Jump to content

kixi4

Pasjonat
  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18

About kixi4

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Ostrów Wlkp

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CDNC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

8,282 profile views
  1. Musisz zdemontowac pas przedni i rozrzad, walki pracuja w pokrywie
  2. To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.
  3. Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania..
  4. A co sie stalo ze wymienialiscie?
  5. Powiem szczerze, ze nic mnie juz nie zdziwi.. tyle juz widzialem co ludzie potrafia tam napsuc 😉
  6. Juz wiem co zle jest, za mocno dokreciliscie zawor sterujacy i sie przycina, tam max 30nm lewy gwint.
  7. A czy czasami noe wymienialiscie rozrzadu bo juz byl z nim problem? Moze doszlo do kolizji i dlatego kuleje..?
  8. To sa praktucznie takie same silniki..
  9. Remontowalem 1.8tfsi 2012-2014 170KM cjeb juz okolo 6-7sztuk na pobor oleju, przebiegi 170-210tys km. 2.0tfsi rowniez, cndc 2013-2014 przebiegi tak samo okolice 200tys km, ale ostatnio mialem cndc z 2013 z przebiegiem 130tys km
  10. Poszukaj juz pisalem o tym na forum. Remontowalem juz duzo silnikow cpma, cpmb, cjeb, cncd.. powyzej 160-180tys km w tych silnikach rowniez zaczyna ubywac oleju, jak nie byl dbany i jezdzil na LL to nawet wczesniej.
  11. Nie da sie kupic pierscieni na fabryczne tloki. Od wielu lat nie sa produkowane
  12. No to pewnie bedzie bral ci olej niestety.. ale zrob wiekszy przebieg i zobacz czy nadal bedzie ubywalo, najlepiej wez sobie jakis bagnet nawet z innego autka i sprawdzaj sobie poziom na zimnym po dluzszym postoju, poprostu orientacyjnie bedziesz widzial czy ubywa.. niestety silniki, ktore remontujemy trafiaja niekiedy w skrajnych przypadkach z poborem nawet 4-5litrow oleju na 1000km, co daje 1litr na 200-300km..
  13. Wiesz to plastik jest.. pracuje w duzej temperaturze, w oleju iles lat to robi sie kruchy.. moze ktos faktycznie podwazyl to pekl
×
×
  • Create New...