ar2ek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ar2ek
Informacje
-
Imię
Arek
-
Miasto
Siewierz
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
138 wyświetleń profilu
Osiągnięcia ar2ek
0
Reputacja
-
Cześć dzięki za szybkie info, niezły remont w takim razie daj info za kilka tys. jak się sprawuje silnik w kwestii zużycia oleju. Jeśli się okaże , że jest spokój , to będzie istotna wskazówka dla innych jak skutecznie usunąć ten problem.
-
Cześć Kefir czyli Ty wymieniłeś całe tłoki, nie ograniczyłeś się tylko do modyfikacji i wymiany pierścieni. Jakiej firmy tłoki zamontowałeś ? Jak mierzyłeś ubytek oleju , masz bagnet serwisowy ? Ja jeżdżę na zalecanym Castrolu 5W30 jedynie wymieniam go co 15 tys. Raz zalałem Motulem 8100 x-clean 5W40 , ale nie zauważyłem jakiejś wielkiej różnicy . Mam inny samochód z niemieckim silnikiem, który zrobił ponad 300 tys km na Castrolu 5W40 i silnik dalej ma moc, więc Castrolowi nie mogę nic zarzucić. Jestem bardzo ciekawy jak bedzie u Ciebie po tej naprawie. Daj znać za jakieś 5000 km , czy ubywa ci coś oleju. Powodzenia i życzę ci , aby nie brał ani kropli :)
-
ar2ek obserwuje zawartość A4 B8 1.8 TFSI bierze olej
-
@PrzemekM84 Moim zdaniem lepiej dopłać i kup wersję pobawioną problemów z olejem. Może się zdarzyć tak , że zrobisz remont a problem z olejem zostanie ( spaprana naprawa) lub nie zostanie do końca rozwiązany (silnik dalej będzie brał olej ale o wiele mniej). Na forum jest wiele takich wpisów i patrząc co ludzie wypisują , to nie wiadomo, czy taki remont uszczelnia na 100% tłoki, że oleju w ogóle nie ubywa, czy tylko rozwiązuje problem ze spalaniem oleju w nadmiernych ilościach i silnik dalej bierze olej tylko o wiele mniej i jeśli tak, to tutaj problem rozbija się na dwie sytuacje, albo nie trzeba dolewać , bo starcza go do następnej wymiany , albo trzeba dolewać , ale nie są to ilości rzędu 1l/1000km.