Jump to content

kixi4

Pasjonat
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8

About kixi4

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Ostrów Wlkp

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

4,081 profile views
  1. dokladnie pisalem o wtrysku, przy objawach, ktore opisales na poczatku zalewal ci wtryskiwacz, na uszkodzonej cewce czy swiecy silnik lekko drzy, nie ma pelnej mocy a komputer po pewnym czasie wylacza wtryskiwacz, wiec nawet mozna z tym jechac.. wiem bo mialem kilku klientow, ktorzy przyjechali kilkadziesiat km do mnie na 3 cylindrach.. U ciebie nadal obstawiam, ze zawiesil sie wtryskiwacz... Byc moze teraz ostygl i sie odblokowal i zaczal pracowac normalnie, niekiedy drobinka jakiegos "brudu" potrafi zablokowac wtryskiwacz w pozycji otwartej i leje ciagle paliwo do cylindra i objawy jak opisales na poczatku... przy lejacym wtrysku komputer wykazuje rowniez wypadanie zaplonu.. ja na twoim miejscu sprawdzilbym jeszcze najlepiej w okolicy domu zrobic tak, zeby sie rozgrzal i kilka razy przeciagnac go do czerwonego pola, wtedy wtryskiwacz pracuje na maksymalnym otwarciu i albo padnie znowu, albo faktycznie go "przedmuchalo" i bedzie ok... bo lepiej zeby to stalo sie pod domem niz gdzies znowu w trasie..
  2. Padl ci ktorys wtryskiwacz i leje paliwo.. wykrec swiece i jak np otworzysz drzwi kierowcy to w zbiorniku zalacza sie elektryczna pompa paliwa i wtedy bedziesz widzial w ktorym cylindrze nachodzi paliwo.. nowy wtryskiwacz + olej i filtr (w oleju jest teraz pelno paliwa)
  3. Dokladnie, poprostu turbodoladowane wysilone silniki benzynowe to juz nie to samo co kiedys, te jednostki nigdy nie wytrzymaja tyle co stare wolnossace.. downsizing, turbodoladowanie, bezposredni wtrysk, "ksiegowi", ekologia itd maja olbrzymi wplyw na zywotnosc silnikow.. oczywiscie nie dotyczy to tylko audi ale wiekszosci marek dostepnych na rynku..
  4. Odma jako pierwsza nowa byla. Natomiast co do remontow w tych nowszych silnikach to po rozebraniu na pierscieniach olejowych niestety zapchane sa otwory, ktore maja za zadanie odprowadzac olej...
  5. Tak mozna, ale mam klienta, ktory praktycznie od nowosci dba o olej i wymienia go czesciej niz co 10tys km i uzywa oleje z gornej polki i w ostatnim czasie rowniez wzroslo mu spalanie oleju i juz szykujemy sie do remontu, a przebieg okolo 180tys km..
  6. Oj kolego i tutaj musze cie poprawic.. od kilku dobrych lat naprawiam tfsi i w ostatnim czasie remontowalem juz kilka cjeb oraz cndc na pobor oleju, a telefonow mam w tej sprawie coraz wiecej. Oczywiscie nie jest to tak duzy problem jak w silnikach do 2012 roku, ale pobor oleju pojawia sie przy wiekszych przebiegach, tj silniki, ktore naprawialem mialy przebiegi od 170 do 210 tys km a pobor oleju byl od 0.3 do 1 litra na 1000km.. Wiec trzeba spodziewac sie poboru oleju w tych silnikach przy tych przebiegach...
  7. a no to bedzie to napewno, myslalem ze nowy wtryskiwacz zalozyles... tam jest taka teflonowa uszczelka na wtryskiwaczu, mozna ja dostac w aso albo ic.. nr oryginalu 06G998907, ale polecam ci kupic nowy wtryskiwacz np w ic nr 0261500621 bo z uzywanymi to jest roznie. Jesli bys nie znalazl to mam kilkanascie wtryskow lub uszczelnien nowych co wolisz to moge ci wyslac
  8. To nie wiem co tam sie porobilo, naprawialem juz kilkanascie razy wlasnie taka awarie z lejacym wtryskiwaczem, bo zdarza sie to dosc czesto w tych silnikach, szczegolnie w 2.0tfsi, ale nie mialem takiego problemu nigdy, raz tylko byl przepalony na wylot kolektor ssacy poniewaz zapalil sie nadmiar paliwa wewnatrz, ale zawsze po wymianie wtrysku i oczywiscie oleju z filtrem bylo ok.. jesli po wymianie bylo ok przez jakis czas to naprawde nie mam pojecia co jeszcze mogloby sie stac.. jedynie co mi przychodzi do glowy to moze to cisnienie uciekac jeszcze przez otwor wtrysku w glowicy, moze tam cos sie stalo przy montazu, ale wtrysk skoro byl nowy z nowym uszczelnieniem to nie powinno.. naprawde jestem bardzo ciekawy co tam sie stalo.. musicie szukac tej nieszczelnosci, jak mozesz to daj znac jak cos sie wyjasni..
  9. No to zbyt dlugo chyba go "probowaliscie" z tym lejacym wtryskiem, a nadmiar paliwa "splukuje" olej ze scianek cylindra, oraz jego nadmiar w komorze spalania powoduje to ze nie ma gdzie sie ono "sprężyć" w komorze i caly uklad korbowo tlokowy pracuje pod wielkim obciazeniem. Chcialbym pomoc ale na odleglosc jest bardzo ciezko...
  10. Wydaje mi sie jak twoj mechanik uszczelnial gdzies niby ta pompe paliwa to po prostu nie zachowal czystosci i wystarczy zeby drobinka brudu dostala sie do listwy wtryskowej zeby padl wtryskiwacz.. wiec ja tu nie winilbym poprzedniego wlasciciela, a jezeli brakuje kompresji wlasnie na tym cylindrze na ktorym padl wtryskiwacz, to przez zbyt duzo paliwa moglo stac sie kilka rzeczy, ktore powoduja zbyt niskie sprezanie... sprawdz czy nie stopil sie gdzies kolektor, moglo zapalic sie paliwo zgromadzone w komorze...
  11. Czesc. Musisz znalezc u siebie kogos ogarnietego w tfsi audi
  12. kixi4

    Co to za wyciek

    Nie pamietam wymiaru teraz, ale najlepiej go wyjac i kupic troszke grubszy bo ten fabryczy jest dosc luzny i stad pojawiaja sie tam wycieki.
  13. Kolego masz zapewne wypadanie zaplonu, sprawdz w pierwszej kolejnosci swiece, cewki
×
×
  • Create New...