Skocz do zawartości

8Mateusz8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 8Mateusz8

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 8Mateusz8

0

Reputacja

  1. Adaptacji nie robiłem, jedynie co to odpowietrzyłem cały układ paliwowy programem, a jeśli posiadasz klucz dynamometryczny i wiesz z jaką siłą go dokręcić, to jak najbardziej go użyj, ja skorzystałem ze zwykłego i dokręciłem na wyczucie
  2. Witam, jestem świeżo po wymianie zaworu, sama wymiana i zamontowanie nowego zaworu to czas około 20 min. Efekt wymiany wrzucam poniżej: zdjęcie starego zaworu po lewej stary zawór, po prawej nowy.. Jak widać w nowym nie było gumki uszczelniającej, dlaczego? nie mam pojęcia, oczywiście przełożyłem ją ze starego na nowy zawór.. praca silnika jeszcze na starym zaworze regulacji ciśnieni: VID_20190127_115010.mp4 a tu już na nowym zaworze, kilka minut później: VID_20190127_114914.mp4 i obroty silnika wróciły do normy, co mnie niezmiernie cieszy, dzięki wielkie za pomoc ! :))) VID_20190127_115038.mp4 VID_20190127_115038.mp4
  3. Witam, zawór zakupiony czeka na wymianę, zajmę się w ten weekend i dam znać
  4. Witam, wrzucam krótki film jaki nagrałem dziś z pomiarów ciśnienia, jaka diagnoza? Wymieniać zawór regulacji ciśnienia 057 130 764 H (BOSCH) znalazłem dwa, w różnych cenach, który wybrać ? czy może sam czujnik ciśnienia 03L906051 (VW), a może jeszcze coś innego? video-1545492766.mp4 video-1545492963.mp4
  5. ..kurcze nie mogę znaleźć, mógłbyś kolego podesłać link ? z góry dziękuje!
  6. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego, czy to na pewno ta część ?? W sklepie się pytałem to koszt około 500 zł, ale nie podlega ta część zwrotowi w przypadku gdyby się okazało że to nie to.. Jak się uchronić przed niepotrzebnym wydatkiem ?? Panowie proszę o jakąś radę
  7. Witam Panowie mam problem jak w temacie, Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj.. Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki.. po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie P106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła VID_20181206_211955.mp4
  8. Witam Panowie, mam taki sam problem od wczoraj, Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj.. Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki.. po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie 106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła ....jakieś sugestie ??? VID_20181206_211955.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...