ( przy porządnym wkładaniu rosła do 120 ale sporadycznie ) . Czy ewidentnie padnięty jest termostat czy może czujnik temperatury, który wcześniej już przekłamywał ? Bez podłączania pod Vag-a obejdzie się by zdiagnozować usterkę ? -
czyli trzeba zwalać cala obudowę kierownicy i z miernikiem przy stacyjce szukać przewodu który po przekręceniu stacyjki będzie dawał 12v a po wyciągnięciu kluczyka odcinał prąd? W którą kostkę mam wpiąć kabelek ? W tą czarna?
-
Witam forumowiczów. Prosiłbym o pomoc w ogarnięciu moich kabli, które są połączone przez jakiegoś magika. Chciałbym żeby radio gasło po wyciągnięciu kluczyka, a nie jak jest dotychczas, po wyłączeniu go. Uciążliwym jest dla mnie wyłączanie go przed każdą wysiadką. W załączniku zamieszczam zdjęcia z wiązką, jeśli jakość ich będzie za słaba dziś wrzucę lepsze. Pozdrawiam
-
Aktualizuje dane :) audi przelatało 150 km i narazie z miejsca w którym było uszczelniane nie leci. Zauważyłem jakąś plamkę pod spodem na wysokości miski ( osłonę uwaloną olejem jeszcze czyszczę). Muszę znowu wjechać na kanał i zbadać temat co to za wyciek. Mam nadzieję, że to resztki spływają z poprzedniego wycieku :)