
Rawluszkor
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Rawluszkor

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Działdowo
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
CXSB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB+LPG
-
-
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
OK. Dziś sprawdzę, dzięki -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za radę -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za wsparcie, Sytuacja się trochę zmieniła. Ustawiłem koła na prosto i przestawiłem wysuniecie na drążkach. Od strony kierowcy jest już na maxa wkręcona, kierownica sporo wróciła ale nadal jest przesunięta w lewo o jakieś 1/5 obrotu. Kolumny kierowniczej nie można przykręcić w innej pozycji bo wałek ma wcięcie tylko w jednym miejscu więc nie ma żadnego ruchu. Mam wrażenie, że maglownica przy regeneracji została źle złożona i ma przesunięcie ale nie mam pewności. Właśnie dzwoniłem do faceta od regeneracji i przyznał, że nie wie jak to się stało ale prawdopodobnie źle założyli wałek (o jeden ząbek) na listwie. Pytanie. Czy miało by sens odkręcenie kierownicy i ustawienie jej w odpowiedniej pozycji a potem wizyta na zbieżności? Oczywiście pewnie trzeba też zrobić adaptację na komputerze jak sugerowałeś wcześniej. -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Krzyżak ma tylko jedną pozycję założenia i nie można go przestawić o żaden kąt w żadną stronę. -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za wsparcie, Sytuacja się trochę zmieniła. Ustawiłem koła na prosto i przestawiłem wysuniecie na drążkach. Od strony kierowcy jest już na maxa wkręcona, kierownica sporo wróciła ale nadal jest przesunięta w lewo o jakieś 1/5 obrotu. Kolumny kierowniczej nie można przykręcić w innej pozycji bo wałek ma wcięcie tylko w jednym miejscu więc nie ma żadnego ruchu. Mam wrażenie, że maglownica przy regeneracji została źle złożona i ma przesunięcie ale nie mam pewności. Pytanie. Czy miało by sens odkręcenie kierownicy i ustawienia jej w odpowiedniej pozycji a potem wizyta na zbieżności? Oczywiście pewnie trzeba też zrobić adaptację na komputerze jak sugerował Langista. -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Jeszcze raz dziękuję za szybką pomoc. Pomajstruję i dam znać czy wyszło. Pozdrawiam -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Jeszcze raz dziękuję za szybką pomoc. Pomajstruję i dam znać czy wyszło. Pozdrawiam -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
OK. Ale w jaki sposób sprawdzić czy maglownica jest na środku? Czy może nastawić te koła tak jak mam teraz założoną tą kierownicę? -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki Panowie za podpowiedź pytanie tylko czy regulacja na końcówkach wystarczy do przestawienia kierownicy o 1/4 obrotu? A czy może łatwiej byłoby odkręcić kierownicę, ustawić na wprost a potem oddać samochód na zbieżność? -
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor odpowiedział(a) na Rawluszkor temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za podpowiedź, spróbuje się dodzwonić :) -
Rawluszkor obserwuje zawartość Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
-
Skrzywiona kierownica po wymianie maglownicy A4 b6 s-line V6 3.0
Rawluszkor opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Dzień dobry, Poszukuję szybkiej pomocy. Po wymianie maglownicy mam skrzywioną kierownicę o 1/4 obrotu (jakieś 90 stopni) a samochód traci moc i włącza się ABS podczas hamowania przy skręcie. Podczas przykręcania kolumny koła były prosto a końcówki drążka listwy kierowniczej były przykręcone idealnie jak wcześniej. Kolumnę można przykręcić tylko w jednej pozycji. Prawdopodobnie czujnik położenia kierownicy widzi błąd i dlatego uruchamia systemy. VAG pokazuje błąd 01042. W jaki sposób poradzić sobie z tym problemem. Zdemontować kierownicę i ustawić na wprost? Czy to pomoże? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.