Skocz do zawartości

mateuszklimala

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateuszklimala

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Zawada

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateuszklimala

0

Reputacja

  1. A więc tak.. Po długim czasie remont silnika zrobiony (nowy tłok,pierścienie,głowica,panewki korbowe główne były oki,itp) Wszystko ziała jak należy oprócz turbiny, silnik wchodzi w tryb awaryjny kiedy jedzie się przez około 5-6 sekund na 3000 obr, w niższym zakresie i w trybie sport jest oki. Turbina do czyszczenia czy regeneracja?Innych błedów brak tylko P0234
  2. W sam naprawiam nie ma nic na ten temat..(Można powiedzieć że tam wogóle nic ciekawego nie ma..) A program Autodata? Czy jest może inny lepszy..?
  3. Czy może ktoś podrzucić info o montażu głowicy..? Tzn momenty i kolejność dokręcania śrub! Bedę wdzięczny szukam po całym necie ale nigdzie nie widzę!!
  4. Witam A więc tak głowica poszła do remontu(podobno jest w dobrym stanie sprawdzona szczelność i wymiana zaworów) Pojutrze blok idzie na stół i wymiana tłoka plus honowanie (gość od regeneracji twierdzi że wystarczy) tłok chyba używany plus nowe pierscionki i reszta uszczelek.. Może ktoś doradzić jakiej firmy pierścienie i uszczelki zakupić? Jak się coś ruszy w temacie to dam znać..
  5. Nie wiem czy jest sens utrudniania sobie życia swapem na inny motor. Przypuszczam że koszty takiego swapu i motoru będą dwukrotnie większe.
  6. Witam Jestem nowym uczestnikiem forum więc proszę o wyrozumiałość. Otóż wracając z wakacji wjeżdżając na autostradę zaczęło strasznie szarpać budą na szczęście tuż koło punktu podróżnych więc zjechałem i została tylko laweta. Samochód zawiozłem do mechanika, który stwierdził brak kompresji na 4 tłoku. Po rozebraniu silnika okazało się że ukruszył się kawałek zaworu w głowicy i pokiereszował tłoka i głowicę( mogę wrzucić zdjęcia) Mam dylemat czy zrobić remont tj. wymiana tłoka( cylinder nie wygląda na porysowany ale dał bym komuś pewnemu do sprawdzenia) remont głowicy i cała reszta i poskładać z powrotem , czy kupić cały słupek Mój mechanik twierdzi że może załatwić silnik z przelotem około 150 tys i z pisemną gwarancją na 6 m-cy za około 3,5 tys Sam twierdzi że remont często się nie przyjmuje i że pewniej wymienić silnik. A jaka jest opinia doświadczonych forumowiczów znawców marki i silników? Generalnie co trzeba wymienić żeby to miało ręce i nogi, wystarczy wymienić jeden tłok( może być używany czy lepiej nowy) nowe pierścienie i panewki, remont głowicy i jedziemy dalej czy cały dół by trzeba było robić? Silnik CAGA 2008 r. 105 kw multitronic przebieg podobno 270 000 Pozdrawiam i liczę na pomoc
  7. Witam wszystkich klubowiczów..miło mi że mogę dołączyć do waszego grona..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...