kixi4

Pasjonat
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

4 obserwujących

O kixi4

  • Urodziny 01.08.1983

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Michał
  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1319 wyświetleń profilu
  1. sprawdz czy dziala czujnik otwarcia maski.. czy jak otworzysz maske jest to pokazywane na wyswietlaczu pomiedzy zegarami, jesli nie dziala to nie skasuje sie informacja zeby dolac olej.
  2. wykrec swiece i sprawdz czy w ktoryms cylindrze jak np otworzysz drzwi kierowcy i zalacza sie pompa paliwa elektryczna nie pojawaia sie paliwo w duzej ilosci. objaw twój wyglada na padniety wtrysk (czesto sie zdarza, wtrysk sie zawiesza i leje paliwo bezposrednio do cylindra)
  3. błąd klap kolektora ssacego. przy tym przebiegu nie obejdzie sie raczej bez wymiany kolektora na nowy, niestety tylko w aso i kosztuje ponad 1500zł Spróbuj sprawdzic wtyczke czujnika polozenia klap za filtrem oleju i sprawdzic wezyki podcisnieniowe z tylu silnika czy nie sa dziurawe lub czy sie nie zsuneły z króćców.. No i usuń błędy i sprawdź czy pojawią się znowu.
  4. Przerabialem, ale pewnosci nigdy w tych "wynalazkach" nie ma.. zdarzaja sie padajace wtryski, ale wtedy zalewaja silnik kompletnie paliwem w danym cylindrze i silnik przestaje pracowac. Najlepiej podmienic "na probe" pompe wysosokiego cisnienie z innego 1.8.. nowa w aso ponad 1600zl..
  5. najprawdopodobniej bedzie to pompa wysokiego cisnienia
  6. sprawdz sprezanie na zimnym
  7. Nie ma problemu! Pozdrawiam
  8. odma/separator oleju, dziurawa membranka...
  9. Na luzie te silniki wchodza tylko do 4tys obr/min, takie ograniczenie fabryczne..
  10. Faktycznie mi sie pomylilo ;-)
  11. O to nie masz czym sie martwic.. w tych silnikach minimalnie zawsze ubywa
  12. Nie powinien, a co sie dzieje? To u ciebie zmienili silnik na inny?
  13. Kilku moich klientow zrobilo juz po 70-90tys km i narazie wszystko jest ok..
  14. na szczescie te silniki daje rade naprawic i jest ok, ale co bedzie w przyszlosci? chyba takie cos...
  15. Brak synchronizacji wyrzuca jak lancuch juz przeskoczy na walku.. na lancuch i napinacz nie ma recepty. Mialem kilka ponizej 100tys km ktore przeskoczyly, ale i takie powyzej 200tys km ktore chodzily bez problemu.. najbardziej narazone wg mnie sa te ktore wiekszosc przebiegu robia na krotkich odcinkach, a to ze wzgledu na czeste odpalanie silnika, a co za tym idzie szybsze wyrabianie sie zapadki w starym modelu napinacza zapobiegajacej rozluznieniu sie lancucha po spadku cisnienia oleju.