kixi4

Pasjonat
  • Zawartość

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

9 obserwujących

O kixi4

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Ostrów Wlkp

    Auto

    • Model
      A5
    • Nadwozie
      Sportback
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    3037 wyświetleń profilu
    1. kixi4

      to jest silnik benzynowy i zdarzaja sie niewielkie jak na wiek przebiegi.. ostanio remontowalem 2.0tfsi z przebiegiem 70tys km z 2011roku, mial tyle faktycznie bo po rozebraniu silnika to widac po zuzyciu, poprostu bral 3litry oleju na 1000km... z tego co obserwuje to autka z mniejszym przebiegiem biora olej wczesniej i wiecej, wynika to z faktu, ze przebieg byl robiony na krótkich odcinkach, po miescie i to powoduje przyspieszone zapiekanie sie pierscieni..
    2. kixi4

      Naprawiam te silniki i oczywiście oprócz tłoków i kilku bardzo ważnych innych podzespołów czyszczenie i obróbka głowicy to podstawa!! Na zaworach znajduje się mnóstwo nagaru, co bezpośrednio wpływa na szczelność głowicy jak i na samą pracę silnika... poniżej foto z silnika z przebiegiem okolo 180tkm i poborem oleju 2-3litrów na 1000km
    3. kixi4

      Juz naprawilem ten silnik dla pablo123. Były obrócone i przytarte panewki korbowodowe na cylindrze 1. Wiecej może niech opisze właściciel.
    4. kixi4

      Dokladnie tak
    5. kixi4

      Tak jak mowilem. Niestety te pompy nie naleza do najtrwalszych.
    6. kixi4

      Taka decyzja nalezy juz do ciebie..
    7. kixi4

      Pewnie masz z drugiej polowy 2011r a wtedy byly przejsciowe tloki, ktore wytrzymuja troche dluzej od tych wczesniejszych sprzed polowy 2011. Ale jak juz bierze 1 na 2000tys km to napewno bedzie wzrastal pobor, kanaly olejowe w tloku i pierscieniach sie zatykaja i problem dosc szybko narasta..
    8. Sprawdz zawor evap, czy podpiety i czy dziala.. w cjeb nr czesci to 06L133781 z roznymi koncowkami, najlepiej sprawdzic po vinie.
    9. kixi4

      Odczytaj blad ze sterownika silnika
    10. kixi4

      1. Rozrząd sklada się z 2 łańcuchow, 2 napinaczy i 6 slizgow. koszt w aso 1300zł, weryfikacja kola zebatego walu 400zł - tylko oryginal (mialem klientow ktorzy po zakupie wymieniali rozrzad na zamienniki i np po 6tys km lancuch pekl! albo zle wyprofilowane slizgi powodowaly wysuniecie napinacza na 3/4 maksymalnego napiecia) Przy okazji nowa pokrywa rozrzadu ~ 400zł, do weryfikacji podpora wałków rozrządu ~ 600zł, nowe uszczelki górnej pokrywy 150zł 2. Rozrzad jest z przodu, nie potrzeba wyciagac silnika 3 Olej + filtr + plyn chłodniczy 4 Koszt ????? zalezy co wymienisz i kto ci to zrobi 5 Tylko oryginal 6 Koszt wymiany zalezy od tego jaki olej zastosujesz, teoretycznie nie ma interwalu wymiany
    11. Byc moze podczas demontazu pasa przedniego podczas wymiany rozrzadu ulamany zostal krociec od elektrozaworu sterujacego westagatem
    12. P008800 - "Fuel rail/system pressure - Too High" wskazuje na typowe uszkodzenie regulatora w pompie paliwa wysokiego cisnienia, od tego mozna zaczac, czyli wymiany pompy paliwa. Warto sprawdzić świece zapłonowe jak wyglądaja. Jaki jest przebieg? Pobór oleju? Miałem kilka przypadków wypadania zapłonów, ze wzgledu na bardzo dużo nagaru na zaworach ssących i poprostu się nie domkały, ale u ciebie zacząlbym od rożwiązania P008800.
    13. kixi4

      To jest czujnik polozenia walu korbowego, powyzej znajduje sie pompa plynu i najprawdopodobniej plyn ucieka juz ze zuzytego wirnika. Polecam tylko oryginal.
    14. kixi4

      Lozyska w kolach, w tych autkach dosc czesto trzeba wymieniac.
    15. kixi4

      Tak jak pisalem, spinka pomaga na krotko, a nawet jesli terkotanie ustapi to i tak zawor obejscia w turbosprezarce jest niedomkniety, a wg mnie to jest wiekszy problem niz sam halas z dzwigienki.