Skocz do zawartości

darek1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darek1987

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darek1987

1

Reputacja

  1. Przyczyną tak jak w większości przypadków okazała się zatkana nagrzewnica. Kupujemy wąż ogrodowy 3/4, jakiś środek do usuwania kamienia, ja nabyłem akurat płyn do czyszczenia czajników. Zdejmujemy dwa przewody przy nagrzewnicy, zakładamy wąż ogrodowy na zasilanie lub powrót nagrzewnicy drugi koniec idzie do kranu z bieżącą wodą i płuczemy. Następnie bierzemy dwie butelki plastikowe które da się zgniatać takie aby ich szyjki pasowały na wąż 3/4 wlewamy preparat do czyszczenia w jedną z nich(wystarczy ok 1 litr). Zakładamy przewody na szyjki butelek,drugie końce przewodów na końcówki nagrzewnicy( pustą butelkę należy zgnieść przed tym). Ściskając pełną butelkę wlewamy preparat do nagrzewnicy i co jakiś czas ponownie ściskamy aby płyn mógł krążyć( u mnie operacja trwała 40 min tak jak zalecano na tym płynie do czyszczenia) Po tym czasie zdejmujemy przewody z butelkami, płuczemy nagrzewnice tak jak na początku wodą. Zakładamy przewody tak jak było orginalnie odpowietrzamy układ i ogrzewanie działa.
  2. Witam. Podepnę się trochę do tematu. Otóż w mojej A4 B7 1,9 również mam problem z ogrzewaniem ale dosyć nietypowy bo ogrzewanie jest ale tylko przez kilka minut od odpalenia myślałem wręcz że niknie ono wraz z otworzeniem się termostatu przy 90 stopniach ale nie wiem czy to do końca prawda bo dzisiaj będąc na zakupach samochód stał na parkingu ok 30 minut a że na dworze był upał to w sumie temperatura płynu chłodniczego nie wiele spadła i okazało się że temperatura po pół minuty była już na 90 stopniach a ogrzewanie nadal działało przez kilka minut, więc winę termostatu bym wykluczał, odpowietrzałem układ 10 razy wszelkimi możliwymi sposobami i moim zdaniem wszystko jest ok bo powietrza nie ma a ciśnienie nawet bez dodania gazu jest całkiem spore, silniczki klap też sprawdzałem i są sprawne. Czy może ktoś z szanownych forumowiczów ma jakiś pomysł co do przyczyny bo już nie mam pojęcia o co chodzi. Pozdrawiam
  3. Witam Od wczoraj zmagałem się z podobnym problemem jak wyżej wymieniony a że nie znalazłem odpowiedzi na forum choć może słabo szukałem to postanowiłem podzielić się tym co wiem. Otóż mam audi a4 b7 i postanowiłem wymienić oryginalne radio audi navigation plus na coś z bt a mianowicie Pioneera. Dopiero po kupnie owego radia okazało się że trzeba będzie dokupić coś jeszcze, czyli interfejs sterowania z kierownicy https://centrumaudio.pl/adaptery-do-sterowania-z-kierownicy/10319-sterowanie-z-kierownicy-adapter-vw-cp2-vag52-autoleads.html Dzięki niemu problem sterowania się rozwiązuje, a przy okazji tylne głośniki i sub też zaczęły działać. Jeśli ktoś zamierza zmianę oryginalnego radia będzie też potrzebował separatora antenowego 2x fakra https://allegro.pl/wzmacniacz-separator-antenowy-fakra-x2-din-vw-seat-i7171283062.html#imglayer I jeszcze jakąś ramkę maskującą, to by było chyba na tyle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...