kixi4

Pasjonat
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

9 obserwujących

O kixi4

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Ostrów Wlkp

    Auto

    • Model
      A5
    • Nadwozie
      Sportback
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    2790 wyświetleń profilu
    1. P008800 - "Fuel rail/system pressure - Too High" wskazuje na typowe uszkodzenie regulatora w pompie paliwa wysokiego cisnienia, od tego mozna zaczac, czyli wymiany pompy paliwa. Warto sprawdzić świece zapłonowe jak wyglądaja. Jaki jest przebieg? Pobór oleju? Miałem kilka przypadków wypadania zapłonów, ze wzgledu na bardzo dużo nagaru na zaworach ssących i poprostu się nie domkały, ale u ciebie zacząlbym od rożwiązania P008800.
    2. kixi4

      To jest czujnik polozenia walu korbowego, powyzej znajduje sie pompa plynu i najprawdopodobniej plyn ucieka juz ze zuzytego wirnika. Polecam tylko oryginal.
    3. kixi4

      Lozyska w kolach, w tych autkach dosc czesto trzeba wymieniac.
    4. kixi4

      Tak jak pisalem, spinka pomaga na krotko, a nawet jesli terkotanie ustapi to i tak zawor obejscia w turbosprezarce jest niedomkniety, a wg mnie to jest wiekszy problem niz sam halas z dzwigienki.
    5. kixi4

      "Klips" w aso to koszt ~100zl. Nr 06J145220A
    6. kixi4

      Napisalem ci PW
    7. kixi4

      A ty masz 2.0?
    8. kixi4

      Z 1.8 spokojnie mozna uzyskac 200KM, a z 2.0 260-270KM.
    9. kixi4

      Ale od 1.8 nie pasuje dlugosc, trzeba przerobic to z 2.0.
    10. kixi4

      Nie do konca, jest tam przejsciowy model tlokow, po pewnym czasie rowniez biora olej, mniej lub przy ciut wiekszym przebiegu ale rowniez.. napinacz ten najnowszy model byl wprowadzony bodajze 2013-14
    11. kixi4

      Jak sprawdzaliscie rozrzad? W 3.0tfsi trzeba wyjac silnik zeby sie dostac do rozrzadu. Wal korbowy sie obraca czy nie?
    12. kixi4

      Trzeba zdemontowac najlepiej kolektor wydechowy z turbo, kosztuje to tylko kilka uszczelek (okolo 100zl aso) ktore trzeba wymienic po demontazu kolektora i czas pracy. Sama przerobka ciegna zaworu trwa 10minut.
    13. kixi4

      Jest to mozliwe, mialem kilka przypadkow podobnych. Rowniez zawsze sciagam glowice, przy okazji zawsze mozna ja odnowic, sprawdzic stan zaworow, przylgni, uszczelnic od nowa, uszczelniacze nowe wrzucic itp przy okazji mozna sprawdzic stan rozrzadu itp
    14. kixi4

      W zbiorniku, dojscie jest pod kanapa tylna. Wymienialem juz kilkanascie razy i zawsze rozcinalem filtr i wewnatrz zawsze byl czysty lub lekko przebarwiony ale nic wiecej... przebiegi miedzy 150-250tys km
    15. kixi4

      Ciegno przerabiam na takie z regulacja naciagu, jak jest fabrycznie np w 1.8tfsi..