DriGerO
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DriGerO
Informacje
-
Imię
Pat
-
Miasto
Trójmiasto
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia DriGerO
0
Reputacja
-
Nie zauważyłem opiłków w płynie - może musiałbym odciągnąć cały płyn ze zbiorniczka aby coś tam dojrzeć.
-
Witam, od paru dni nasila mi się problem słabego wspomagania kierownicy. Nie ma znaczenia czy auto zimne czy rozgrzane, ani czy to postój czy jadę szybciej kierownica stawia bardzo duży opór (prawie taki jakby wspomagania w ogóle nie było). Zauważyłem też, że jak jadę szybciej to przy skręcie kierownicę wyrywa z rąk do stanu centralnego (do prostych kół). Maglownica była regenerowana jakieś 12 tyś km temu, pompa nie wydaje z siebie niepokojących dźwięków - płyn wspomagania również wymieniony na oryginalny G004 bodajże - nie bulgocze, ale jest delikatnie za jasny jak dla mnie. Na początku wydaje mi się, że był bardziej wyraźny zielony. Silnik 1.8T BFB
-
Ja robiłem teraz(23.08) w Vanosie - instalacja fajnie schowana, dobrana pod silnik (Qnext i barracuda 03). Oprócz tego chłopaki przyłożyli się do montażu przycisku i poprawili przy okazji spasowanie plastików przy pokrętle świateł. Przejechałem na instalacji dotychczas jakieś 800 km, nie czuje różnicy między benzyną a gazem - spalanie średnie 14l/100.
-
Witam serdecznie wszystkich tu przebywających, od jakichś 3 miesięcy jestem szczęśliwym (i mam nadzieje, że tak pozostanie) posiadaczem B7 1.8T. Pozdrawiam