Skocz do zawartości

Dobrzyn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dobrzyn

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Zduńska Wola

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dobrzyn

1

Reputacja

  1. Odcinek pomiarowy mam dość krótki i przede wszystkim zbyt ograniczony czas żeby pojechać gdzieś dalej. Oprócz przepływki coś niepokojącego? Czy po logach do 4500 nie da się nic stwierdzić?
  2. Dziękuję za rady. Właśnie wróciłem, logi poniżej: Statyczne: 002+033 LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+033 Pb: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczne: 002+033 LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+033 Pb: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Pb: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Pb: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. Cześć, Problem jest taki - auto nierówno pracuje na biegu jałowym, szarpie przy ruszaniu, FIS pokazuje duże spalanie, ma jakby mniej mocy, ostatnio zgasło przy manewrach na parkingu. Wydaje mi się, że przepływomierz widzi za mało powietrza: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  4. Z przeprowadzeniem przewodu przez przelotkę klapy i dalej tak jak powinno to być zrobione? Szczerze wątpię żeby zrobić to w 2h. Przy okazji warto sprawdzić stan przewodów w przelotce
  5. Działa Zmieniłem kabel i po Can przyjęło apadtację Jedyne co muszę zrobić to zamontować "delay filter relay" bo po wrzuceniu wstecznego obraz pojawia się i po ok 5 sekundach na chwilę ginie
  6. Mam zwykłego RNS-E i nie jest to wersja LED. CD/TV i nie ma błyszczącej ramki. Zastanawiam się, czy VCDS nie zapisuje jednak tej wartości jakoś testowo? Dziś podjadę do kolegi z HEX-CANem i zobaczymy
  7. Kupiłem i ja, z perypetiami, ale jest, działa. Prawie Nie, mam zdecydowanie RNS-E. Był oryginalnie.
  8. Kupiłem i ja, z perypetiami, ale jest, działa. Prawie Otóż w kanale 04 ustawiam wartość na 1 i działa. Kamera się włącza jest super. Wyłączę zapłon, radio się uśpi i... w kanale 04 znowu wartość 0, nie działa. Wygląda to tak, jakby RNS tracił to ustawienie. Kiedyś dokładałem AUX, działa do tej pory a kamera ginie... Używam kabla Viaken VAG KKL USB. Vag-Com nie chce się połączyć z radiem ani navi (wywala zbyt dużą ilość błędów komunikacji). VCDS lite i "odblokowany" łączą się bez problemu. Zastanawiam się czy problemem nie jest fakt, że VCDS nie zapisuje wartości 1 jakoś tymczasowo? (wywala komunikat, że nie można zapisać itp. ale 1 się pojawia)
  9. Cześć, Ostatnimi czasy trochę niepokoi mnie praca mojej B7 1.8T BFB. Niby wszystko w klasie, ale na wolnych nieco się trzęsie i wydaje mi się, że gorzej jedzie. Pewnie jest to moja nadpobudliwość... Ale gdyby ktoś mógł zerknąć na to: 115+118 002+033 Turbo niby ok, ale niepokoją mnie mocno ujemne wartości Lambda (log robiony na LPG) Sprawdzałem też 020, nie ma żadnej korekcji spalania stukowego.
  10. Działa! (To znaczy nie działa, ale się włącza ) Faktycznie, od skrzyni był puszczony przewód i zmostkowany z przewodami wychodzącymi z MCE. Usunąłem, podpiąłem jak książka pisze do modułu komfortu i teraz jest ok. Zapalają się światła cofania i włącza PDC. W następnym podejściu muszę zmienić czujki i będzie git
  11. Nie wiem dlaczego skojarzyłem Moduł komfortu z MCE. W każdym bądź razie udało mi się uruchomić PDC i okazało się że mam zwalone dwie wewnętrzne czujki ? Muszę też pogrzebać w instalacji. Podanie plusa na pin 7 powoduje aktywację PDC i świateł cofania. Jeśli na pin 7 podam sygnał z wiązki świateł, to całość pięknie się zapętla i światło cofania nie gaśnie Ale to już na spokojnie, muszę zobaczyć jak niemiaszki rozwiązali ten temat przy przeróbce instalacji. Bo przekaźnika pod komputerem nie ma. Póki co dziękuję!
  12. No i sprawy mają się tak: W MCE nie ma złącza 12 pin. Mam MCE 8E0 907 279L. Ok, rozumiem, że mam podać 12V na pin 7 wtyczki "C" posiadającej 32 piny tak? Zastanawia mnie tylko ten fragment opisu" Pin 7 – Zasilanie ze stacyjki (pin 2), mostek z grzaniem dysz spryskiwaczy przedniej szyby i sterownikiem kolumny kierowniczej (pin 16/12) // może coś wspólnego z włącznikiem świateł awaryjnych ? [żółto/czarny] " z tego wątku: https://a4-klub.pl/topic/100858-mce-09-moduł-centralnej-elektryki-lusterko-włącznik-świateł-czujnik-światła-coming-leaving-home/
  13. Ten wątek już znalazłem, dzięki. Tempomat jeszcze nie działa, bo jeszcze nie jest zamontowany. Ale sprawy wyjaśnią się dziś :)
  14. W adaptacji na kanale 60 jest 1045, auto 03/05 Natomiast chyba się wyjaśniło. Na wlepce jest HED... Z tego co udało mi się zorientować, to sławny multitronic.
  15. Mam dwa moduły: ten który był w aucie i ten który kupiłem. Oba w kodowaniu miały 0001014. Boczek nie wyglądał na rozbierany, a pewne doświadczenie w tym względzie mam. Kanał 5 ma wartość 135 i nie przyjmuje 1. Przewodu w pinie 6 nie ma. Podanie tam przez kontrolkę plusa też nic nie powoduje. Po weekendzie zrobię bypass na canie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...