
spedero
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O spedero

Informacje
-
Imię
bezdomny
-
Miasto
B
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem rozwiązany. "mechanik" odwrotnie założył termostat.
-
Odpowietrzalem już kilka razy i nic. Auto dzisiaj rano postawiłem do innego warsztatu i podkreśliłem, że tak dzieje sie po wymianie rozrządu wraz z pompą wody. Zobaczymy czy coś im się uda zdziałać. Nie chcę więcej sam kombinować i co chwilę przegrzewać auta bo zaraz będę miał uszczelkę do roboty albo i coś więcej. Obstawiałbym, że to coś z pompą wody bo do wymiany termostaty i czujniki działały jak należy i wątpię, zeby tak po prostu się wszystko zepsuło.
-
Ja chyba nie mam tego wisko. Nie mam połączonego wentylatora z silnikiem tylko wentylator jest elektryczny. Jeżeli dobrze rozumiem co to jest to wisko.
-
Jestem po czyszczeniu wtyczki i kabla od światłowodu. Muszę powiedzieć, że chyba pomogło. Teraz bez wyciągania bezpieznika slyszę jak coś cyka w tym pseudo wzmacniaczu i go rozłącza. Mierzę prąd już pół godziny i pokazuje 0,01A a momentami 0,00A. Oby to pomogło. Zobaczę po nocy. Dzięki za pomoc.
-
Spróbuję tak zrobić.
-
Tak pokazało o ile dobrze pamiętam coś z optyczną magistralą czy jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie a nie zrobiłem żadnego zrzutu.
-
Jednak jak go wyciągnę to całe radio nie działa, łącznie z wyświetlaczem.
-
W ksiazce mam napisane tylko takie coś: Steuergerät für digitales Soundsystem
-
spedero obserwuje zawartość Pobór prądu na postoju.
-
Z prawej strony w bagażniku.
-
Na zdjęciu zaznaczyłem. Jest to ten 30A.
-
Niestety nie mam ani jednego ani drugiego.
-
Niestety nie mam ani jednego ani drugiego.
-
No właśnie nie mam bose tylko zwykłe nagłośnienie. Twierdzę że to wzmacniacz bo wyglądem to przypomina. Posiada radiator na całej powierzchni. Reset MMI chyba nic nie da bo i tak wyciągałem akumulator więc reset automatycznie został zrobiony. Tak przynajmniej mi się wydaje. Wzmacniacz na podmiankę mogę kupić bo nie są drogie ale co z ochroną komponentu? A firmware można wgrać jakoś samemu? Skąd je wziąć? Zdjęcia obecnie nie mogę zrobić bo auto stoi w garażu a ja jestem poza domem. Mam zwykłe MMI 2G Low Basic. Pod wyświetlaczem zbajduje się zmieniarka Cd Charge a pod nią klima. Sterowanie radiem mam koło lewarka zmiany biegów.
-
Witam. Po tygodniu stania auta padł mi akumulator. Napięcie na nim spadło aż do 4V. Naładowałem akumulator i zabrałem się za pomiar prądu spoczynkowego. Miernik po pół godzinie pokazał pobór 0,41A. Jest to zdecydowanie za dużo i dlatego trafiło akumulator. Szukając elementu, który pobiera prąd wziąłem się najpierw za wyciąganie bezpieczników z prawej strony w bagażniku. Wyciągnąłem ten bezpiecznik 30A i coś cyknęło jakby jakiś przekaźnik się rozłączył z lewej strony bagażnika i pobór prądu spadł do 0,01A i tak powinno być. Z lewej strony jest chyba wzmacniacz, przynajmniej tak to wygląda a jego "żeberka" są cały czas lekko ciepłe, tak jakby cały czas pracował. Prąd ten też spada do 0,01A jak zostawię bezpiecznik a wyciągnę całą taką dość dużą wtyczkę z tego wzmacniacza. Jak wyjmę bezpiecznik czy odepne wtyczkę to nie działa mi w ogóle radio w samochodzie. Czy to radio pobiera taki prąd, nawigacja czy coś innego? To tak jakby radio po zamknięciu auta w ogóle sie nie usypiało. Ktoś wie jak temu zaradzić?
-
Pierwsze zdjęcie pokazuje temperatury auta jak chodzi na postoju a drugie jakie są temleratury podczas jazdy. Dodam jeszcze, że górna gruba rura od chłodnicy jest ciepła a nie gorąca.