Skocz do zawartości

banano7

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O banano7

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Pułtusk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia banano7

0

Reputacja

  1. Witam , w moim B5 nie mam świateł postojowych po lewej stronie ( przód i tył ). Czytając poprzednie tematy sprawdziłem żarówki (są ok) sprawdziłem bezpieczniki 23 (spalony) wymieniłem go i przy włączaniu świateł zaraz go przepala. Robiłem też próbę bez kluczyków zostawiając na lewym kierunku, również bezpiecznik przepala. Pomoże ktoś w rozwiązaniu tego problemu? Czy do wymiany jest pająk ? Jutro rano planuje sprawdzić multimetrem złącze w bezpiecznikach. Kostki w kloszach lamp rownież wyglądają na ok
  2. W dalszym ciągu nie wiem dokąd prowadzi brakującą rurka? Czy jest mi ktoś w stanie pomóc czy były różnice w podłączeniu ich miedzi silnikami APU a AEB? Nigdzie pod maską nie znalazłem odłączonej żadnej rurki którą mógłbym podłączyć do tego kroćca.
  3. Witam wszystkich. W swoim aucie dziś zauważyłem jedno wyjście w jakimś zaworze które nie jest podłączone. Proszę was o pomoc co powinno być tam podpięte oraz jaką pełni rolę. Silnik Aeb wstawiony w miejsce apu. Element ten oznaczam kółkiem
  4. banano7

    AEB szarpie i strzela

    Witam, połowy marca borykam się z problemem szarpania auta i strzałów w wydech ( tak obstawiam, że to w wydech). Problemy zaczęły się najpierw z szarpaniem i nie równą praca przy niskich obrotach. Występowało przerywanie, została wymieniona jedna cewka na Beru ( stara po odkręceniu i podniesieniu ze świecy nie dawała iskry) oraz 4 świece na nowe NGK PFR6Q ( te w czarno żółtych opakowaniach) . Problem na kilka dni ustał , lecz pojawił się gorszy kiedy jadąc do pracy z prędkością około 150 km/h musiałem zwolnić i usłyszałem bardzo głośny strzał w tłumik oraz po nim problemy z przyspieszaniem auta i falującymi obrotami, Przejrzałem świece i cewki , świece ok, jedna cewka miała uwaloną fajkę - bardzo wiele spękań, Zakupiłem nową i znowu kilka dni spokoju lecz po trasie ponad 150 km i spokojnej jeździe auto zaczęło znowu prychać i strzelać w tłumik. Zauważyłem, że zdarza się to zazwyczaj tylko na lpg a po przerzuceniu na benzynę i przejechaniu kilku km objawy ustępują. Auto ma instalację King, która ma już bodajrze 7 lat. Ostatnio w lpg były wymieniane filterki i trójnik który jest za filtrem fazy lotnej ze względu na uwalone kable w czujniku temperatury. Poprzednie podpięcie vaga ( przed wymianą drugiej cewki) pokazywał jedynie błąd sondy lambda. W ten weekend będę miał możliwość ponownego podłączenia. Proszę o jakieś wskazówki co i gdzie szukać .
  5. Witam serdecznie! Drodzy koledzy od jakiegoś czasu mam urwane przewody w trójniku, który znajduje się pomiędzy reduktorem a listwą wtryskową ( dokładnie za filtrem). Czy podpowie mi ktoś pod jakim hasłem szukać tego trójnika bądź podlinkuje mi ktoś tą część? Jak wygląda jego wymiana ? Jest jakieś lutowanie ? Kabelki z tego trójnika idą najprawdopodobniej do mapsensora. Dokładnej konfiguracji instalacji gazowej na ten moment nie posiadam ale zamieszczam zdjęcia bebechów, które znajdują się pod maską.
  6. Wielkie dzięki przem8. Jeszcze jedno pytanie do znawców tematu, czy po długim postoju(chodzi mi o 15 h) wskazówka temperatury płynu powinna się podnieść i wskazywać temperaturę 60°C bądź powyżej czy powinna leżeć aż do do momentu kiedy nabierze rzeczywiście ta temperaturę ? U mnie po przekręceniu kluczyka pokazuje od razu temperaturę powyżej 60°C.
  7. kanał 49 pokazuje około 95 stopni. 51 pokazuje 90 . Jest problem z jakimś czujnikiem czy go nie ma ? Co jest przyczyną takiego pokazywania na blacie temperatury (100 stopni ) ?
  8. W tym momencie nie mam dostępu do programu. Jak to sprawdzić? Czy jest jakaś możliwość ustawienia tej wskazówki? Zauważyłem też że w filmiku temperatura oleju i ładowanie aku i poziom paliwa też nie stoi idealnie w połowie skali
  9. WItamn odgrzeję kotleta bo problem się powiekszył. Poniżej zamiszczam dwa filmy przedstawijące pracę zegarów podczas ich testó w porgramie vcds i same pomiary bloków w programie vcds https://www.youtube.com/watch?v=49Hjc_G3LSk https://www.youtube.com/watch?v=-wx1Oq1ftmw
  10. Termostat wymieniany w maju i w styczniu :-) g62 to który kanał?
  11. Witam, Od jakiegoś czasu w moim aucie mam następujący problem. W aucie wskazówka od temperatury płynu wychyla się ponad 90 stopni. Podczas jazdy ta temperatura nie spada ani nie wzrasta. Na kanale 49 mam temperaturę 95 stopni zaś na 51 - 90 . Co może być przyczyną takiego pokazywania na blacie temperatury ?
  12. Panowie u mnie następująca sytuacja. Auto miało wymienianą pompę wody i termostat w czerwcu 2018, pompa doltz , termostat wahler . Auto grzało jak trzeba, do czasu . Od dwóch dni auto dobija na postoju do 90 stopni a w czasie jazdy spada do 65 min. Na kanale 49 temperatura jest zbliżona do tej, która jest na blacie, kanał 51 to 90 stopni. Wcześniej w aucie temperatura wychylała się na blacie troszkę za 90stopni. Temperatura oleju teraz dochodzi do 80 stopni gdzie dotychczasowa była 100 stopni ( przy porządnym wkładaniu rosła do 120 ale sporadycznie ) . Czy ewidentnie padnięty jest termostat czy może czujnik temperatury, który wcześniej już przekłamywał ? Bez podłączania pod Vag-a obejdzie się by zdiagnozować usterkę ?
  13. czyli trzeba zwalać cala obudowę kierownicy i z miernikiem przy stacyjce szukać przewodu który po przekręceniu stacyjki będzie dawał 12v a po wyciągnięciu kluczyka odcinał prąd? W którą kostkę mam wpiąć kabelek ? W tą czarna?
  14. Witam forumowiczów. Prosiłbym o pomoc w ogarnięciu moich kabli, które są połączone przez jakiegoś magika. Chciałbym żeby radio gasło po wyciągnięciu kluczyka, a nie jak jest dotychczas, po wyłączeniu go. Uciążliwym jest dla mnie wyłączanie go przed każdą wysiadką. W załączniku zamieszczam zdjęcia z wiązką, jeśli jakość ich będzie za słaba dziś wrzucę lepsze. Pozdrawiam
  15. Aktualizuje dane :) audi przelatało 150 km i narazie z miejsca w którym było uszczelniane nie leci. Zauważyłem jakąś plamkę pod spodem na wysokości miski ( osłonę uwaloną olejem jeszcze czyszczę). Muszę znowu wjechać na kanał i zbadać temat co to za wyciek. Mam nadzieję, że to resztki spływają z poprzedniego wycieku :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...