Skocz do zawartości

romeo22ster

Pasjonat
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O romeo22ster

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia romeo22ster

2

Reputacja

  1. ten błąd to System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ ---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 19:45 ---------- tą pompę to powinno być słychać przy uruchomieniu samochodu chodzi ona jak odkurzacz.
  2. jak masz do kogo to podlec i podepnij vaga , ja nie masz to zapraszam do siebie.
  3. Kolego powiedz robiłeś test zegarów??
  4. kolego ja też miałem ubytek płynu , jak się okazało to była walnięta śrubka na tej czarnej rurce co jest przy listwie, i rozwarstwiony wężyk też na tej listwie , a jak jest u ciebie to zobacz dokładnie , bo rzeczywiście może być walnięta uszczelka pod głowicą tak jak pisze Fr0styyy.
  5. tu się zgodze czujnik może być nie dociśnięty do końca i nie liczy ząbków z tego mogą być te kontrolki,
  6. łańcuszek jak się wyciągnie to go słychać ale na vagu wyskoczy błąd o zmiennych fazach rozrządu.
  7. paliwo tankuje na statoil, co do instalacji to pojadę znów do tego gazownika żeby coś zrobił z tym checkiem bo on tylko na LPG sie zapala , a sondę kupiłem BOSCHA.
  8. wymieniles juz to ?? dalej problem jest ?? problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza zobaczymy czy wroci blad po jesli jest powtarzalny to tak może go za szybko nie wyrzucić.
  9. moze to byc przyczyna nie udanej próby zmiany przebiegu auta w liczniku[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 19:43_________________________________________________ Moduł panela instrumentów - złe funkcjonowanie > patrz kody temp.silnika i poziomu oleju
  10. dokładnie wizyta u gazownika wszystko ci wyjaśni.
  11. kolega maił podobny przypadek i jak się okazało przy śniedziały mu styki, przeczyścił i było git.
  12. romeo22ster

    Falowanie obrotów

    powiem ci ja mam taki sam motor jak ty i na zimnym silniku też czuć drgania na budzie, za bardzo tym się nie przejmuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...