Skocz do zawartości

Sza86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sza86

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Okolice KRK

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sza86

0

Reputacja

  1. Egr się nie domykał + jeszcze nie wiem co.
  2. Dynamiczny: Grupy 003, 011, 018: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL Statyczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_H1N6EaQ.html Kopci na czarno przy przyśpieszaniu Audi A4 B7 2.0 170km BRD
  3. Witam, potrzebuję coś zrobić z kopceniem ? Turbo po regeneracji, wtryski czyszczone (mam nadzieje że firma która to robiła to zrobiła) nadal ie mam tych 170km ;( korekcja waha sie od 0,2 do 0,6 więc chyba ok Jak mogę zmienić VDCDS'em dawkowanie paliwa (przy vacumpompie chyba nastawnika nie ma albo nie wiem jak się on nazywa i nie mogę znaleźć) czy ilość paliwa żebym nie kopcił? Coś jeszcze dopisać ?
  4. Witam dostałem prezent od autka na wolną środę...;/ zapaliło się wypalanie dpf'u.... ładna pogoda to dalej w drogę ;] i 20km od domu silnik powiedział dość i zgasł. Wczoraj przyholowałem do domu odkręciłem od turbo i sprawdziłem - silnik znów żyje więc dziś oddaję do regeneracji w Krakowie. I tu moje pytanie bo widziałem że parę osób pisało ale niejasno ;/ Co muszę zrobić VCDS'em po założeniu? silnik - adaptacje i zerowanie masy popiołu (widziałem że ktoś napisał że wpisuje się 0000000 tyle że u mnie jest już jedno 0) co z ponowną adaptacją czujników ciśnienia przed i po dpf? Jeśli konieczne to gdzie i jak? coś więcej?
  5. Po sprawdzeniu złączy dalej nic. Po odłączeniu radia dalej nie ma komunikacji z 77. Do tego parę innych zabaw bezskutecznych. Naprawiono przez wymianę modułu BT na wersję z Q Mi nikt nie pomógł więc może to skromne info komuś pomoże... Po podmianie i kodowaniu znikł jeszcze jeden problem, a mianowicie równolegle coś rozładowywało mi aku. Zdiagnozowałem że radio bo cały czas chodzi chłodzenie końcówek mocy... po wyciągnięciu bezpiecznika od radia wszystko było ok i autko na drugi dzień paliło bez problemu. W samym radiu nie znalazłem żadnego uszkodzenia czy zimnych lutów... Po wymianie BT radio wróciło do normy przechodzi w stan uśpienia i pali też normalnie. Wygląda na to że uszkodzony moduł BT nie pozwalał na uśpienie radia i było ono ciągle w stanie gotowości razem z wzmacniaczami. Temat do zamknięcia
  6. Mam radyjko RNSE i uchwyt do tel na kanale. Na początku tel fajnie się łączył i wszystko działało, a teraz nie widzą się wzajemnie. VCDS nie wpuszcza mnie na 77 może uboga wer sterownika BT? Mój moduł ma końcówkę H. Kanał 19 nie odpowiada, gdzieś wyczytałem że B7 nie ma bramki. Kodowanie radia to obecnie 0301713 Może problem jest przez zmianę oprogramowania RNSE z 500 na 650? HW: H72 Gdyby RNSE było uszkodzone to czy mogłoby zakłócać can tak że nie mógłbym się połączyć z BT? Proszę o pomoc.
  7. Witam wszystkich i życzę dużo cierpliwości bo planuje parę napraw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...