kixi4

Pasjonat
  • Zawartość

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

4 obserwujących

O kixi4

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Michał
  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1607 wyświetleń profilu
  1. Odma do wymiany, lub mozna sama membrane do odmy kupic na znanym portalu..
  2. Mam caly czas kontakt z klientami ktorzy zrobili juz od remontu 80-90tys km i jest ok, u popek113 wydaje mi sie ze ktos zastosowal zle pierscienie i poprostu przestaly spelniac swoje zadanie, nie wszystkie pierscienie pomimo dobrej szerokosci nadaja sie do tych silnikow, rownie wazna jest ich sama konstrukcja, oczywiscie najbardziej chodzi o dolny pierscien olejowy..
  3. Tak musisz miec z koncowka A. Z koncowka C montowane sa przewaznie w 2.0 Vw passat tsi itp gdzie nie maja zmiennych faz na wydechu.
  4. Podaj rok produkcji mmrrrr
  5. Dokladnie, mozna sie jeszcze pokusic po pokrywe rozrzadu nowa 350zl i uszczelki gornej pokrywy, ale nie 4500zl..
  6. Oleju tam zawsze tyle jest.. jesli problem wystepuje po programie to wroc tam i niech sprawdzaja co jest. I na foto widze ze masz jakis "tuningowy" upust na turbo, jego tez sprobuj na oryginal zamienic..
  7. Ile? 3lancuszki, 2 napinacze i slizgi 4500zl? Zamiennika nie polecam, ja biore wszystko z aso i napewno tyle to nie kosztuje..
  8. oj przeskakuje i to czesto, naprawialem juz kilkanascie sztuk w ktorych przeskoczyl lancuch, zawsze na walku ssacym, zawsze 8 zaworow ssacych pogietych i brak kompresji. przebiegi bardzo roznie, najmniejszy 76tys km! wiekszosc po miescie. W 90% przypadkow przeskakuje przy odpalaniu, winny jest albo uszkodzony napinacz, albo lancuch juz tak wyciagniety ze napinacz jest juz na koncu i go nie napina....
  9. Tak to ta membranka. Tamte bledy to jakies sporadyczne, sprawdz w wszystkich sterownikach bledy, ale usun najlepiej wszystko jak zmienisz membrane i wtedy po jakims czasie sprawdz czy cos sie pojawilo.
  10. Albo nowa membrane, albo nowa odme, uzywana nie warto bo trafisz to samo, bo bardzo czesto membranki sie przedzieraja.. widac ze odme masz z 2014 roku to juz ktos zmienial kiedys..
  11. Dokladnie tak, kup nowa wzmocniona membranke na allegro sa po 120-130zl, lub cala nowa odme, najlepiej dobrac po vinie bo zalezy czy byl po stage 1 czy nie..
  12. sprawdz czy dziala czujnik otwarcia maski.. czy jak otworzysz maske jest to pokazywane na wyswietlaczu pomiedzy zegarami, jesli nie dziala to nie skasuje sie informacja zeby dolac olej.
  13. wykrec swiece i sprawdz czy w ktoryms cylindrze jak np otworzysz drzwi kierowcy i zalacza sie pompa paliwa elektryczna nie pojawaia sie paliwo w duzej ilosci. objaw twój wyglada na padniety wtrysk (czesto sie zdarza, wtrysk sie zawiesza i leje paliwo bezposrednio do cylindra)
  14. błąd klap kolektora ssacego. przy tym przebiegu nie obejdzie sie raczej bez wymiany kolektora na nowy, niestety tylko w aso i kosztuje ponad 1500zł Spróbuj sprawdzic wtyczke czujnika polozenia klap za filtrem oleju i sprawdzic wezyki podcisnieniowe z tylu silnika czy nie sa dziurawe lub czy sie nie zsuneły z króćców.. No i usuń błędy i sprawdź czy pojawią się znowu.