Skocz do zawartości

Mareckiii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mareckiii

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć! Niedawno przesiadłem się z A4 B7 na A6 C6 i mam kilka problemów, proszę o pomoc. Pierwszy problem dotyczy prawych tylnych lamp led, czasem po odpaleniu auta przez moment zaświecą się pozycyjne ale suma sumarum gasną i wyskakuje powiadomienie na fis-ie natomiast stop, kierunek, wsteczny i przeciwmgielne działają bez problemu, sytuacja dotyczy zarówno lampy w błotniku jak i na klapie. Styki przeczyszczone, zero reakcji. Pytanie czy problem leży w samych lampach i od razu kupywać nowe czy coś innego może za to odpowiadać? Drugi problem dotyczy panelu MMI, panel był zalany czymś słodkim, przyciski pozaklejane, od czasu do czasu panel się załącza ale po chwili gaśnie i zero reakcji. Został wyczyszczony ale dalej bez zmian. Tak samo pytanie czy problem będzie tu leżał w samym panelu i wymieniać na nowy czy może być inny powód? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów, a może znajdzie się tu ktoś z Katowic bądź okolic kto zna temat i może zrobić diagnostyke ; )
  2. Witam wszystkich, Mam problem z klekotem, który pojawia się dopiero w momencie kiedy silnik się już maksymalnie rozgrzeje. W momencie kiedy mu dodam gazu i odpuszcze przez chwile po zejściu z obrotów jest spokój ale za moment znów klekocze a na zimnym i gdy się jeszcze nie rozgrzeje na max jest spokój ? dodam, że silnik po całkowitym remoncie i wszystko możliwe do wymiany w nim jest nowe za wyjątkiem wariatora, który jest po regeneracji. Od momentu złożenia go ma przejechane niecałe 3800km, jakieś 300km temu wymieniłem jeszcze pompe paliwa razem ze szklanką i mniej więcej w tym samym czasie pojawił się ten klekot. Do momentu jego pojawienia silnik chodził cichutko jeśli można tak powiedzieć o tych jednostkach Silnik 2.0 tfsi 200km BGB. Zamierzam w tym tyg go rozkręcić ale może ktoś podpowie czego to wina, wariator czy napinacz z łańcuchem? A może jest ktoś z Katowic i okolic kto by się przysłuchał temu lub miał taki problem bo wsadziłem już sporo kasy w ten silnik i nie chce czegoś na marne wymieniać ani zajechać silnika 20181211_170840.mp4 20181211_171423.mp4
  3. Mareckiii

    Audi 2.0tfsi brak mocy

    A wiec jednak koszta heh oby tylko wymiana zalatwila sprawe ; )
  4. Mareckiii

    Audi 2.0tfsi brak mocy

    Witam, mam ten sam problem tyle ze rowno przy 4tys obrotów ? pytanie jaki koszt pompy? I druga sprawa czy jest możliwość wymiany samego zaworu/czujnika? Ktos nieudolnie próbował naprawić jak na zdj..??‍♂️??‍♂️ Dodam ze auto po dluzszym postoju musi dlugo krecic nim odpali a po wykasowaniu bledu idzie normalnie czasem przez dluzszy czas a czasem od razu wywala blad i idzie tylko do 4tys obrotow zupelnie jakby nadlamana wtyczka tracila lacznosc.. ?
  5. Cześć, od niedawna jestem szcześliwym posiadaczem A4 B7 2.0TFSI quattro i napewno przyda się pomoc doświadczonych w temacie Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...