Jump to content

kixi4

Pasjonat
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

12

About kixi4

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Ostrów Wlkp

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

4,400 profile views
  1. A masz dokladny numer bledu moze? Bo w tfsi jest rowniez przelacznik cisnienia i nie wiem blad ktorego ci wyrzuca..
  2. Zmierz cisnienie oleju manometrem na rozgrzanym sikniku.
  3. Bez podlaczenia komputera i zczytania bledow sie nie obejdzie..
  4. kixi4

    Wtryski wymiana

    Kup bosch 0261500621.
  5. kixi4

    Wtryski wymiana

    Co to za silnik? Rocznik kod?
  6. Ten zabek sie wyciera z czasem i klapy siedza za nisko stad blad. Musisz cos wymyslic zeby pomiedzy te zabki dolozyc z 1mm..
  7. kixi4

    Pompa paliwa

    A np na cieplym odpala dobrze?
  8. kixi4

    Pompa paliwa

    A masz jakies bledy?
  9. kixi4

    2.0 TFSI bierze olej

    Trudno powiedziec skad to sie bierze, ale faktem jest to, ze kilka sztuk juz robilem, kilka mam na zrobienie w najblizszym czasie i coraz wiecej mam zapytan wlasnie o te silniki.. byc moze jest jak piszesz, jak ktos np jezdzi na long life to tez napewno nie ma to dobrego wplywu na silnik.. zmiana co 30tys km oleju w mozna powiedziec dosc wysilonym silniku z turbo nie jest dobrym rozwiazaniem. Jak jest pobor oleju to po rozebraniu widac to po tlokach, sa pod pierscieniami pokryte przypalonym olejem co ewidentnie wskazuje "przedmuchy" przez pierscienie.. same pierscienie olejowe sa zaklejone nagarem, sa rowniez juz wytarte pierscienie zgarniajace i kompresyjne co widac po pomiarze szczelniny.
  10. kixi4

    2.0 TFSI bierze olej

    Ja naprawiam silniki tfsi od lat produkcji 2008, naprawialem juz rowniez kilka sztuk tzw "poprawionych" z rocznika 2014 i 2015 i pojawia sie juz ich coraz wiecej. Problemy z rozrzadem, co prawda napinacz jest juz ten poprawiony, ale z racji przebiegu lancuchy sie wyciagaja na tyle, ze napinacz przestaje je napinac, oraz zaczynaja pobierac olej, oczywiscie nie biora w takich ilosciach jak te z lat 2008-2012 ale zdarza sie ze biora 1litr na 1000km, przebiegi pod 200tys km.
  11. Podpora kosztuje w aso okolo 650zl, zawor okolo 200.. wymiana 30minut.
  12. P0016 brak synchronizacji walu i walka rozrzadu, czyli albo nieprawidlowa praca wariatora walka ssacego albo rozrzad P0341 - nieprawidlowa praca wariatora, to wyjasnia blad p0016, albo uszkodzony zawor sterujacy wariatora, albo podpora walkow rozrzadu A jezeli to dziala nieprawidlowo to pojawiaja sie wypadania zaplonow
  13. Dokladnie, najlepiej sprawdzac po nocnym postoju, olej w roznych temperaturach ma rozna gestosc, nie zawsze zdola caly splynac do miski olejowej w ciagu kilku minut.. gdy jest goracy to wydaje sie ze jest go wiecej poniewaz on w silniku caly czas pracuje, jest poprostu nazwijmy to "spuchniety", "napowietrzony" itp..
×
×
  • Create New...