
dsz25
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dsz25

Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
Łańcut
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Właśnie rozglądam się za samochodem z grupy VAG 1.8tsi 180km cjsa/cjsc. Silnik jest na łańcuchu rozrządu i tu moje pytanie. Czy w trójkącie Rzeszów-Tyczyn-Łańcut lub okolicach jest jakiś ogarnięty warsztat, który zrobi dobrze wymianę rozrządu, żeby nie schrzanić silnika? Możecie jakieś polecić?
-
Dzięki za info
-
Witam, Jest jedno krótkie pytanie odnośnie klosza reflektora w B7. Czy wersje halogenowe H7 i Xenonowe D1S mają takie same klosze w reflektorach przednich i czy w wersjach angielskich klosze są takie same jak w europejskich?
-
Witam, mam problem z długimi światłami w lampie bi-xenonowej (bi-xenon skrętny). Ostatnio zauważyłem, że na prawej lampie przy przełączaniu z krótkich na długie przesłona elektromagnesu otwiera się z opóźnieniem. Potem trzyma. Jaka może być tego przyczyna? Dodam, że 1,5 roku temu miałem podobny problem też z tym samym elektromagnesem, tyle że w trakcie jazdy na długich wtedy przesłona co jakiś czas sama opadała i podnosiła się. Elektryk przeczyścił styki, psiknął kontaktem i przez 1,5 roku nie było problemu aż do wczoraj.
-
A tak odnośnie tematu, chwilę nie zaglądałem, bo sytuacja trochę się uspokoiła, ale całkiem nie zniknęła. Generalnie też obstawiałbym, że sytuacja ma związek z ciśnieniem gdzieś, a nie z łańcuchem i podawaniem oleju. Bo to wsześniej się dzieje.
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
dsz25 odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
A tak jeszcze w temacie tarcz hamulcowych mógłby mi ktoś porównać tarcze Ferodo do Textara, jak to się ma pod kątem trwałości i jakości? -
A odnośnie akumulatora, czy jeśli przez 2 lata był regularnie niedoładowywany może zejść? A co do odpalania, to zawsze od razu odpala, tylko czasem takie wrażenie jakby nie palił równo na wszystkich cylindrach jednocześnie.
-
W sumie mam jeszcze lpg, tylko nie wydaj mi się, że instalacja przepuszcza gaz, bo czasem tak odpala, a czasem całkiem normalnie, to wydaje mi się, że gdyby przepuszczało gaz to raczej za każdym razem. Tym bardziej, że w trakcie jazdy silnik jest dynamiczny i nie brakuje mocy. Czy można ew. szukać przyczyny w słabej pompie albo badziewnych świecach? Albo w nienasmarowanym łańcuchu?
-
Mam światła dzienne włączone od razu z rozruchem, a czy na przykład może to być objawem słabnącego rozrusznika, gdy jest dodatkowe obciążenie? A co do odpalenia, to różnie z tym jest, nagrałem najgorsze odpalenia, są lepsze czasem. Sposób odpalania przypomina mi trochę sytuacje, gdy składa się silnik i stopniowo dostaje paliwo podczas pierwszego uruchomienia.
-
Witam. Krótkie pytanie jest do filmików poniżej. Jaka może być przyczyna sytuacji, gdy podczas pierwszego rozruchu silnika w dany dzień, silnik dusi się/ męczy się przy rozruchu? Wrażenie jest takie, że słychać, że ciężko pali, jakby zmęczony był. Dodam, że akumulator nowy i alternator po regeneracji, filtr paliwa nowy. Mogą to być świece? Każde kolejne odpalenie w ciągu dnia mocne i idealne. VID_20200207_071420.mp4 VID_20200206_071127.mp4
-
Szybkie pytanie. Proszę o konkretne i bardzo treściwe wypowiedzenie się na temat tarcz Ferrodo i Textar, najlepiej z własnego doświadczenia. Jakość w trakcie używania, żywotność, prędkość zużywania się, osobiste odczucia itd. Mile widziane porównanie jednych z drugimi.
-
A może to być łożsko oporowe?
-
Witam, jakieś 1,5 roku temu przypaliłem sprzęgło, aż poszedł siwy dym spod nadkoli i okropny smród utrzymywały się przez parę dni. Od tamtego czasu występuje dziwne chrobotanie zaraz po zmianie każdego biegu chwilkę po całkowitym puszczeniu sprzęgła. Tak samo w momencie wciśnięcia gazu gdy przechodzi się z płynnej jazdy do przyspieszania. Co to może być? Dodam, że dźwięk jest delikatny i nie jest zagłuszany przez inne odgłosy to musi być gdzieś niedaleko kabiny, ale raczej z przodu. Co dziwne sprzęgło nie ślizga i wszystko działa ok, tylko takie lekkie trzeszczenie.
-
Zbiornik był dziurawy.
-
Pytanie jest krótkie i dotyczy świec NGK PFR6Q Jaka jest konkretnie różnica pomiędzy 5773 czy 6458? Prosiłbym o możliwie jak najbardziej wyczerpującą odpowiedź i konkretną, bo przeglądałem forum i konkretów dużo nie było. I podsumoując, które są lepsze (w przypadku LPG na sekwencji i wtryski barracuda)?