Wacy

Pasjonat
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Wacy

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Przasnysz

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB
    1. Wacy

      Mialy byc to wtryski do 200km
    2. Wacy

      Nie wiem jaki shark i szczegolow montazu nie znam a co oznacza cena promocyjna
    3. Wacy

      Witam, wczoraj odebralem samochod od gazownika . Silnik pracuje rowno nic sie nie dzieje. Chcialbym dowiedziec sie cos na temat zestawu ktory zostal zamontowany u mnie w aucie , czy powinienem na cos zwrocic uwage. Reduktor: Shark Wtryski: Barracuda Pojemnosc butli: 52.5l Zbiornik: GZWM Uklad sterujacy: Stag Qubox Czujnik cis i temp: Ps-04 Koszt: 2.5tys 1.8t 150km avj Z gory dziekuje za odpowiedzi:)
    4. Wacy

      Witam komputer pokazal mi taki oto win , co jest dalej po nim ?
    5. Witam, od razu na starcie powiem ,ze nie jestem ani mechanikiem ,ani specjalistą posiadam a4 b6 2002r 1.8T 150km mój opis problemu wynika z obserwacji i diagnozy znajomego. Sprawa wygląda tak ,że samochód na wolnych obrotach kopci delikatnie na biało , przy dodaniu gazu dymek się powiększa na 2 sekundy i znika. Dodam ,że została znaleziona w obu wydechach woda której sie pozbylismy ,ale jest to samo . Samochód nie posiada takiej mocy jaką powinien mieć ,tzn jest podejrzenie ,ze turbo za późno sie włącza tzn. pompuje , nie jet to jakas masakryczna różnica to znaczy samochodem mozna pojechac i 200km/h ,ale te przyspieszenie i całokształt nie jest taki jaki powinien być . Zostały sprawdzone sondy lambda tu wszystko jest w porządku poza tym ,ze na 1 jest większa temperatura niż na 2 ,a z tego co słyszałem powinno być odwrotnie. Idąc dalej po ostrej jeździe samochodem katalizator po otwarciu maski jest bardzo nagrzany w nocy widoczne pod maską bardzo duże nagrzanie(kolor czerwony). Dodam ,że samochód pali masakryczna ilość benzyny po jeździe w mieście . Aktualnie zaczeliśmy od wymiany przewodów podciśnienia, bo był przebicia jednak nic nie pomogło . Nastepnym krokiem jest pojechanie do specjalisty ,ktory sprawdzi czy turbo jest dobrze ustawione. Może ktoś miał podobny problem i ma jakąś radę bardzo liczę na komentarze. Pozdrawiam:)