-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O 8Mateusz8
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia 8Mateusz8
0
Reputacja
-
Adaptacji nie robiłem, jedynie co to odpowietrzyłem cały układ paliwowy programem, a jeśli posiadasz klucz dynamometryczny i wiesz z jaką siłą go dokręcić, to jak najbardziej go użyj, ja skorzystałem ze zwykłego i dokręciłem na wyczucie
-
8Mateusz8 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, jestem świeżo po wymianie zaworu, sama wymiana i zamontowanie nowego zaworu to czas około 20 min. Efekt wymiany wrzucam poniżej: zdjęcie starego zaworu po lewej stary zawór, po prawej nowy.. Jak widać w nowym nie było gumki uszczelniającej, dlaczego? nie mam pojęcia, oczywiście przełożyłem ją ze starego na nowy zawór.. praca silnika jeszcze na starym zaworze regulacji ciśnieni: VID_20190127_115010.mp4 a tu już na nowym zaworze, kilka minut później: VID_20190127_114914.mp4 i obroty silnika wróciły do normy, co mnie niezmiernie cieszy, dzięki wielkie za pomoc ! :))) VID_20190127_115038.mp4 VID_20190127_115038.mp4
-
Witam, zawór zakupiony czeka na wymianę, zajmę się w ten weekend i dam znać
-
Witam, wrzucam krótki film jaki nagrałem dziś z pomiarów ciśnienia, jaka diagnoza? Wymieniać zawór regulacji ciśnienia 057 130 764 H (BOSCH) znalazłem dwa, w różnych cenach, który wybrać ? czy może sam czujnik ciśnienia 03L906051 (VW), a może jeszcze coś innego? video-1545492766.mp4 video-1545492963.mp4
-
..kurcze nie mogę znaleźć, mógłbyś kolego podesłać link ? z góry dziękuje!
-
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego, czy to na pewno ta część ?? W sklepie się pytałem to koszt około 500 zł, ale nie podlega ta część zwrotowi w przypadku gdyby się okazało że to nie to.. Jak się uchronić przed niepotrzebnym wydatkiem ?? Panowie proszę o jakąś radę
-
Witam Panowie mam problem jak w temacie, Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj.. Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki.. po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie P106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła VID_20181206_211955.mp4
-
Witam Panowie, mam taki sam problem od wczoraj, Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj.. Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki.. po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie 106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła ....jakieś sugestie ??? VID_20181206_211955.mp4