Skocz do zawartości

mice666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mice666

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mice666

0

Reputacja

  1. ok, dzięki. U mnie jest problem tego typu, że na tą chwilę obroty po dodaniu gazu nie spadają do 800, ale utrzymują się lub falują na ob. 1600-2000, natomiast jeśli ścisnę lekko wężyk od dolotu odmy do przepustnicy lub na hamulcu i biegu dodam delikatnie gazu obroty schodzą do 800 i pracuje w normie,potem po dadaniu gazu znowu to samo . Jeden mechanik mówi o braku/awarii zaworu zwrotnego, patrząc po silniku jest ich kilka ale nie przy odmie powietrza, drugi mówi że jest to przepustnica. Przepustnicę czyściłem wcześniej bo falowała na luzie , i to pomogło ale pojawiło się drugie, nie spadają . Zaryzykuję chyba i zmienię przepustnice ale na nową .
  2. jak mam 5w30, i z tego co pamiętam czytałem że do niego jest dedykowany ten symbol. dlatego też pozostaję z nim. tez benzyna 1.6 tylko 99r.
  3. Witam, jesteście w stanie mi wskazać nazwę firmy, kwoty od jakiej warto kupić przepustnicę a4b5 1.6 99r, oglądam nowe (nie oryginały) w granicach 350-400zl oraz 1000zl , myślałem o takiej do 400zl , używki chyba nie warto mogę kupić też wychulaną, jest ktoś kto mógłby coś wskazać? z góry dzięki za pomoc.
  4. mice666

    Zawór odmy (pcV)

    ok, dzięki za info więc muszę szukać przyczyny gdzie indziej. Ponoć może to być odpowietrznik skrzyni korobowej, ponoć czujnik światła stopu, wychodzi że wszystko. Dzięki. Muszę sprawdzić węże dokładnie może być pierdoła.
  5. mice666

    Zawór odmy (pcV)

    Witam, prośba o info. Czy w tej wersji silnika 1.6 montowany był oryginalnie zawór odmy (PCV) w jakim kolwiek roczniku ??? Mechanik po wymianie przepływomierza(wymieniony ponieważ źle podawał mieszanke paliwa, słab, szarpało autem, zalewał) i adaptacji przepustnicy mówi że być może był tu a ktoś go usunął i dlatego dostaje lewe powietrze do przepustnicy i efekt jest taki, że po zapaleniu obroty są w normie 800ob ale po przegazowaniu, przejechaniu obroty utrzymują się na biegu jałowym na ok. 1500 i nie chcą spaść . Po ściśnięciu palcami rurki idącej od przepustnicy do komory silnika (zmniejszenie objetości rurki) obroty spadają do normy. Czy ma ktoś może schemat całego układu z Audi lub VW odmy do audia4b5 99r 1.6 ? Wygląda na to, że jest montowany ale w 1.8T oraz wersjach diesela, ale o 1.6 nic nie piszą aby było montowane. Z góry dzięki za info.
  6. czy ktoś ma do sprzedania lub namiar na kogoś aby kupić rurę powietrza , na necie nie znalazłem konkretnie tego modelu ? Załączam zdjęcie, rura od fajki jest dorobiona awaryjnie bo z oryginal jest zniszczony. Z góry dzięki za pomoc.
  7. Witam, *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...