Jump to content

kixi4

Pasjonat
  • Content Count

    275
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15

About kixi4

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Ostrów Wlkp

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

6,009 profile views
  1. Dopoki nie wystaje do konca to napina lancuch... ale tak na serio to na nowym zestawie zawleczka siedzi na 2-3rowku, ty masz na 7 z 11, wiec zuzycie lancucha bedzie gdzies na poziomie 60-70%
  2. W silnikach 1.8 i 2.0tfsi przedliftowych z lat 2008-2012 sitko, ktorym idzie cisnienie oleju do wariatora na walku ssacym znajduje sie w podporze walkow rozrzadu, w aso nie da sie kupic samego sitka, czy samego zaworu zwrotnego, mozna jedynie kupic cala podpore w ktorej sa zamontowane juz nowe sitko i zawor zwrotny. W silnikach poliftowych, np cjeb, cjee, cndc itp z dwoma wariatorami, sitka i zaworu nie ma juz w podporze walkow, ale sitka znajduja sie juz w zaworach sterujacych wkrecanych w walki, ale tutaj te sitka rozniez ulegaja peknieciom i uszkodzeniom..
  3. U ciebie jest idealnie w 7 rowku, a nie w 3.. patrzysz do gory nogami.. napinacz ma 11rowkow.
  4. Najlepiej sprawdz czy jak odlaczysz odme od kolektora ssacego i zaslepisz kolektor czy pracuje wtedy lepiej, tzn normalnie..
  5. Jesli swiezo po wymianie rozrzadu to ewidentnie ktos cos tam zepsul... wroc poprostu do mechanika ktory to robil... skad jestes?
  6. Tylko oryginal. Najnowszy nr 06H103144K. Podpora jest kompletna z zaworem zwrotnym, sitkiem i oringiem.
  7. Temat walkowany wiele razy... luzna dzwignia zaworu na turbosprezarce.
  8. Polifty tj silniki cpma,cpmb, cjeb, cndc itp zdarza sie, ze tez biora olej.. oczywiscie mniej i przy wiekszych przebiegach. Wszystko zalezy jak byl serwisowany i uzytkowany.. jesli na longlife i po miescie to bedzie bral olej wczesniej.. remontowalismy tych silnikow tez troszke i remont polega na tym samym co w przedlifcie.. od niedawna do tych silnikow sa tloki z pierscieniem olejowym 3 czesciowym i to powinno zalatwic sprawe na wiele wiekszy przebieg niz oryginal..
  9. Jesli cewka, swieca, wtryskiwacz jest ok, jesli jest sprezanie ok (mialem kilka przypadkow peknietych tlokow) to obstawiam cos w zaworach, moze byc tak duzo nagaru na ssaniu ze sie nie domyka, moze byc peknieta sprezyna zaworowa, sterowanie zaworem (popychacz, dzwigienka) a co do badania sprezania to wszystko zalezy czym mierzysz, im dluzszy waz od testera tym bedzie pokazywalo mniej (objetosc weza powieksza komore spalania i sprezanie spada) najwazniejsze ze jest podobne na 4 cylindrach.
  10. Sprawdzales czy sa jakies bledy?
  11. A czy po otwarciu drzwi kierowcy slychac czy zalacza sie elektryczna pompa paliwa w zbiorniku?
  12. Podaj vin na pw to ci sprawdze co tam powinienes miec, bo to tez w duzej mierze zalezy od wyposazenia..
  13. Nie da sie w tej chwili kupic tego zaworku oryginalnego faktycznie, ale sa np chinskie na ali, ale nigdy nie zakladam chinskich czesci mechanicznych. Oryginalna podpora w aso 600-650zl. Wiec jesli podpora jest oryginalna to 1000zl bedzie ok w sumie.
×
×
  • Create New...