Skocz do zawartości

Neonek20

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Neonek20

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zgorzelec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Neonek20

  1. Witam, mam 2 błędy P029900 / P226100. P029900 ( Underboost ) był przed regeneracja turbiny dalej jest ( turbina ma np zadane 2200 a podaje 2000 według mojego komputera i jednostki jakieś tam ) P226100 pojawił się teraz co było robione przy p0299 ? - Wymieniłem zawór n75 na nowy oraz podmieniłem na 2 dni zawór DV nowy błąd dalej był … - jedynie co chodzi mi po głowie gruszka jest stara jej nie wymienialiśmy i teraz co może mówić mi błąd P226100 ? że teraz padł zawór dv ? czy to wina starej gruszki i już robi błędy ? jakieś pomysły, błagam mechanicy nie wiedzą już co to może być i stawiają na gruszkę a żeby ją wymienić trzeba ściągać turbinę ….
  2. Witam, auto w koncu naprawione... co się stało co generowało ogromne wibracje oraz okropny dźwięk na wstecznym !? SPRZĘGŁA !!!!!!!!!! Były tak spalone ze mechanik za głowę się złapał... tak 160 tyś przebiegu a kosz martwy winna prawdopodobnie leży w poprzednim właścicielu który zalał za mało oleju bo nie wiedział ze trzeba auto mieć odpalone żeby sobie zassała brakowało 1L!!! Dla osób ciekawych w styczniu kiedy brakowało tego 1L zalałem Ravenol auto jeździło tak samo a nawet gorzej ... sam mechanik teraz mówi ze klientom już nie poleca Ravenola a Febiego który leci na 1 montaż do tej skrzyni jako olej ASO !!! Wymieniliśmy - Olej 500zł Kosz 4300zł ( aso niemcy ) Oringi i inne spinki 200 zł + Duża zniżka na robociznę ja płaciłem 1000 zł ( obiecana po poprzedniej dużej naprawie ) u was przypuszczam ze wyjdzie z 1500...2000 Powiem wam tak Auto nie do poznania ! Nic nie szarpie Nic nie stuka Biegi zmienia super szybko nie odczuwalnie w końcu chodzi jak S-Tronic Jak macie podobne objawy wymieńcie kosz ze sprzęgłami i olej tylko na Febiego ! ( Umie kosz nie nadawał się do ponownego montażu miał rysy oraz przebarwienia więc kupiłem cały zestaw ) @whatever Teraz już wiesz co robić u siebie ew + mechatronikę jak stan oleju poprawny
  3. Poprzedni właściciel mówił ze ori i auto ma deklarowane przyspieszenie jakie podaje producent bo sprawdzałem a nie jedzie na więcej niz 200 km ALE w aucie jest włożony downpipe oraz sportowy wydech końcowy + chłodnica s4 więc kij wie jaka jest prawda co modził w nim
  4. Okej z tym dymem zrobię tak ale odpowiedz mi na pytanie jedno które nie potrafię rozwiązać Czemu silnik chce 460hpa a ona podaje 991hpa ... robiłem adaptacje ruchomej klapy doładowania widzę ze się rusza podczas adaptacji i wynik wychodzi OK...
  5. No tak ale 1 Klapka wraz z kolektorem wydechowy oraz gorąca strona jest nowa z hurtowni 2 Gdzie szukać nieszczelności od turbiny do maf sensora chyba ? może intercooler jest lekko zgnieciony u spodu
  6. Co zostało zrobione dodam tylko - ( trubo ) Wymieniona klapka WG ” trzeszczał i miała duży luz” . Turbo sprawdzone parametry w normie, 0 luzów. Po tej wymianie auto odżyło ale błąd dalej jest … - ( odma ) po wymianie turbo pękł wężyk od odmy do kolektora dolotowego. Prawdomównie od dłuższego czasu nie miał takiego ciśnienia - ( zawór DV ) nic nie dało tamten był w dobrym stanie wiec zwróciłem go… - ( zawór n75 ) auto lepiej reaguje na gaz przestało być zmulone po wciśnięciu gazu zachowałem go ale dalej jest błąd… - ( map sensor ) nic nie dało dalej niedoładowanie w wysokich partiach - ( gruszka ) jest stara ale sprawdziłem ją strzykawka i otwiera się w pełnym zakresie nie zacina się - ( podciśnienie ) mechanik sprawdzał podciśnienie na postoju dochodzi do n75 gruszki według normy - ( adaptacja klapki wg przez vcd przechodzi oraz słychać klikanie )
  7. Niektóre błędy mogą pojawiać się przez stanie na zapłonie i niskie napięcie co rozumiem, ale nie rozumiem problemu z turbina falowania podczas przyspieszania jak by tracił moc i błędu skrzynia / silnik Log-SWWSWSSW-WAUZZZ8K1AA038398-154060km.txt
  8. Raczej pociągnę ten kabel z mojego fotela do pasażera. On będzie widzieć ze jest zajęte cały czas a poduszki nędza działać. A to ze nawet jak będę jechać sam to nie pomoże mi to czy 2 mniej wybuchną i tak będzie dużo naprawy a mam AC. Najważniejsze jest bezpieczeństwo a tak będę wiedział ze jest ciagle aktywne i nie będę musiał pruć 2 foteli w stanie idealnym żeby mata zamontować 🤦🏻‍♂️ skoro pasy i tak są wyłączone żeby nie pikaly przez poprzedniego właściciela.
  9. Dobra wprowadziłem w błąd ostatnia wiadomość sory . Po przeglądnięciu zdjęć w galerii jednak fotel kierowcy ma ten kabel. Odpowiedz na moje zapytanie jest prosta 🤦🏻‍♂️ - czujnik zajęcia fotela pasażera airbag jest w eu po stronie pasażera - ja mam go teraz po stronie kierowcy gdyż mam fotel od kierowcy strony ( pasażera ) - w fotelu kierowcy EU nie musi być maty gdyż auto nie pojedzie bez kierowcy bez sensu było by ja wkładać w każdy fotel……. 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ odpowiedz na moje pytanie to przełożenie maty z mojego fotela do 2 fotela albo puszczenie pod podłoga kabla z pinem do 2 kostki ( ja będę siedział ale będzie widzieć to jako pasażer ) ( łatwiejsza opcja ) i błąd zniknie dzieki wielkie na naprowadzenie @Muskel1👍🏻
  10. No dobra, ale. 1 czemu fotel kierowcy nie ma tego błędu i wszystko działa a tez nie ma tego kabla. 2 co mam robić w tej sytuacji można to jakoś wyprogramowac ? czy w pin w puszce zielono niebieski wsadzić jakiś opornik ?
  11. Dzięki. Czyli wiemy ze brakuje kabla co oznacza ? ze te fotele nie maja maty czy… sprzedający ja wyciągnął przed sprzedaniem ?
  12. A wiesz może która wtyczka odpowiada za czujnik zajęcia fotela Ta żółta czy czarna ?
  13. 👍🏻Wieczorem dodam obecnie nie mam laptopa przy sobie.
  14. Witam. Jakiś czas temu zakupiłem siedzenia do mojego auta ale są od Anglika. Mam błąd maty zajęcia siedzenia pasażera. Zdjęcie 1 Ktoś przerabiał taki temat potrzebne kodowanie czy ona padła ? Dodam iż wtyczka od air baga w starym ma czarny / niebieski / brązowy a nowa ma brązowy / niebieski / czarny po podpieciu nie ma błędu air baga Dodam tez ze różni się jeszcze wtyczka czarna Czerwony/ zielony / zielono żółty / brązowy nowa ma Czerwony / —— / zielono żółty / brązowy ( stara zdjęcie na betonie ) ( nowa zdjęcie w aucie )
  15. Witam, od jakiegoś czasu mam problem iż turbo na postoju podaje za dużo a na max mocy podaje za mało. Na forum na fb pisali ze niby dmucha ona za duzo i było coś modzone przy sterowniku silnika. Screen 1 Od jakiegoś czasu mam błąd w skrzyni ze nie może się połączyć ze sterownikiem albo niewiarygodny sygnał. inne podzespoły czasami randomowe tez wysraja błąd ze sterownikiem. + auto podczas jazdy faluje jak by ubywała moc i nagle wracała szybko ( obroty się nie zmieniają auto płynnie przyspiesza ) Reszta screenow… ktos potrafi powiedzieć co dolega temu sterownikowi ? IMG_1137.mov
×
×
  • Dodaj nową pozycję...