Skocz do zawartości

Rawluszkor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rawluszkor

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Działdowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    CXSB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Rawluszkor

0

Reputacja

  1. Dzięki za wsparcie, Sytuacja się trochę zmieniła. Ustawiłem koła na prosto i przestawiłem wysuniecie na drążkach. Od strony kierowcy jest już na maxa wkręcona, kierownica sporo wróciła ale nadal jest przesunięta w lewo o jakieś 1/5 obrotu. Kolumny kierowniczej nie można przykręcić w innej pozycji bo wałek ma wcięcie tylko w jednym miejscu więc nie ma żadnego ruchu. Mam wrażenie, że maglownica przy regeneracji została źle złożona i ma przesunięcie ale nie mam pewności. Właśnie dzwoniłem do faceta od regeneracji i przyznał, że nie wie jak to się stało ale prawdopodobnie źle założyli wałek (o jeden ząbek) na listwie. Pytanie. Czy miało by sens odkręcenie kierownicy i ustawienie jej w odpowiedniej pozycji a potem wizyta na zbieżności? Oczywiście pewnie trzeba też zrobić adaptację na komputerze jak sugerowałeś wcześniej.
  2. Krzyżak ma tylko jedną pozycję założenia i nie można go przestawić o żaden kąt w żadną stronę.
  3. Dzięki za wsparcie, Sytuacja się trochę zmieniła. Ustawiłem koła na prosto i przestawiłem wysuniecie na drążkach. Od strony kierowcy jest już na maxa wkręcona, kierownica sporo wróciła ale nadal jest przesunięta w lewo o jakieś 1/5 obrotu. Kolumny kierowniczej nie można przykręcić w innej pozycji bo wałek ma wcięcie tylko w jednym miejscu więc nie ma żadnego ruchu. Mam wrażenie, że maglownica przy regeneracji została źle złożona i ma przesunięcie ale nie mam pewności. Pytanie. Czy miało by sens odkręcenie kierownicy i ustawienia jej w odpowiedniej pozycji a potem wizyta na zbieżności? Oczywiście pewnie trzeba też zrobić adaptację na komputerze jak sugerował Langista.
  4. Jeszcze raz dziękuję za szybką pomoc. Pomajstruję i dam znać czy wyszło. Pozdrawiam
  5. Jeszcze raz dziękuję za szybką pomoc. Pomajstruję i dam znać czy wyszło. Pozdrawiam
  6. OK. Ale w jaki sposób sprawdzić czy maglownica jest na środku? Czy może nastawić te koła tak jak mam teraz założoną tą kierownicę?
  7. Dzięki Panowie za podpowiedź pytanie tylko czy regulacja na końcówkach wystarczy do przestawienia kierownicy o 1/4 obrotu? A czy może łatwiej byłoby odkręcić kierownicę, ustawić na wprost a potem oddać samochód na zbieżność?
  8. Dzień dobry, Poszukuję szybkiej pomocy. Po wymianie maglownicy mam skrzywioną kierownicę o 1/4 obrotu (jakieś 90 stopni) a samochód traci moc i włącza się ABS podczas hamowania przy skręcie. Podczas przykręcania kolumny koła były prosto a końcówki drążka listwy kierowniczej były przykręcone idealnie jak wcześniej. Kolumnę można przykręcić tylko w jednej pozycji. Prawdopodobnie czujnik położenia kierownicy widzi błąd i dlatego uruchamia systemy. VAG pokazuje błąd 01042. W jaki sposób poradzić sobie z tym problemem. Zdemontować kierownicę i ustawić na wprost? Czy to pomoże? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...