Skocz do zawartości

robson_k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robson_k

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Gołymin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robson_k

0

Reputacja

  1. Mój problem rozwiązał pewien "magik", który niestety nie chciał podzielić się informacją co zostało zrobione. Dziwne jest to, że w testach układów vcds pokazuje teraz "Passed", jednak w nastawach podstawowych nadal SYSTEM NOT OK. Obstawiałem jakieś zmiany w sofcie, ale SAI wydaje się, że działa prawidłowo.
  2. Cześć, od dłuższego czasu walczę z ww problemem. Wymieniona została pompa (nowa Topran), zaworek n112 i kombizawór (nowe Pierburg). Sprawdzona przez mechanika szczelność układu. Robiąc nastawy podstawowe vcds'em w grupie 077 pojawia się SYSTEM NOT OK przy wartości (nie mam opisu) -100%. Macie pomysły co jeszcze sprawdzić?
  3. Dzięki za odpowiedź. Sprawdziłem jeszcze grupę 93 i czy wartość -8CF może mieć jakiś wpływ na cofanie zapłonu? Napinacz i łańcuch na 99% jeszcze oryginalny, 283tys. przebiegu.
  4. Cześć, potrzebuję porad odnośnie problemów z autem, które jeździ ok ale: 1. Pojawia się co jakiś czas błąd: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded pompa SAI pracuje cicho, czy może to być nieszczelność układu? 2. Auto często dziwnie odpala (szczególnie rozgrzane), przez kilka sekund czuć benzyną z nawiewów. Nie mam pojęcia co może być przyczyną... 3. Kilka tygodni temu zrobiłem logi dynamiczne, jedyne co zauważyłem to spalanie stukowe. Wiem, że temat rzeka ale może dacie znać od czego zacząć szukać przyczyny. 002-033.xls 003-020.xls 115-118.xls
  5. robson_k

    Dymi 1.8t

    Miałem podobny problem. Winne było turbo, tak jak wyżej kolega napisał - spory luz wzdłużny i spore ilości oleju w intercoolerze. Po wymianie turbiny zrobiłem 2tys. km i na razie ubytków oleju brak.
  6. Mam spore ubytki oleju ~600ml/1000km do tego autko kopci na postoju. Mechanik zlał z rurki od intercoolera dokładnie 360ml oleju;) Auto kupione ponad rok temu i od razu po zakupie - zrobiony rozrząd, wymienione świece, wyczyszczony smok, misa i odma, zalany motul x-clean 5W-40. Dzięki za odpowiedź, wymienie ten czujnik.
  7. Witam, proszę o przeanalizowanie logów. Mechanik twierdzi, że mam turbo do wymiany (sporo oleju w dolocie). Chciałbym się dowiedzieć co jeszcze sprawdzić, wymienić itp. Dodam, że powraca mi błąd czujnika - 17698 - coolant temp sensor as radiator outlet (g83): signal too small P1290 - 002 - lower limit exceeded - intermittent. Pozdrawiam. 115+118.xls 003+020.xls 002+033.xls
  8. Witam wszystkich użytkowników forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...