kixi4

Pasjonat
  • Zawartość

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

8 obserwujących

O kixi4

  • Urodziny 01.08.1983

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2467 wyświetleń profilu
  1. kixi4

    A nie jest to komunikat o niskim cisnieniu oleju a nie poziomie? Podlaczaliscie vcds'a albo vag'a ?
  2. kixi4

    Gdy autko zawola o olej, mozna smialo dolac litr, 200ml moze jeszcze slupek z mmi nie zlapac. Sprawdz rowniez czy po otwarciu maski jest to pokazywane na fisie, bo jesli czujnik maski nie dziala to nie skasuje sie rowniez wolanie o olej.
  3. kixi4

    Inna odma=inne podcisnienie=zmiana softu + uszczelniacz walu
  4. kixi4

    W kazdym stronicu jest ten objaw, bez roznicy czy ma przejechane 30tys czy 200tys km
  5. kixi4

    Sprawdz czy po wrzuceniu drive na hamulcu halas ustaje?
  6. kixi4

    Separator/odma
  7. kixi4

    Albo rozrzad przeskoczyl, albo nieprawidlowa praca wariatora na walku ssacym.
  8. kixi4

    kolego zrobiłem juz ponad 100 tych silnikow i nie sa to lejace wtryski... poczekamy na dokladna diagnoze i odczyt błędów jak znowu sie pojawia... ale wciaz dziwi mnie dlaczego koleżanka nie pojechała z tym do warsztatu gdzie był remont?
  9. kixi4

    Podcisnienie w silniku to rzecz normalna i jest ok. Ograniczenie do 4tys to standart i na biegu jalowym i na sprzegle wiec tez ok. A jak z poborem oleju i rozrzadem?
  10. kixi4

    Odma do wymiany, lub mozna sama membrane do odmy kupic na znanym portalu..
  11. kixi4

    Mam caly czas kontakt z klientami ktorzy zrobili juz od remontu 80-90tys km i jest ok, u popek113 wydaje mi sie ze ktos zastosowal zle pierscienie i poprostu przestaly spelniac swoje zadanie, nie wszystkie pierscienie pomimo dobrej szerokosci nadaja sie do tych silnikow, rownie wazna jest ich sama konstrukcja, oczywiscie najbardziej chodzi o dolny pierscien olejowy..
  12. Tak musisz miec z koncowka A. Z koncowka C montowane sa przewaznie w 2.0 Vw passat tsi itp gdzie nie maja zmiennych faz na wydechu.
  13. kixi4

    Podaj rok produkcji mmrrrr
  14. kixi4

    Dokladnie, mozna sie jeszcze pokusic po pokrywe rozrzadu nowa 350zl i uszczelki gornej pokrywy, ale nie 4500zl..
  15. kixi4

    Oleju tam zawsze tyle jest.. jesli problem wystepuje po programie to wroc tam i niech sprawdzaja co jest. I na foto widze ze masz jakis "tuningowy" upust na turbo, jego tez sprobuj na oryginal zamienic..